کم‌کال چگونه کار می‌کند؟

mousavi
شرکت کم‌کال: شرکت کم‌کال، با به‌کارگیری شیوه‌ای نوین برای تغییر سبک زندگی و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل در کنار شماست. این شرکت، با به‌کارگیری کارشناسان ارشد تغذیه، غذایی سالم و رژیمی با طعمی کاملا خانگی را با انتخاب شما از منوی غذایی برای شما طبخ و هر روز ارسال می‌کند و همراه شما در رسیدن به تناسب اندام است. همچنین، در کم‌کال شما می‌توانید از آنالیز و مشاوره رایگان کارشناسان ارشد تغذیه بهره‌مند شوید و راه موفقیقت به سوی تناسب اندام را با آرامش و اطمینان خاطر پیش بگیرید.

شرکت کم‌کال:

ما در کم‌کال  متناسب با سوخت و ساز بدن و میزان کالری مورد‌ نیازتان برای شما غذا طبخ کرده و هر روز برای شما ارسال می‌کنیم. تیم کم‌کال شامل متخصصان تغذیه و آشپزهای باتجربه و تحصیلکرده  است. ما با تلفیق دو تخصص یعنی تخصص تغذیه و تخصص آشپزی به شما خدمت‌رسانی می‌کنیم. کم‌کال از چه طریقی می‌تواند به تناسب اندام و سلامت من کمک کند؟

کم‌کال با تنظیم کالری مورد نیاز شما می‌تواند سلامت و تناسب اندام شما را حفظ کند.

کم‌کال تنظیم کالری مورد نیاز بدن هر فرد را از چه طریقی انجام می‌دهد؟

کم‌کال روزانه ۵ وعده غذایی شامل صبحانه + ناهار + شام + دو میان وعده را متناسب با متابولیسم و کالری مورد نیاز بدن شما برای‌تان ارسال می‌کند.

کم‌کال برای هر فرد برنامه غذایی مخصوص و متناسب با همان فرد را تدارک می‌بیند، چون برنامه غذایی و میزان کالری مورد‌نیاز برای هر فرد متفاوت است.

آیا کم‌کال فقط برنامه روزانه غذایی به من می‌دهد؟

خیر، کم‌کال کل وعده‌های غذایی شما را برای‌تان طبخ کرده و یک‌جا در یک بسته ارسال می‌کند و شما نیازی به تدارک غذا ندارید.

آیا می‌دانید که غذای روز بعد چه خواهد بود؟

بله، شما می‌توانید برای روزهای هفته غذاهای دلخواه خود را از منوی غذای خوشمزه کم‌کال انتخاب کنید.

ارسال غذا به چه صورت است؟

پکیج کم‌کال شامل صبحانه + ناهار + شام + دو میان وعده است که از شب قبل در منزل شما ارسال می‌شود.

مدت دوره عضویت چقدر است؟

دوره عضویت یک هفته‌ای و یک ماهه است. بهترین طول دوره برای گرفتن نتیجه یک ماهه است. دوره یک ماهه شامل ۶ روز هفته از شنبه تا پنج‌شنبه است. یعنی در مدت یک ماه شما ۲۴روز کامل از کم‌کال بسته غذایی دریافت کرده‌اید.

چرا روزهای جمعه بسته غذایی نداریم؟

به‌دلیل اینکه روز‌ آخر هفته معمولا اوقات فراغت و تفریح مردم است، این  روز را به اختیار شما گذاشته‌ایم تا بتوانید در کنار خانواده و دوستان از غذاهای مختلف موردنظر خود استفاده کنید.

توجه‌!

 در ‌روز آخر هفته باید دقت کنید که روند خوردن غذاهای سالم و حد کالری تعیین شده روزانه خود را حفظ کنید.

آیا به همراه این بسته میوه نیز ارسال می‌شود؟

بله، در منوی غذایی روزانه هر فرد میوه نیز وجود دارد که باتوجه به برنامه تعریف شده همراه بسته ارسال می‌شود. علاوه بر میوه، آجیل نیز ارائه می‌شود.

این نوع رژیم غذایی چه سودی ‌دارد؟

  1. سبک زندگی شما را بهبود می‌بخشد.
  2. عادت‌های تغذیه‌ای سالم را در شما به‌وجود می‌آورد (روانشناسان کشف کرده‌اند که اگر انسان یک کار را به مدت ۲۸روز به‌صورت منظم انجام دهد؛ آن کار برای او به عادت تبدیل می‌شود. عادات بد مانند خوردن چربی‌های مضر، سرخ‌شدنی‌های سرطان‌زا، نوشیدن نوشابه‌های گازدار، نخوردن صبحانه مناسب و… را می‌توانید با کم‌کال برای همیشه از بین ببرید).
  3. از وجود مواد غذایی سالم و مناسب در برنامه غذایی روزانه خود که توسط یک تیم متخصص طراحی شده است، اطمینان حاصل می‌کنید.
  4. منظم بودن برنامه و در دست داشتن وعده‌های غذایی فردا، از روز قبل علاوه بر اینکه در شما آرامش ذهنی به وجود می‌آورد باعث می‌شود وقت خود را برای تهیه مواد غذایی و طبخ غذا از دست ندهید. طبق تحقیقات کم‌کال بیشتر رژیم‌های غذایی که نتیجه‌بخش نمی‌شوند به خاطر این است که استفاده‌کننده همیشه باید درگیر تهیه مواد غذایی مناسب برای خود و صرف زمان کافی برای طبخ غذا باشد که همین امر باعث می‌شود استفاده‌کننده رژیم غذایی بعد از مدتی خسته شود و از برنامه خود پیروی نکند. کم‌کال، کار را برای شما ساده کرده است. شما فقط و فقط بسته غذایی را دریافت کرده و آن را نوش جان می‌کنید.
  5. بیشتر چاقی‌ها، لاغری‌ها، سوءتغذیه‌ها، ریزش مو، سر درد، کمر دردها و بیماری‌های رایج به‌‌دلیل کم یا زیاد خوردن غذا نیست بلکه به‌‌دلیل درست و نامنظم خوردن غذا و سرشار نبودن غذاهای روزانه از مواد موردنیاز بدن است. کم‌کال این مشکل را به آسانی برای شما حل می‌کند، کافی است یک‌بار امتحان کنید.
  6. وقتی از رژیم غذایی کم‌کال استفاده می‌کنید دیگر نیازی به استفاده از قرص‌های مکمل غذایی ندارید. برخلاف سایر رژیم‌های موجود
  7. کم‌کال تمام ویتامین‌ها، کربوهیدرات‌ها، مواد معدنی، فیبرها و هر آنچه بدن شما برای سالم بودن نیاز دارد را برای شما تامین می‌کند.

شرکت کم‌کال:

شرکت کم‌کال، با به‌کارگیری شیوه‌ای نوین برای تغییر سبک زندگی و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل در کنار شماست.                                                  

شما می توانید جهت ارتباط با شرکت کم کال با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122239079

02122398973

آدرس: تهران: 35 متری قیطریه، میدان کتابی، خیابان حدادنژاد، انتهای بن‌بست اتحادیه املاک، پلاک 2، طبقه 5، واحد 11، شرکت کم‌کال   

وب سایت: kamcalhealthyfood.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ