مراقبت‌های بعد از کاشت مو به روش ژاک اندرل

mousavi
شرکت ژاک اندرل پاریس: یکی از روش‌های درمان طاسی و کم‌پشتی موی سر، پیوند موی طبیعی است. در ایران و در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو از روش‌های متفاوتی مانند..

شرکت ژاک اندرل پاریس

یکی از روش‌های درمان طاسی  و کم‌پشتی موی سر، پیوند موی طبیعی است. در ایران و در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو از روش‌های متفاوتی مانند

 SUT-FIT- FUT‌برای کاشت مو استفاده می‌شود، اما درنهایت برای دستیابی به بهترین نتیجه پس از تحمل دشواری‌های پیوند مو، توجه ویژه به مراقبت‌های بعد از پیوند است.

بعد از توصیه‌های پزشک معالج مبنی بر مصرف داروهای مربوطه که عمدتا آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی-مسکن و آنتی‌هیستامین‌هایی جهت جلوگیری از خارش پوست سر هستند، شاید مهم‌ترین بخش مراقبت شست‌وشوی سر توسط شامپوی مناسب است. معمولا پس از کاشت مو، ناحیه موردنظر حساس، مستعد عفونت-التهاب و دارای احساس درد و ناراحتی است. پس شامپوی مورد استفاده باید دارای ترکیباتی باشد که درد و التهاب را کاهش داده و روند ترمیم زخم‌ها را تسریع ببخشد. همچنین ترشح بیش از حد سبوم (چربی طبیعی پوست سر) می‌تواند باعث خارش سر و تورم فولیکول و درنهایت ریزش مو شود، درنتیجه کنترل چربی از فاکتورهای بسیار مهم شامپوی مورد استفاده است. باتوجه به اینکه فولیکول کاشته شده به تغذیه از طریق پوست سر نیز نیازمند بوده لذا شامپوی مورداستفاده باید شامل مواد مغذی باشد. برای تحقق این برنامه چندمنظوره، شرکت ژاک آندرل، شامپوی اکت امپلنت را برای اولین‌بار در جهان فرموله و ثبت کرده است و فرمولاسیون خاص آن منحصرا دراختیار لابراتورهای تحقیقاتی ژاک آندرل فرانسه است.

خواص شامپو ایمپلنت ژاک آندرل پاریس(Jacques Andhrel Paris Implant Shampoo):

جلوگیری از عفونت در ناحیه جراحی شده و کاهش استفاده از مواد آنتی باکتریال پس از انجام کاشت مو و کمک به ترمیم زخم توسط گیاه آب بشقابی (Centella Asiatica) و ویتامین C

کنترل چربی پوست سر، کاهش ریسک عفونت، تسریع روند رشد و حفظ سلامت موهای تازه کاشته توسط عصاره ترکیبی گیاه مریم‌گلی((Sage و لیمو‌

pH تقریبا خنثی توسط اسید سیتریک Citric Acid)) که برای حیات موهای تازه کاشته شده، ضروری است.‌

کاهش درد ناشی از انجام جراحی توسط آلانتوئین (Allantoine) و تتراپپتیدها (Tetra-peptides)‌

  رفع التهاب، تورم، سوزش، قرمزی پوست سر و ترمیم زخم توسط عصاره گیاهی ماگنولیا (Magnolia)

و آلوئه‌ورا(Aloe Vera)

تسریع و استحکام بخشی روند رشد مو، افزایش گردش خون و تغذیه  مو توسط بیوپپتید CL (Bio-peptide CL) و روغن آرگان (Argan Oil) به همراه ویتامین‌های A و E

هیدراتاسیون و ارائه ذخیره مناسبی از آب به پوست سر و جلوگیری از شوره، خشکی و خارش سر توسط میزان مناسبی از ویتامین E و روغن آرگان  (Argan)

این شامپو به صورت فوم ترکیب و تهیه شده که برای شست‌وشو و آبکشی پوست سر بسیار مناسب و آسان است و از ریسک ناشی از ایجاد فشار یا کشیدگی موهای تازه کاشته شده تا حد زیادی می‌کاهد.

شامپو ایمپلنت ژاک آندرل تمام این خواص را بدون اثرگذاری متقابل مواد و خنثی‌سازی تاثیر دیگری انجام می‌دهد که تاکنون در هیچ شامپوی دیگری چنین خاصیتی مشاهده نشده و این ویژگی از خصوصیات منحصر به فرد شامپو ایمپلنت ژاک آندرل محسوب می‌شود.

تا جایی که امکان داشته از مواد کاملا طبیعی در ترکیبات این شامپو استفاده شده و ترکیب شیمیایی در سطح حداقل به کار رفته است.

تمام مواد موثره تست شده، دارای بالاترین اثرگذاری (Efficiency) و کاملا ایمن بوده و هیچ نوع آلرژی ایجاد نمی‌کنند.

موارد مصرف: پس از کاشت موPRP کمک به درمان بیماری‌های التهابی پوست سر مانند فولیکولیت و درماتیت سبورئیک.

 

شرکت ژاک اندرل پاریس

نمایندگی انحصاری محصولات بهداشتی و درمانی با برند ژاک اندرل در خاور میانه و ایران

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361

02188195485

02188784590

02188782314

02188674755

وب سایت: www.jacques-andhrel.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
جاوید

جاوید

1396-04-31 - 07:07 پاسخ

سلام، با توجه به علت ایجاد درماتیت سبورئیک، ماده موثره که سبب درمان این بیماری میشود، در این محصول کدام است؟!

admin

admin

1396-04-31 - 07:07

مخاطب گرامی سایت الودکتر سلام

روغن آرگان موجود در این محصول در درمان درماتیت سبورئیک موثر است.

دکتر ژاله حسینی