پیری پوست را با کرم ضد چروک ژاک آندرل به تعویق بیندازید

شرکت ژاک اندرل پاریس: شما نمی توانید مانع پیری شوید، اما می توانید پیدایش پیری پوست و چین و چروک را به تاخیر بیاندازد. نشانه های پیری پوست، چین و چروک، لکه های پیری و افتادگی به دلیل از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست، همه می توانند با گذشت سال ها پدیدار شوند.

شرکت ژاک اندرل پاریس:


شما نمی توانید مانع پیری شوید، اما می توانید پیدایش پیری پوست و چین و چروک را به تاخیر بیاندازد. همانطور که مسن تر می شویم، پوست ما تمایل دارد تاثیر گذر زمان را آشکار کند. نشانه های پیری پوست، چین و چروک، لکه های پیری و افتادگی به دلیل از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست، همه می توانند با گذشت سال ها پدیدار شوند. فهم آنچه باعث پیری پوست می شود، کمک خواهد کرد که اقدامات پیشگیرانه برای کاستن از عوارض آن انجام دهید تا جوان به نظر برسد. 

با ترکیبات مواد موثره کرم ضد چروک (Anti Ageien)  بیشتر آشنا شوید:

عصاره جلبک سبز قهوه ای(آشنه دریایی)

این عصاره به دلیل داشتن برای برخی از مردم جلبک دریایی ظاهری نامناسب و منزجز کننده دارد که در سواحل و دریاچه ها رشد میکند و برای برخی دیگر از جمله مردم آسیای شرق جزء غذاهای لذیذ و مفید محسوب می شود. در حقیقت جلبک دریایی منبع غنی ای از ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری ها به عنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود. ترکیبات ضد التهابی جلبک دریایی تاثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و التیام آکنه پوست دارد. جلبک دریایی به دلیل دارا بودن آنت ی اکسیدان قوی اثر ضد پیری و بازسازی کننده پوست دارد. همچنین ماسک جلبک دریایی باعث حفظ تعادل هورمونی پوست و افزایش جریان خون در سطح پوست می شود که پوست را جوان تر، صاف تر، درخشنده تر و انعطاف پذیر تر می کند از دیگر خواص جلبک دریایی می توان به  موارد زیر اشاره کرد:

1- تحریک سنتز کلاژن (ضد پیری و افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست)

2- ضد ویروس

3- سرشار از ید (پیش گیری از رشد سلول های سرطانی)

بیو پپتید (Bio –Peptide CL)

 لغت بایو پپتید از دو بخش بایو (زیستی) و پپتید (اتصال اسید های آمینه) تشکیل شده است. هورمون رشد و انسولین نمونه هایی از بایو پپتید هستند که در بدن انسان نیز تولید می شود. بایو پپتیدها  دارای خواص متفاوت و بسیاری هستند و استفاده از این ترکیبات در صنایع آرایشی بهداشتی رو به گسترش است. بایو پپتید استفاده شده در کرم ضد چروک ژاک آندرل با تحریک سنتز کلاژن طبیعی پوست و فیبرو پلاست ها موجب حفظ و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و علائم پیری را کاهش می‏ دهد.

رزوراترول(Resveratrol)

روغن هسته انگور (Grape Seed Oil) {با نام علمی Vitis Vinifera}:

حاوی ماده مؤثره رزوراترول (Resveratrol) که به همراه ترکیبات فنولی برای بهبود بافت های آسیب دیده سرشار از ویتامین C، E و امگا 6 است و کلاژن سازی پوست را تقویت و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. رزوراترول نوعی ترکیب شیمیایی از دسته آنتی اکسیدان های موسوم به ترکیبات پلی فنولیک و یک عامل پلی فنلی یافت شده در 70 گونه گیاهی رایج از جمله انگورها، کاج، اکالیپتوس، زنبق، شاه توت و بادام زمینی و به طور کلی توت ها از گونه Vaccinum شامل زغال اخته ها و تمشک های وحشی است و یک آنتی اکسیدان قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد و جلوگیری از پیری پوست است.

روغن جوجوبا(Jojoba Oil)

جوجوبا یک گیاه بوته ای موجود در صحرای آریزونا و مکزیک است که از سال 1971 با ممنوع شدن شکار نهنگ و واردات روغن آن در آمریکا در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی از قبیل لوسیون، مرطوب کننده ها، شامپوها و … به جای روغن نهنگ به کار می رود. روغن جوجوبا زرد رنگ، خوشبو، نرم و نیز قابل خوردن است، اما هیچ کالری ندارد و همانند روغن کرچک صرفاً به روان سازی روده کمک و بدون تغییر از آن عبور می کند. این روغن برای تسکین عضلات و تسکین آرتروز (آروماتراپی) بسیار مفید است. در محصولات Cosmetic به عنوان مرطوب کننده و آبرسان، بهبود جریان خون و در نتیجه درخشندگی پوست، نرم کننده و لطافت بخش استفاده می شود. همچنین سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان طبیعی بوده در جوان سازی و جلوگیری از پیری و از بین بردن باکتری های پوستی مؤثر است. روغن جوجوبا خاصیت ضد التهابی و درمانی برای پوست دارد و با از بین بردن چربی در منفذهای پوستی، مانع بروز آکنه می شود. از خواص منحصر به فرد این  روغن می توان به افزایش انتقال مواد موثر موجود در کرم به داخل پوست اشاره کرد.

ویتامین E(توکوفریل استات)

خاصیت آنتی اکسیدانی داشته از پیری زودرس و تشکیل چین و چروک پوست جلوگیری و به بهبود بافت آسیب دیده و اسکار کمک می کند. همچنین نگهدارنده رطوبت پوست نیز بوده و مراقبت مناسبی از پوست انجام می دهد.

خواص کرم ضد چروک ژاک (Anti Agien):

ضد پیری و افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست (تحریک سنتز کلاژن)

پیش گیری از رشد سلول های سرطانی(سرشار از ید)

افزایش استحکام و لطافت پوست

کاهش دهنده علائم پیری

برطرف کننده چروک های سطحی (Fine Line)

کاهش عمق چروک های عمیق (Wrinkle)

تنظیم ترشح چربی پوست

نرم کننده و لطافت بخش پوست

مرطوب کننده و آبرسان قوی

دارای خاصیت آنتی  التهابی

کنترل و درمان خشکی و خارش پوست

دارای مواد مورد نیاز و مغذی پوست

عدم وجود هرگونه عوارض جانبی (Side Effects)

طریقه مصرف: هر روز صبح قبل از استفاده از هر نوع کرم و لوازم آرایش بر روی پوست تمیز مالیده شود.

* این کرم محدودیت سنی نداشته و برای تمامی گروه های سنی استفاده می شود. علاوه بر این، کم ترین میزان حساسیت را ایجاد خواهد کرد.

  

شرکت ژاک اندرل پاریس:

نمایندگی انحصاری محصولات بهداشتی و درمانی با برند ژاک اندرل در خاور میانه و ایران

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361

02188195485

02188784590

02188782314

02188674755


وب سایت: www.jacques-andhrel.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ