مزایای لاغری با روش التراسونیک (الترازد) و مراحل انجام کار توسط مجموعۀ ما

دکترعفت محمدی، پزشک پوست، مو و زیبایی: همانطور که قبلاً عنوان گردید، گروه ما، اولین گروهی است که کار با دستگاه الترازد را در ایران و در استان اصفهان شروع کرد و به جرأت بعد از پنج سال کار از مهارت بالایی در این روش برخوردار است. در این روش ابتدا بیمار توسط مدیر گروه (خانم دکتر عفت محمدی) مشاورات اولیه را انجام می‌دهد و کلیۀ مراحل برای بیمار توضیح داده می‌شود

دکترعفت محمدی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

همانطور که قبلاً عنوان گردید، گروه ما، اولین گروهی است که کار با دستگاه الترازد را در ایران و در استان اصفهان شروع کرد و به جرأت بعد از پنج سال کار از مهارت بالایی در این روش برخوردار است. در این روش ابتدا بیمار توسط مدیر گروه (خانم دکتر عفت محمدی) مشاورات اولیه را انجام می‌دهد و کلیۀ مراحل برای بیمار توضیح داده می‌شود و اگر بیمار کاندید مناسبی برای این عمل بود آزمایشات کلینیکی و پاراکلینیکی لازم برای بیمار انجام می‌گیرد و اگر مشکلی نداشت مشاوره توسط جراح صورت گرفته و اجازۀ عمل توسط جراح صادر می‌گردد.

عمل در شرایط بسیار راحت و امن انجام می‌گیرد و بعد از طی چند ساعت ری‌کاوری بیمار قادر به ترخیص می‌باشد.

لازم به ذکر است که بلافاصله بعد از اتمام عمل بیمار باید یک گن استاندارد و مناسب بپوشد و اکثراً باید این گن را طی هفتۀ اول خارج نکند.

بلکه فقط در حالت خوابیده و روزی دو الی سه بار گن را بطور نسبی خارج کرده و همۀ قسمتها را کاملاً ماساژ دهند تا هم پوست تحت فشار قرار نگیرد و هم مایعات مانده زیر پوست خارج گردند.

طی هفته اول پیشنهاد می‌کنیم با گن و کوتاه مدت زیر دوش قرار گیرند و با سشوار گن را خشک نمایند ولی بعد از یک هفته می‌توانند گن را بطور کامل خارج نموده و دوش بگیرند.

از هفتۀ دوم هفته‌ای یکبار با دستگاه RF قسمتهای شکم و رانها حتماً RF می‌گردد ولی ماساژ توسط خود بیمار از همان روز اول و دوم عمل توسط همراهان بیمار صورت گیرد.

این پروسه باید تا یک ماه کاملاً مرتب ادامه یابد و گن حتی الامکان خارج نشود و از ماه دوم بیمار می‌تواند در بعضی از ساعات اگر مایل بود گن را خارج نماید ولی خیلی کوتاه مدت چرا که اگر طولانی مدت گن را خارج نماید موجب ایجاد فضا در نواحی عمل شده می‌گردد.

از ماه دوم دوران ورم کاملاً خاتمه می‌یابد و کاهش وزن و سایز بطور خیلی محسوس خود را نشان می‌دهد.

یکی از مزایای بسیار مهم عمل التراسونیک لیپولیز این است که به جهت حذف تقریباً 100 درصد سلول‌های چربی، اشتهای بیمار اتوماتیک‌وار کم می‌شود و نوعی تعادل منطقی بین مصرف غذا و صرف انرژی به نفع ادامۀ کاهش وزن بوجود می‌آید و فرد روز به روز وزنش کمتر می‌شود. بطوری که در پایان یک سال کاهش وزن محسوس از 5 الی 30 کیلوگرم در بیماران دیده می‌شود.

دکترعفت محمدی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

        دکترای پزشکی عمومی فارغ التحصیل از دانشگاه اصفهان

        دارای گواهی آموزش عمل التراسونوساکشن از انجمن جراحان عمومی ایران     

        دارای گواهی دوره ی موفق لیزر و زیبائی از کالجCCPBAکانادا

        دارای گواهی دوره ی موفق لیزر و زیبائی از آکادمی لیزر روسیه  

        دارای گواهی دوره تکنیک نخThread Technique

        آشنایی کامل به زبانهای آلمانی و انگلیسی

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر عفت محمدی، با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 03136635516

موبایل: 09353624599

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، ساختمان بانک شهر، مجتمع تک نگین، طبقه 3، واحد 3


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ