گذر زمان را از چهره تان پاک کنید…

zahra
کلینیک تخصصی آراکس طب: شاید تا دو سال پیش هم شنیدن این اسم در حیطه پزشکی برای افراد جدید و تازه بود، ولی امروزه کمتر کسی را می‌بینید که با روش PRP تا حدودی آشنا نباشد یا اسمی از آن نشنیده باشد. امروزه غالب مراکز درمانی این روش یعنی PRP را در لیست خدمات خود ارائه می‌دهند.

کلینیک تخصصی آراکس طب:

شاید تا دو سال پیش هم شنیدن این اسم در حیطه پزشکی برای افراد جدید و تازه بود، ولی امروزه کمتر کسی را می‌بینید که با روش PRP تا حدودی آشنا نباشد یا اسمی از آن نشنیده باشد. امروزه غالب مراکز درمانی این روش یعنی PRP را در لیست خدمات خود ارائه می‌دهند. با این حال به‌طور حتم ‌برای تمام متقاضیان انجام این روش با تفاوت‌های قیمتی چشمگیر، جای سوال دارد. در ادامه کلینیک تخصصی آراکس طب درمورد این روش توضیحات کلیدی را دراختیار مخاطبان قرار می‌دهد. 

در روش PRP چه مواردی از اهمیت بسزایی برخوردارند؟

با توجه به مطالعات و تحقیقات انجام شده، نوع، تعداد کیت‌های مصرفی و نحوه فرآوری PRP در این روش از اهمیت بسزایی برخوردار است برای همین در اولویت قرار می‌گیرد.

کیت‌ها!

امروزه کیت‌های استاندارد بسیاری در بازار موجود هستند که با کمی تحقیق متوجه خواهید شد‌ که به دلیل بالا بودن کیفیت و استاندارد، از هزینه‌های بالایی برخوردار هستند. پس قطعا یک PRP استاندارد باید از کیت‌های استاندارد برخوردار باشد. همچنین دارای برچسب وزارت بهداشت باشد که این امر ارزان بودن PRP را کاملا رد خواهد کرد.

PRPبه تنهایی یک روش درمانی است!

دکتر سیدماهور طباطبایی‌کاشانی در مقالات قبلی (آراکس طب) خود هم به این موضوع اشاره کرده بودند که PRP به تنهایی یک روش درمان است.

نحوه درمان!

 نحوه فرآوری PRP از مهم‌ترین فاکتورها برای  نتیجه گیری بهتر است. پس از خون‏گیری از بیمار، در یک محیط کاملا استریل خون داخل کیت مخصوص رفته و در دستگاه سانتریفیوژ پلاکت و پلاسمای خون جدا و غنی می‌شوند. دکتر طباطبایی با روشی کاملا منحصر به‌فرد که پس از سال‌ها تحقیق در این امر به‌دست آمده، این روش را انجام می‌دهد؛ به این ترتیب که با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ به بالاترین حد ممکن از پلاکت فرد مراجعه‌کننده می‌رسد که این امر در حالت عادی جواب‌دهی را تا 40درصد بالاتر می‌برد. پس نحوه فرآوری PRP بعد از نوع کیت مصرفی، مهم‌ترین فاکتور در جواب‌دهی و نتایج را به همراه دارد.

نحوه تزریق!

آخرین فاکتور مهم، نحوه تزریق PRP به موضع موردنظر است. دکتر طباطبایی با استفاده از برترین دستگاه‌های روز دنیا، تزریق PRP را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند. در این دستگاه‌ها تعداد تزریق، حجم PRP وارد شده در بافت و عمق نفوذ کاملا مشخص و قابل تنظیم است که این امر در تزریق دستی غیرممکن و نامشخص است.

با توجه به فاکتورهای فوق به هر PRP نباید اطمینان کرد.  

کاربردهای ‌ PRP:

1. طاسی سر یا ابرو

2. چین و چروک ناشی از افزایش سن

3. ترمیم زخم‌های قدیمی ناشی از بریدگی، سوختگی و…

4. تسریع در ترمیم شکستگی‌های استخوانی یا ضایعات غضروفی مثل آرتروز

5. ترمیم اسکارهای ناشی از جوش (آکنه)، آبله مرغان

6. چین و چروک و پف زیر چشم

7. ترکیب با چربی و ساختن پرکننده طبیعی برای افزایش حجم لب، گونه، سینه و باسن

کلینیک تخصصی آراکس طب:

دکتر ماهور طباطبائی کاشانی، متخصص پوست، مو، زیبایی و مدیر کلینیک تخصصی آراکس طب هستند و از پیش‌کسوتان و پیش‌گامان روش درمانی prp در ایران و جهان هستند. ایشان همزمان با ابداع این روش در دنیا، با تمرکز و فعالیت بی وقفه در این زمینه سعی و کوشش فراوان کردند و در طول 5 سال گذشته با تزریق حدود 15000 نفر رکوردار درمان prp در دنیا محسوب می‌شوند.

آدرس: تهران، ونک، گاندی، خیابان بیستم، پلاک 16، واحد 1

برای ارتباط با کلینیک آراکس طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188205323 

02188207535 

02188207536 

02188207537 

02188657330 

02188657331 


Arax-beauty-clinic

arax_beauty_clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ