ترادامیکس یک محصول 100% طبیعی برای مردان

آرین سلامت سینا: ترادامیکس® اولین محصول طبیعی برای مردان است که از اثر ترکیبی سه ماده موثره با نقش تقویت سلول های دستگاه تناسلی- ادراری مردان بهره گرفته است. ترادامیکس® سبب تقویت و افزایش سلامت دستگاه تناسلی و بافت نعوظ آلت تناسلی مردانه می شود ترادامیکس® اولین محصول طبیعی برای مردان است که از اثر ترکیبی سه ماده موثره با نقش تقویت سلول های دستگاه تناسلی- ادراری مردان بهره گرفته است. ترادامیکس® سبب تقویت و افزایش سلامت دستگاه تناسلی و بافت نعوظ آلت تناسلی مردانه می گردد.

آرین سلامت سینا:

ترادامیکس® اولین محصول طبیعی برای مردان است که از اثر ترکیبی سه ماده موثره با نقش تقویت سلول های دستگاه تناسلی- ادراری مردان بهره گرفته است. ترادامیکس® سبب تقویت و افزایش سلامت دستگاه تناسلی و بافت نعوظ آلت تناسلی مردانه می شود

مکانیسم اثر

پروتودیوسین یک ساپونین استروئیدی است که در گیاه تریبولوس ترستریس در مقادیر بالا وجود دارد. پروتودیوسین با اتصال به گیرنده های هورمون مردانه، اثر فوری مقلد هورمونی داشته و همچنین تولید طبیعی هورمون های مردانه را تحریک می کند. در واقع در هفته اول مصرف، بسیاری از بیمارانی (حدود 65%) که یک قرص ترادامیکس در 24 ساعت مصرف کرده اند، افزایش سطح انرژی فیزیکی و کاهش خستگی را گزارش داده اند.     

جلبک اِکلونیا بیسیکلیسغنی از آنتی اکسیدان طبیعی مانند دی اِکول، فلوروتانین و بی اِکولاست، که به میزان 40% در چربی محلول هستند و این حالت سبب افزایش طول اثر آن ها به مدت حداقل 12 ساعت می شود، در صورتی که سایر آنتی اکسیدان ها حدود 30 دقیقه مدت زمان اثربخشی دارند. مطالعات حاکی از آن است که این مواد اثر آنتی اکسیدانی قوی دارند و رادیکال های آزاد اکسیژن را خنثی می کنند. نهایتاً بنظر می رسد که این مواد اثرات سودمند شناخته شده ای بر بافت های دیگر مانند ریه ها، استخوان ها و مفاصل نیز دارند.

بایوویس، پلیمر چیتوزان الیگوساکارید محلول در آب است که نشان داده شده محرک قوی نیتریک اکساید سنتاز بوده و در نتیجه موجب افزایش قابل توجه در تولید نیتریک اکساید NO می گردد. رها شدن نیتریک اکساید سبب تعادل در عملکرد عضلات صاف بافت نعوظ آلت تناسلی می گردد.

موارد مصرف

  • افزایش قوا و عملکرد جنسی در آقایان
  • تقویت میل جنسی
  • بهبود اختلالات نعوظ
  • بهبود الاستیسیته بافت آلت مردانه
  • افزایش نشاط و هیجان جنسی مردانه
  • افزایش سطح انرژی فیزیکی و کاهش خستگی در مردان
  • بهبود عملکرد دستگاه تناسلی- ادراری

مقدار و روش مصرف

یک تا دو قرص روزانه (هر 12 ساعت یک عدد یا هر 24 ساعت یک عدد) به مدت حداقل 60 روز توصیه می گردد.

  • عوارض جانبی

در صورت مصرف با میزان توصیه شده، عوارض خاصی گزارش نشده است.

   احتیاطات

 در صورت حساسیت به هریک از اجزاء فرآورده مصرف نشود. بیمارانی که تومورهای حساس به آندروژن دارند یا افرادی که نارسایی کبدی دارند باید از مصرف این فرآورده خودداری کنند.

آرین سلامت سینا:

شرکت آرین سلامت سینا در سال 1388 با هدف ارائه مکمل‌های تغذیه ای- دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق مشارکت با شرکت های اروپایی بزرگ و شناخته شده در سطح دنیا، برای واردات و تولید مکمل ها، محصولات فراسودمند و عملگرا و داروهای طبیعی تاسیس شد. شرکت داروسازی آرین سلامت سینا وابسته به شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ و نماینده رسمی و انحصاری شرکت های هولیستیکا فرانسه، ترادافارما سوئیس و دونگ- آ کره جنوبی است که منحصرا محصولات خود را بر پایه گیاهان و ترکیبات از منشا طبیعی تولید می کند.

 آدرس: تهران، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، جنب رستوران باربد، پلاک 61 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
امین حسینی جورگی

امین حسینی جورگی

1398-09-21 - 13:11 پاسخ

با سلام قرص را تا چند مدت میشود مصرف کرد همیشه میشود مصرف کرد

امین حسینی

امین حسینی

1398-09-13 - 19:39 پاسخ

باسلام عوارض قرص ترا امیکس