در مورد قرص کارتیژن مکس و نقش آن در پیشگیری از آتروز توضیح می‌دهید.

zahra
آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی): این دارو تحت‌نظر لیسانس وزارت بهداشت است. از گلوکزامین 1500میلی‌گرم در روز براساس گاید لاین‌ها و انجمن ارتوپدی اروپا برای درمان آرتروز و پیشگیری از آن مورد تایید است.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):

این دارو تحت‌نظر لیسانس وزارت بهداشت است. از گلوکزامین 1500میلی‌گرم در روز براساس گاید لاین‌ها و انجمن ارتوپدی اروپا برای درمان آرتروز و پیشگیری از آن مورد تایید است.

این دارو فقط برای افراد 40سال به بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

کسانی که 40سال به بالا را رد کرده‌اند و خانم‌ها که سه برابر آقایان شیوع ابتلا به بیماری آرتروز در آنها بیشتر است، بهتر است از این دارو استفاده کنند. اما به‌طور کلی ما تحلیل غضروفی را بعد از 40سال در همه می‌بینیم حالا یکسری آزمایش می‌دهند و سالی یک‌بار چکاپ می‌کنند که غضروف‌شان شرایط سالمی دارد و یک سری این کار را نمی‌کنند تا زمانی که التهاب و درد داشته باشند.

از چه طریقی غضروف تحلیل می‌رود؟

به خاطر پیری غضروفی ساخته نمی‌شود که جایگزین آن شود پس این غضروف تحلیل می‌رود. این سوال مطرح است که ما چگونه می‌توانیم از تحلیل این غضروف جلوگیری کنیم؟ باید ترکیبی را مصرف کنیم تا غضروف را به حالت عادی برساند و آن هم گلوکزامین است. گلوکزامین خودش بافت غضروف است یعنی غضروف از گلوکزامین ساخته شده است و اینکه خودش جای غضروف می‌نشیند و از پروسه پیر شدن غضروف پیشگیری می‌کند. علاوه بر آن گلوکزامین نشان داده که تحلیل غضروفی را متوقف می‌کند که براساس تحقیقاتی که در خون مشاهده کرده‌اند میزان غضروفی که تحلیل رفته بعد از استفاده از گلوکزامین به‌شدت کاهش پیدا کرده است. بنابراین گلوکزامین در پیشگیری و درمان اولیه آرتروز موثر است.

گلوکزامین در طبیعت و ترکیبات غذایی که مردم مصرف می‌کنند، وجود دارد؟

گلوکزامین موجود در کارتیژن مکس عصاره ای از ساختار سخت صدف‌ها و میگو است. در تغذیه روزانه ما گلوکزامین وجود ندارد. کارتیژن مکس کاملا طبیعی است و در آزمایشگاه ساخته نشده است.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):


شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344318

آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مجید محجوب

مجید محجوب

1398-09-24 - 22:33 پاسخ

من ۳۵ سال دارم میتونم استفاده کنم