نقش گلوکزامین در پیشگیری از آرتروز چیست؟

zahra
آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):استفاده از گلوکزامین به کسانی که ریسک ابتلا به بیماری آرتروز دارند شدیدا توصیه می‌شود.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):

استفاده از گلوکزامین به کسانی که ریسک ابتلا به بیماری آرتروز دارند شدیدا توصیه می‌شود.

 این افراد چه کسانی هستند؟

  • افرادی که سن بالایی دارند
  •  وزن‌شان بالاست
  • سیگار مصرف می‌کنند
  • افرادی که داروهای ضددرد و ضدالتهاب غیراستروئیدی مانند بروفن به مقدار زیاد استفاده می‌کنند.

نکته!

لازم به ذکر است کسانی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند مثل فوتبالیست‌ها، تکواندو‌کاران، وزنه‌برداران و کشتی‌گیرها، این افراد بیشتر در معرض ابتلا به آرتروز زودرس هستند یعنی ممکن است در سنین کمتر از 50سال به آرتروز مبتلا شوند.

چگونه می‌توانیم پیشگیری کنیم؟

به افراد بالای 40سال به‌خصوص خانم‌ها (چون میزان شیوع این بیماری در خانم‌ها سه‌برابر آقایان است) توصیه می‌شود که گلوکزامین سولفات 1500 میلی‌گرم را در روز به مدت حداقل دو تا سه ماه استفاده کنند. محصولی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم کارتیژن مکس است.

گلوکزامین چه کار می‌کند؟

در پیشگیری از روند پیری موثر است یعنی پیر شدن سلولی را به تعویق می‌اندازد و همچنین از تحلیل غضروفی پیشگیری می‌کند و هم اینکه خودش باعث بازسازی غضروف می‌شود. یعنی گلوکزامین از سه طریق می‌تواند در پیشگیری و در درمان آرتروز موثر باشد.

دوز مصرف دارو:

روزی یک عدد قرص کافی است. این قرص را حداقل به مدت دو تا سه ماه باید استفاده کنند اگر بخواهند پیشگیری کنند. عوارض ندارد غیر از اینکه شما اگر بعد از مصرف غذا این قرص را مصرف کنید عوارض گوارشی که اگر ممکن است داشته باشید دیگر نخواهید داشت ولی در اصل خیلی فرقی نمی‌کند قبل از غذا یا بعد از غذا باشد و دوره درمانی دو تا سه ماه است.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344318

آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ