لبخندتان را به‌ راحتی طراحی کنید!

mousavi
گروه دندانپزشکی سینا: گاهی اوقات برای اصلاح طرح لبخند می‌توان از سایر روش‌ها غیر از روش ارتودنسی استفاده کرد، البته به شرط آنکه فرد شرایط کافی برای انجام این کار داشته باشد.

گروه دندانپزشکی سینا:

گاهی اوقات برای اصلاح طرح لبخند می‌توان از سایر روشها غیر از روش ارتودنسی استفاده کرد، البته به شرط آنکه فرد شرایط کافی برای انجام این کار داشته باشد. اما همان‌طور که گفته شد در صورت داشتن شرایط می‌توان با کمک لمینیت‌ یا ونیر در زمانی کمتر این ناهنجاری را برطرف کرد. برخی‌ها بر این عقیده هستند که روش ونیر از لمینیت بهتر است چراکه در این روش نیازی به تراش دندان نیست. 

چطور طرح لبخند را اصلاح کنیم؟

لمینت (Laminate) ‌یا ‌ونیر (Veneer)  یک لایه بسیار نازک سرامیکی‌ یا کامپوزیتی هستند که روی سطح جلویی دندان‌ها‌ باند می‌شوند که البته پروسه درمان در هر روش متفاوت است. اصلاح طرح لبخند با روش ونیر می‌تواند در زمان کمتری بین یک تا دو جلسه انجام شود. همچنین با اینکه طول عمر ونیرها از لمینیت کمتر است اما تاج و مینای دندان در این روش دچار مشکل نمی‌شوند.

اگر درهم ریختگی دندان‌ها زیاد باشد، چه باید کرد؟

انتخاب نوع درمان‌ بستگی به نوع برهم ریختگی دندان دارد. برخی از برهم ریختگی‌ها آن‌قدر زیاد هستندکه تنها با کمک ارتودنسی قابل درمانند. بعد از پروسه ارتودنسی می‌توان کار زیبایی، لمینیت یا کامپوزیت ونیر انجام داد. با این حال ‌قبل از هر اقدامی کاندیدا باید توسط متخصصان ویزیت شود.

آیا لمینیت یا کامپوزیت باعث ضعیف شدن دندان‌ها می‌شود؟

برخی بیماران  بر این تصورند که لمینیت یا کامپوزیت باعث ضعیف شدن دندان‌های‌شان می‌شوند در صورتی که این یک تصور اشتباه است، چرا‌که اگر این روش‌ها توسط یک متخصص انجام شوند هیچ عوارضی برای بیمار به همراه نخواهند داشت. ‌به‌طور کلی روش لمینیت برای تمام موارد اصلاحی و ترمیمی و مشکلات خفیف تا متوسطی که مربوط به قسمت میناست، کاربرد دارد. همچنین روش طرح لبخند برای خیلی از افراد ممکن است تنها جنبه زیبایی نداشته باشد و نقش درمانی‌ هم داشته باشد، چراکه برخی افراد به‌دلیل داشتن دندان‌های نامرتب از اعتماد به نفس کمی برخوردارند که این مسئله روی روابط اجتماعی‌شان تاثیر بسزایی دارد اما با کمک روش‌های طرح لبخند می‌توانند این مشکل خود را درمان کنند.  

گروه دندانپزشکی سینا:

گروه دندانپزشکان سینا شامل اساتید و کادر دندانپزشکی مجرب است که تمام تلاش این تیم ارائه بهترین خدمات دندان پزشکی به مراجعین است. به علاوه بیماران می توانند تمام خدمات دندان پزشکی خود را از بخش زیبایی گرفته تا درمان در این مرکز انجام دهند. در این مرکز بهترین خدمات، تجهیزات و پرسنل از جمله رادیوگرافی تخصصی، جراحان فک و صورت، متخصصان درمان ریشه، ترمیم و پروتز جمع شده اند تا بیماران  بالاترین رضایت را از خدمات ارائه شده داشته باشند. از جمله خدمات درمانی که در این مرکز انجام می شود:

تمامی خدمات ایمپلنت، خدمات پروتز، خدمات ترمیم و بازسازی، خدمات زیبایی، خدمات جراحی و خدمات اطفال

شما می توانید جهت ارتباط با گروه دندانپزشکی سینا، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:  02122774070

موبایل:  09100333385

آدرس:پاسداران، خیابان دولت، بین اختیاریه و دیباجی، پلاک ١١٢، ساختمان پزشکان سینا، طبقه ٣، واحد ١١

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ