اگر میخواهید جراحی زیبایی انجام دهید این مطالب را بخوانید…

mousavi
نکات مهم که قبل از جراحی زیبایی باید بدانید

1ـ واقع بین باشید: به بهتر شدن فکر کنید، نه به ایده‌آل شدن. اگر به دنبال این هستید که فردای جراحی‌تان، شما را در کوچه و خیابان با فلان سوپر استار هالیوود اشتباه بگیرند، ‌مطمئن باشید که از جراحی و جراحتان هرگز راضی نخواهید شد. ضمنا احتمال خالی شدن جیب‌تان هم در چنین مواردی که پای وعده‌های آنچنانی در میان است، بسیار بالاتر خواهد بود.
2
ـ تن به تیغ ندهید اگر: در آستانه طلاقید، یا حال یکی از نزدیکان‌تان بسیار وخیم است و خدای نکرده دارد فوت می‌کند، یا همین تازگی‌ها به یک شکست عشقی دچار شده‌اید، یا دارید کارتان را از دست می‌دهد، و یا ـ به هر دلیل موجه یا غیر موجهی ـ دارید با یک استرس فوق العاده دست و پنجه نرم می‌کنید. در تمام این موارد، احتمال این که نتیجه عمل برایتان رضایت‌بخش نباشد، بسیار بسیار زیاد است.
3
ـ به جیب خود و خانواده‌تان بیندیشید: جراحی زیبایی تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست که نیست! ضمنا قیمت این جراحی‌ها هم معمولا کم نیست. خود جراحی و دوران نقاهت و بهبودی‌اش هم معمولا وقت زیادی ازتان می‌گیرد. البته بسته به نوع جراحی، برگشتن به محیط کارتان هم ممکن است بین یک روز تا یک ماه طول بکشد.
4
ـ از خطرهای جراحی باخبر شوید: این را باید قبول کنید که جراحی زیبایی هم مثل هر جراحی‌ دیگری ممکن است به سلامتتان لطمه وارد کند و یا نتیجه‌اش آنچنان که شما دلتان می‌خواهد، مطلوب و تحسین‌برانگیز نباشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ