اوردنچر چیست و مقایسه آن با درمان هاى سنتى

zahra
دکتر محسن پورحقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی: هدف دندانپزشکی نوین بازگرداندن سلامت دهان بیماران به شیوه ای قابل پیش بینی می باشد. پروتزهای متحرک معمول قادر به بازگرداندن عملکرد، زیبایی، راحتی و قدرت تکلم طبیعی به بیماران مبتلا به بی دندانی نیستند.

دکتر محسن پورحقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی:

هدف دندانپزشکی نوین بازگرداندن سلامت دهان بیماران به شیوه ای قابل پیش بینی می باشد. پروتزهای متحرک معمول قادر به بازگرداندن عملکرد، زیبایی، راحتی و قدرت تکلم طبیعی به بیماران مبتلا به بی دندانی نیستند. عملکرد بیماری که از یک پروتز معمول استفاده می کند، در مقایسه با زمانی که فرد از دندان های طبیعی خود برخوردار است، ممکن است به 60 درصد کاهش یابد. درحالی که پروتز با ساپورت ایمپلنت فانکشن های بیمار را به محدود طبیعی نزدیک می سازد. همچنین زیبایی بیمار بی دندان در نتیجه اتروفی استخوان تحت تاثیر قرار می گیرد. ادامه تحلیل استخوان منجر به تغیرات غیر قابل بازگشت در صورت بیمار می شود. یک ایمپلنت با روندی مشابه با عمل دندان های سالم طبیعی، استخوان را تحریک نموده و ابعاد آن را حفظ می کند. در نتیجه حالات صورت به دلیل کمبود ساپورت به مخاطره نمی افتد. بعلاوه،دندان ها در پروتز های با ساپورت ایمپلنت به جای آنکه جهت تامین ثبات لازم در مناطق خنثی قرار داده شوند بر اساس نیاز های زیبایی، فانکشن و تکلم بیمار مستقر می شوند. بافت های نرم دهان بیماران بی دندان، به دلیل نازک شدن مخاط،کاهش جریان بذاق و عدم ثبات و یا عدم گیر پروتز، حساس هستند. رستوریشنی که توسط ایمپلنت نگهداری می شود، نیازی به ساپورت بافت نرم نداشته و این مساله باعث افزایش راحتی بیمار می شود. پروتز با ساپورت ایمپلنت بدون نیاز به این تدابیر از ثبات و گیر بهتری برخوردار است.

دکتر محسن پورحقیقی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیباییدر سال1375 موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران و در سال 1379 دوره تخصصی ترمیمی و زیبایی را از همان دانشگاه با درجه ممتاز به پایان رساند و موفق به دریافت بورد تخصصی در رشته ترمیمی و زیبایی شدند.

وی در سال 1385 دوره ایمپلنت را در دانشگاه تهران و در سال 1394 دوره فلوشیپ لیزر را با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه جنوای ایتالیا گذراند 
ایشان عضو انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی ایران است و قریب به 20 سال سابقه کار مداوم در زمینه ترمیمی، زیبایی و ایمپلنت دارند.
مطب دکتر پور حقیقی  دارای محیطی آرام، مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و از  مواد دندانپزشکی کاملا بهداشتی استفاده می شود.
خدمات دندانپزشکى شامل: 
ترمیم دندانهای دائمی/ درمان ریشه/ بازسازی تاج و روکشهاى تمام سرامیک و متال سرامیک/ پروتزهای ثابت و متحرک/  ایمپلنت و اوردنچر/  دندانپزشکی زیبایی (لامینیت-کامپوزیت ونیر روکش های تمام سرامیک-سفیدکردن دندان)/ تغییر فرم و شکل و رنگ لثه با لیزر

شماره های تماس جهت ارتباط با مطب دکتر محسن پورحقیقی:

02126763314  

02126763305

آدرس: تهران، سعادت اباد،سرو غربی، انتهای خیابان بخشایش، بعد از بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار 

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ