مراقبت‌های بعد از لمینیت دندان

mousavi
گروه دندانپزشکی سینا: لمینیت بهترین روش برای از بین بردن مشکلات ظاهری دندان‌هاست. به عنوان مثال دندان‌های تخریب‌شده و آسیب‌دیده، دندان‌های زرد و بد‌رنگ، شکستگی‌ها و پریدگی دندان‌ها، روی هم رفتگی و البته به‌هم ریختگی‌های دندانی همه این مشکلات با کمک این روش قابل درمان هستند

گروه دندانپزشکی سینا:

لمینیت بهترین روش برای از بین بردن مشکلات ظاهری دندان‌هاست. به عنوان مثال دندان‌های تخریب‌شده و آسیب‌دیده، دندان‌های زرد و بد‌رنگ، شکستگی‌ها و پریدگی دندان‌ها، روی هم رفتگی و البته به‌هم ریختگی‌های دندانی همه این مشکلات با کمک این روش قابل درمان هستند، اما هر درمان نیاز به مراقبت دارد. رعایت بهداشت دهان و دندان یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید بعد از انجام لمینیت مورد توجه قرار گیرد.

  • از مصرف مقادیر زیاد چای و قهوه و مواد غذایی رنگ‌زا پرهیز کنید.
  • استفاده از نخ دندان و زدن مسواک به صورت روزانه توصیه می‌شود.
  • یکی از عاداتی که می‌تواند منجر به آسیب دیدن کامپوزیت دندان شود، عادات ناپسندی به‌نام دندان‌قروچه است. برای همین بهتر است قبل از انجام این روش مشکل دندان‌قروچه رفع شود.
  • از گاز زدن اجسام سفت مثل سیب و شکستن اجسام با دندان مثل پوست پسته پرهیز کنید.
  • لمینیت در برابر ضربه آسیب‌پذیر است، بنابراین اگر از آن مراقبت نکنید امکان لب پریدگی و شکستن آن وجود دارد هر چند که مجددا قابل ترمیم است.
  • مصرف دخانیات و سیگار هم می‌تواند پس از مدتی موجب تغییر رنگ ونیر کامپوزیت دندان شود.

نکته!

هر 6 ماه یک بار برای چکاپ وضعیت کامپوزیت دندان‌های خود به ‌پزشک مراجعه کنید تا علاوه بر بررسی وجود پوسیدگی‌ها، اقدامات لازم را برای تداوم زیبایی و درخشندگی آنها انجام دهد. 

گروه دندانپزشکی سینا:

گروه دندانپزشکان سینا شامل اساتید و کادر دندانپزشکی مجرب است که تمام تلاش این تیم ارائه بهترین خدمات دندان پزشکی به مراجعین است. به علاوه بیماران می توانند تمام خدمات دندان پزشکی خود را از بخش زیبایی گرفته تا درمان در این مرکز انجام دهند. در این مرکز بهترین خدمات، تجهیزات و پرسنل از جمله رادیوگرافی تخصصی، جراحان فک و صورت، متخصصان درمان ریشه، ترمیم و پروتز جمع شده اند تا بیماران  بالاترین رضایت را از خدمات ارائه شده داشته باشند. از جمله خدمات درمانی که در این مرکز انجام می شود:

تمامی خدمات ایمپلنت، خدمات پروتز، خدمات ترمیم و بازسازی، خدمات زیبایی، خدمات جراحی و خدمات اطفال

شما می توانید جهت ارتباط با گروه دندانپزشکی سینا، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:  02122774070

موبایل:  09100333385

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، بین اختیاریه و دیباجی، پلاک ١١٢، ساختمان پزشکان سینا، طبقه ٣، واحد ١١

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ