امیرحسین مدرس و ماجرای ازدواج دوم ش

پانته آ توتونپیان
اگر شما هم مانند امیرحسین مدرس ،ازدواج اول ناموفقی داشته اید و به تازگی تصمیم گرفته اید دوباره ازدواج کنید،این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

بیوگرافی امیرحسین مدرس

امیر حسین مدرس مجری، بازیگر و خواننده معروف  متولد شهریور 1349 در تهران است.

امیرحسین مدرس را بیشتر با صدای گرمش که تیتراژ بسیاری از سریال های پر طرفدار تلوزیونی را خوانده است می شناسیم.امیرحسین مدرس علاوه بر خوانندگی،ترانه سرا و بازیگر هم هست.

امیرحسین مدرس و ازدواج دومش

امیرحسین مدرس مدتی بعد از جدایی از همسر اولش،نازنین اسکندری ،مجددا ازدواج کرد.حاصل ازدواج اول امیرحسین مدرس،یک پسر 12 ساله است.

او معتقد است صداقت و محبت در کنار یکدیگر مهم ترین ارکان زندگی مشترک موفق است.

امیرحسین مدرس و همسر دوم ش بهار بهاردوست،زندگی خوبی در کنار هم دارند.امیرحسین مدرس و همسرش نزدیک به سه سال است در آرامش و خوشبختی در کنار هم زندگی می‌کنند.

ماجرای آشنایی امیرحسین مدرس و همسر دومش:

امیرحسین مدرس و همسر دوم ش به واسطه ی معرفی یکی از آشنایان با هم دیگر آشنا می شوند.بهار بهاردوست،هم مانند امیرحسین مدرس ، ازدواج اول ناموفقی داشته است.

امیرحسین مدرس در مصاحبه ای از صحبت هایش با همسرش گفته است :

“بهتر است نگاهی منطقی به اتفاقات زندگی داشته باشیم و با هر مشکل کوچکی آشفته نشویم و صبر را سرلوحه زندگی‌مان قرار دهیم. اغلب مشکلات با صبر، گفت‌وگو و گذشت حل می‌شود و اگر هم نتوان آنها را حل کردم می‌توان مانند جویبار از کنارشان به آرامی گذشت. جویبار هرگز به خاطر وجود سنگ بر سر راهش از حرکت متوقف نمی‌شود و بالاخره راهی برای دور زدن مانع پیدا می‌کند. انسان‌ها هم می‌توانند در مقابل مشکلاتی که به نظر غیر قابل حل هستند همین رویکرد را داشته باشند.

بهاره بهاردوست در رابطه با موقعیت شغلی همسرش می گوید: “ تا پیش از ازدواج با خودم فکر می‌کردم شغل امیرحسین جوری است که شاید شرایط را برایم سخت کند چون شغل من از این حرفه دور بود و آشنایی زیادی با این حرفه و مشکلاتش نداشتم اما پس از ازدواج خیلی راحت با او همراه شدم و حالا در برنامه‌هایی که در آنها اجرا دارد کنارش هستم. حتی خودش اغلب مواقع پیشنهاد می‌کند با او سر اجرا برم.

از بودن در کنار همسرم لذت می‌برم و دیدن امیرحسین وقتی روی استیج در حال اجرای برنامه است جزو بهترین لحظات زندگی‌ام است.

رابطه با فرزند در ازدواج دوم:

امیرحسین مدرس از ازدواج اولش پسری 12 ساله به نام ایلیا دارد.و رابطه ی بسیار خوبی با پسرش دارد.رابطه ی بهار بهار دوست هم با فرزند امیرحسین مدرس بسیار خوب است و در این رابطه می گوید:

“شعار دادن راحت می باشد و همچنین هرکسی می‌تواند بگوید که فرزند همسرم را مثل بچه خودم دوست دارم ولی به نظرم بایستی و حتما در عمل آن حرف‌ها را به اثبات رساند. افرادی که از نزدیک با ما در ارتباط خواهند بود می‌دانند که من هم عاشق ایلیا هستم و همچنین او را فرزند خودم می‌دانم. اوایل من را بهارجان صدا می‌کرد و همچنین من هیچ وقت از او نخواستم به من مامان بگوید زیرا و به درستی که معتقد بودم بایستی و حتما خودش حس کند من می‌توانم مادرش باشم تا مرا به آن نام خطاب کند. خوشبختانه آن حس شکل گرفت و همچنین پسرم به شدت به من وابسته می باشد و همچنین در صورتی که کلمه زیبای « مامان » را می‌گوید واقعا از صمیم قلب می باشد.  من از ازدواج اولم دو پسر به نام‌های پژمان و همچنین امیرحسین دارم که عاشق‌شان هستم. خوشبختانه آنها هم ارتباط خیلی خوبی با ایلیا دارند و همچنین همدیگر را داداش صدا می‌زنند.

اگر شما هم ازدواج اول نا موفقی داشته اید، و قصد دارید مجددا ازدواج کنید توصیه های زیر ممکن است برای شما مفید باشد:

7 گام برای ازدواج دوم موفق

اگر شما از ازدواج‌تان ناراضی بودید و مجبور شدید طلاق بگیرید، دنیا به‌پایان نرسیده است. نکته مهم این است که باید از گذشته درس بگیرید و به آینده امیدوار باشید.

خیلی از کسانی که ازدواج اول‌شان ناموفق بوده دل به دریا می‌زنند و دوباره ازدواج می‌کنند و اتفاقا از درس‌هایی که از زندگی اول‌شان گرفته‌اند، استفاده زندگی خوبی را بنا می‌کنند. ازدواج مجدد نیاز به مراقبت‌های خاص دارد. در این زندگی جدید باید به موارد خاص آن توجه کنید نه‌ این‌که همیشه در حال مقایسه زندگی جدید با زندگی قبلی‌تان باشید. این کار باعث می‌شود، زندگی جدیدتان را هم تباه کنید. در ادامه چند توصیه عملی آمده که کمک‌تان می‌کند بهترین همسری بشوید که می‌توانید باشید و از پس موقعیت‌های سخت بربیایید.

1- گوش دهید

گوش دادن، یک مهارت‌ آموختنی است، نه استعدادی ذاتی که با آن به‌دنیا آمده باشید. گاهی‌اوقات تلاش زیادی لازم است که آدم بتواند به‌جای حرف زدن گوش دهد. گوش دادن کمک‌تان می‌کند شریک زندگی‌تان را بهتر درک کنید و دوستش بدارید تا این‌که احتمالا هرچه که به زبان‌تان می‌آید، بگویید.

2- حرف بزنید

هر بار که در زندگی زناشویی با مشکلی روبه‌رو می‌شوید با همسرتان مثل 2 آدم بالغ صحبت کنید؛ نه ‌این‌که بنشینید و های‌های گریه کنید. خیلی خوب است که دوستانی غیر از همسرتان داشته باشید که هر وقت لازم دانستید پیش آن‌ها زیر گریه بزنید اما مطمئن باشید، هنگامی‌که نتوانید با همسرتان رابطه کلامی برقرار کنید همه‌چیز به‌هم می‌ریزد. اگر باید چیزی به همسرتان بگویید، یک نفس عمیق بکشید تا 10 بشمار؛ دنبال زمان مناسب باشید تا احساسات‌تان را برای او بازگو کنید. هیچ‌کس کامل نیست و حتی آدم‌های خیلی خوب هم ممکن است با هم سازگاری نداشته باشند. انتظار نداشته باشید‌، همسرتان بتواند ذهن شما را بخواند. کمی روشنفکری متعادل می‌تواند در ازدواج دوم خیلی کمک‌تان کند.

3-فعال باشید

هنگامی‌که همسرتان چیزی را با شما در میان می‌گذارد و نیاز دارد‌، شما در رابطه‌تان به او بپیوندید، فعال باشید. تلاش کنید. از حد خودتان پیش‌تر بروید. قرار است یک عمر کنار این شخص بمانید، کمی تلاش بیشتر کمک می‌کند که از این سفر در کنار او لذت ببرید.

4- سؤال بپرسید

هر کدام از ما به‌نوعی «حس ششم» داریم. اگر احساس می‌کنید چیزی سر جای خودش نیست، زمان مناسبی پیدا کنید و درباره آن سال کنید. پیشقدم شوید. «عزیزم، چه مشکلی پیش آمده؟» یا «از چیزی ناراحت هستی؟» جواب «نه» یا «ممنون، خوبم» هم اشکالی ندارد. صبور و فهیم باشید. به همسرتان فرصت دهید تا سفره دلش را پیش شما باز کند. علاقه عمیق خود را به احساسات او این‌طور نشان دهید که مطمئنش کنید هر وقت که آماده حرف زدن باشد شما حضور دارید.

5-سهیم شوید

هیچ‌کس به تنهایی از پس کار بزرگ برنمی‌آید. اگر کاری باید انجام شود، کمی از بار را شما برعهده بگیرید. هر وقت که امکان دارد به هم کمک کنید. به این ترتیب کارها در نصف وقت انجام می‌شوند، وقت بیشتری برای شما باقی می‌ماند که با هم باشید و حس واقعی «کار گروهی» در شما به‌وجود می‌آید.

6-متحد شوید

طرز تفکر «ما» داشته باشید. تمام بار مسئولیت‌های خانواده دومی را که تشکیل داده‌اید، یک‌تنه به‌دوش نکشید. سوپرمن شخصیتی خیالی است. با هم تصمیم بگیرید و برای دیگر آدم‌های زندگی‌تان روشن کنید که باید برای هر تصمیم‌گیری درباره برنامه‌ریزی مالی یا سایر موضوعات که بر زندگی‌مشترک‌تان تاثیر می‌گذارد با همسرتان مشورت کنید.

7-عشق بورزید

نشان دادن محبت ممکن است در فرهنگ ما خیلی پسندیده نباشد اما در ازدواج و نیز ازدواج دوم اصل انکارناپذیری است. نترسید که عشق به همسرتان را در برابر اعضای خانواده‌تان نشان دهید. گرفتن دست هم به اعضای خانواده ثابت می‌کند که هر دو شما از موقعیتی که دارید راضی و خوشحال هستید. این کار به آن‌ها (و خود شما) ثابت می‌کند که شما یک واحد هستید، از این گذشته چه راهی بهتر از این بلد هستید که به فرزندان‌تان عشق و رابطه درازمدت را یاد دهید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ