از بین بردن لک‌های پوست بدون عوارض جانبی

zahra
شرکت ژاک اندرل پاریس:رنگ پوست انسان که اصطلاحا به آن Skin tone گفته می‌شود به سه عامل، هموگلوبین، کاروتنوئید، لیپوفوشین و پیگمان ملانین بستگی دارد که عامل چهارم تعیین‌کننده اصلی رنگ پوست بوده و اختلافات نژادی و جغرافیایی در رنگ پوست مربوط به این رنگدانه است.

شرکت ژاک اندرل پاریس:

رنگ پوست انسان که اصطلاحا به آن Skin tone گفته می‌شود به سه عامل، هموگلوبین، کاروتنوئید، لیپوفوشین و پیگمان ملانین بستگی دارد که عامل چهارم تعیین‌کننده اصلی رنگ پوست بوده و اختلافات نژادی و جغرافیایی در رنگ پوست مربوط به این رنگدانه است.

علت اصلی تیرگی و ایجاد لک در پوست چیست؟

تفاوت رنگ ناشی از رنگدانه‌هایی به‌نام ملانین (Melanin) است. این رنگدانه‌ها فرآورده نهایی سلول‌هایی به‌نام ملانوسیت است که در لایه نهایی اپیدرم قرار دارند. علت اصلی تیرگی و ایجاد لک در پوست، عمدتا تابش مستقیم و طولانی‌مدت اشعه UV به پوست و افزایش سطح رنگدانه‌ها (ملانین) است. همچنین در دوران بارداری و با افزایش ترشح هورمون‌های جنسی زنانه، مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی، افزایش سن، آلودگی هوا و مصرف زیاد برخی مواد آرایشی نیز می‌تواند موجب بروز لک شود. تولید ملانین در سلول‌های ملانوسیت و در حضور آنزیم تیروزیناز با تبدیل اسید آمینه تیروزین به ملانین صورت می‌گیرد.

راه‌حل چیست؟

برای درمان لک باید دو استراتژی یعنی کنترل تولید ملانین و همچنین مهار انتقال ملانین از لایه‌های درونی پوست به لایه‌های بیرونی به‌همراه مهار رادیکال‌های آزاد را مدنظر قرار داد. لابراتوارهای تحقیقاتی ژاک آندرل فرانسه با درنظر گرفتن این موضوع، ترکیبی منحصر به فرد از مواد موثره با بالاترین کارایی (Efficiency) را تهیه و ارائه کرده که در حداقل زمان ممکن اثرگذاری آن کاملا محسوس و ماندگار خواهد بود. همچنین اکثر این مواد منشا کاملا طبیعی داشته و کمترین احتمال ایجاد آلرژی را به همراه دارند.


  

شرکت ژاک اندرل پاریس:

نمایندگی انحصاری محصولات بهداشتی و درمانی با برند ژاک اندرل در خاور میانه و ایران

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361

02188195485

02188784590

02188782314

02188674755

وب سایت: www.jacques-andhrel.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ