گالری تصاویر جراحی بینی دکتر شاهین کریمیان

mousavi
دکتر شاهین کریمیان، در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ دکترای پزشکی عمومی و سپس در سال ۱۳۷۲ در ازمون رزیدنتی رشته جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شد. در سال ۱۳۷۶ بورد جراحی عمومی را کسب کرد و سال ۱۳۷۹ در ازمون دستیاری جراحی پلاستیک و ترمیمی و زیبایی در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد و از سال ۱۳۸۰-۱۳۷۹ به عنوان دستیارجراحی پلاستیک (بخش سوختگی بیمارستان سوانح و بخش فک و صورت بیمارستان امیر اعلم و بخش جراحی پوست بیمارستان رازی)، ۱۳۸۲-۱۳۸۰ دستیارجراحی پلاستیک بخش پلاستیک بیمارستان امام خمینی، ۱۳۸۵-۱۳۸۲ جراح پلاستیک بیمارستان ۵۰۱ ارتش فعالیت کرده است. وی از ۱۳۸۸-۱۳۸۵ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش و از ۱۳۸۸ تا کنون در کلینیک خصوصی فعالیت دارد.

دکتر شاهین کریمیان (فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی)

جراحی بینی قدمت زیادی دارد. حدود 2000 سال قبل در هندوستان برای انجام مجازات از این روش استفاده می کردند. اما رینوپلاستی مدرن بعد از جنگ جهانی دوم به وجود آمد که قدمتش حدود 50 تا 60 سال است. بعد از انقلاب اولین گروهی که اقدام به جراحی بینی کردند متخصصین گوش وحلق وبینی بودند. بهترین نتایج در جراحی بینی یا رینوپلاستی با استفاده از تکنیک های محافظه کارانه که ظاهر طبیعی و معمولی بینی را حفظ می کنند به دست می آید، بنابراین بیماران محترم بایستی از جراحی های به اصطلاح فانتزی پرهیز کنند. یک نکته مهم کیفیت و ضخامت پوست و زوایای بینی است که با استفاده از عکس های رنگی استاندارد و یک شکل قبل از عمل و تکرار سریالی آنها پس از عمل وضعیت پوست و زوایای بینی مشخص می شود. در زیر چندین نمونه از جراحی هایی که دکتر شاهین کریمیان انجام داده اند، قرار دارد.

دکتر شاهین کریمیان (فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی)

دکتر شاهین کریمیان، در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ دکترای پزشکی عمومی و سپس در سال ۱۳۷۲ در ازمون رزیدنتی رشته جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شد. در سال ۱۳۷۶ بورد جراحی عمومی را کسب کرد و سال ۱۳۷۹ در ازمون دستیاری جراحی پلاستیک و ترمیمی و زیبایی در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شد و از سال ۱۳۸۰-۱۳۷۹ به عنوان دستیارجراحی پلاستیک (بخش سوختگی بیمارستان سوانح و بخش فک و صورت بیمارستان امیر اعلم و بخش جراحی پوست بیمارستان رازی)، ۱۳۸۲-۱۳۸۰ دستیارجراحی پلاستیک بخش پلاستیک بیمارستان امام خمینی، ۱۳۸۵-۱۳۸۲ جراح پلاستیک بیمارستان ۵۰۱ ارتش فعالیت کرده است. وی از ۱۳۸۸-۱۳۸۵ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش و از ۱۳۸۸ تا کنون در کلینیک خصوصی فعالیت دارد.

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر شاهین کریمیان با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188647430  

تلفن: 02188647431  

موبایل: 09123083979

آدرس: تهران- میدان ونک- ضلع شمال شرقی کوچه صانعی- ساختمان نشاط- پلاک19- طبقه 6- واحد 19

وب سایت: www.iran-plasticsurgery.net

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ