داروی 100% طبیعی برای پیشگیری و درمان گاستریت حاد و مزمن

آرین سلامت سینا: اِستیلن داروی طبیعی تهیه شده از عصاره گیاه آرتمیزیا آرگی فولیوم (گیاه درمنه ژاپنی) است که توسط شرکت داروسازی و تحقیقات دارویی دونگ - آ کره جنوبی ساخته شده است (معادل با 0.48 الی 1.44 میلی­گرم یوپاتیلین و 0.15 الی 0.45 میلی­گرم جیسوسیدین در هر قرص). این فرآورده طبیعی برای درمان التهاب، ورم و سوزش معده که اصطلاحاً گاستریت گفته می شود بسیار مفید و موثر است.

آرین سلامت سینا:

اِستیلن داروی طبیعی تهیه شده از عصاره گیاه آرتمیزیا آرگی فولیوم (گیاه درمنه ژاپنی) است که توسط شرکت داروسازی و تحقیقات دارویی دونگ – آ کره جنوبی ساخته شده است (معادل با 0.48 الی 1.44 میلی­گرم یوپاتیلین و  0.15 الی 0.45 میلی­گرم جیسوسیدین در هر قرص). این فرآورده طبیعی برای درمان التهاب، ورم و سوزش معده که اصطلاحاً گاستریت گفته می شود بسیار مفید و موثر است. 

گاستریت چیست؟

گاستریت یا ورم معده حالتی است که در آن اسید معده افزایش می­یابد و معده دچار التهاب، آزردگی، زخم سطحی یا عفونت خفیف در لایه مخاطی می­شود. گاستریت سبب التهاب بافت­های معده شده و زمانی اتفاق می­افتد که بافت درون معده تحریک­ پذیر می شود، ممکن است گاستریت در کوتاه مدت و یا به تدریج و در مدتی نسبتاً طولانی فرد را مبتلا کند.

علل و عوامل ایجاد کننده گاستریت

بسیاری از علل و عوامل ایجاد کننده گاستریت به نحوه تغذیه و عادات زندگی شخص ارتباط دارد. رژیم غذایی نامناسب و بد غذا خوردن از اصلی­ترین عوامل ایجاد کننده گاستریت است. زیاده­ روی در خوردن غذا، به ویژه غذاهایی که دیر هضم می­شوند، غذاهای سرشار از فیبر مانند انواع سبزیجات خام، حبوباتی که خوب پخته نشده باشند، غذاهای بسیار داغ، آلرژی­زا، پرادویه، فرآورده­های دودی شده، نمک سود شده و محتوی نیتریت زیاد مانند سوسیس و کالباس و همچنین دیروقت شام خوردن شخص را در معرض ابتلا به گاستریت قرار می­دهند. مصرف الکل، کشیدن سیگار، مصرف کافئین زیاد، مصرف داروهایی مانند آسپرین، بروفن، ایندومتاسین، مفنامیک اسید و آنتی­بیوتیک­ها با بروز این بیماری ارتباط مستقیم دارند. وجود باکتری هلیکوباکترپیلوری در معده و برخی عفونت­های ویروسی نیز از علل این بیماری هستند. صدمات جسمی، جراحی، شوک­های وارده به شخص، فشار جسمی ناشی از سوختگی شدید، استرس روحی، کار زیاد و خستگی، ابتلا به برخی بیماری­هایی که سبب کاهش مقاومت بدن می­شوند، اختلالات دستگاه ایمنی و کم­خونی شدید نیز گفته شده که می­توانند منجر به بروز گاستریت شوند. گاهی اوقات این بیماری ممکنست بدون وجود هیچ عاملی ایجاد شود.

علائم بالینی گاستریت

شایع­ترین علائم گاستریت عبارتند از احساس سوزش در بالای شکم، ضعف و بی­اشتهایی، گاهی استفراغ، تورم شکم، درد تند، مبهم و آزاردهنده در قفسه سینه، احساس اسید معده در دهان، ترش کردن، آروغ یا نفخ و سیاه شدن اجابت مزاج در اثر خونریزی گوارشی و غیره.

درمان گاستریت

تاکنون داروهای مختلفی برای کنترل و تخفیف علائم گاستریت بکار رفته اند، مثل شربت های آنتی اسید و یا قرص سایمتیدین، رانیتیدین و امپرازول، ولی این داروها اثر موقت دارند و تا زمانیکه شخص از آن ها استفاده می کند علائم بیماری را تخفیف می دهند. با قطع دارو، مجدداً علائم گاستریت و درد و سوزش معده شروع خواهد شد. اِستیلن فرآورده 100% طبیعی با منشاء گیاهی است که با مصرف دوره کوتاهی از آن بافت معده ترمیم شده و علائم آزار دهنده مثل درد و سوزش معده بهبود می یابد.

مکانیسم اثر

اِستیلن با سه مکانیسم در پیشگیری و درمان گاستریت عمل می کند.

1-     ضدالتهاب.  استیلن اثر محافظتی در گاستریت ناشی از مصرف داروهای مسکن NSAIDs ، عفونت هلیکوباکتر پیلوری و استرس دارد. در مطالعه ای نشان داده شد که مصرف استیلن در افرادیکه از داروهای مسکن بطور مداوم مصرف می­کنند، می­تواند از بروز زخم های مخاطی و تخلیه پروستاگلاندین­ها پیشگیری ­کند.

2-     ترمیم اپی تلیوم معده، بهبود سریع و موثر زخم، بازسازی و احیاء بافت. در یک مطالعه بالینی، اثر ترمیمی داروی استیلن روی اولسر گوارشی با داروی امپرازول مقایسه شد. نتایج نشان داد که بهبود اولسر با اِستیلن بسیار بهتر بوده و به عود مجدد نیز مقاوم تر می­باشد.

3-     افزایش فاکتورهای محافظتی. اِستیلن ترشح موکوس معدی و پروستاگلاندین را که فاکتور محافظ داخلی است، افزایش می دهد. در این مطالعه اثر استیلن با داروهای ترمیم کنده زخم معده مقایسه شد و مشاهده گردید که ترشح موکوس محافظ معدی با مصرف اِستیلن بیشتر از داروهای دیگر افزایش می­یابد.

موارد مصرف

  • بهبود زخم های مخاطی معده ( سایش، خونریزی، قرمزی، تورم)، درد و سوزش معده در گاستریت حاد و مزمن
  • پیشگیری از بروز گاستریت ناشی از مصرف داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی مانند آسپرین، بروفن، ایندومتاسین، دیکلوفناک، مفنامیک اسید و …  ( NSAIDs)الکل و استرس

مقدار و روش مصرف یک قرص قبل از هروعده غذایی (روزی سه عدد) میل شود.

احتیاطات استیلن به خاطر داشتن لاکتوز، در بیمارانی که مشکلات ژنتیکی نظیر عدم تحمل به گالاکتوز، کمبود ژنتیکی لاکتاز، یا سوءجذب گلوکوز- گالاکتوز دارند نباید تجویز شود.

آرین سلامت سینا:

شرکت آرین سلامت سینا در سال 1388 با هدف ارائه مکمل‌های تغذیه ای- دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق مشارکت با شرکت های اروپایی بزرگ و شناخته شده در سطح دنیا، برای واردات و تولید مکمل ها، محصولات فراسودمند و عملگرا و داروهای طبیعی تاسیس شد. شرکت داروسازی آرین سلامت سینا وابسته به شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ و نماینده رسمی و انحصاری شرکت های هولیستیکا فرانسه، ترادافارما سوئیس و دونگ- آ کره جنوبی است که منحصرا محصولات خود را بر پایه گیاهان و ترکیبات از منشا طبیعی تولید می کند.

 آدرس: تهران، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، جنب رستوران باربد، پلاک 61 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ