موارد استثنائی عمل شده طی پنج سال به عبارتی تجارب حیرت‌انگیز مجموعۀ ما

دکترعفت محمدی، پزشک پوست، مو و زیبایی: چندین مورد عمل غبغب و صورت: در این موارد چربیهای صورت و غبغب با پروب باریک 3 سانتی متری که از زیر پوست وارد می‌شود و با امواج التراسونیک کاملاً خارج می‌شود، صورت بیماران بسیار ظریف و جذاب می‌گردد. پوست غبغب کاملاً به استخوان فک تحتانی چسبیده و استخوان فک تحتانی خودنمایی می‌کند و سن افراد حدود 15 الی 20 سال جوان‌تر می‌شود.

دکترعفت محمدی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

1- چندین مورد عمل غبغب و صورت: در این موارد چربی های صورت و غبغب با پروب باریک 3 سانتی متری که از زیر پوست وارد می‌شود و با امواج التراسونیک کاملاً خارج می‌شود، صورت بیماران بسیار ظریف و جذاب می‌گردد. پوست غبغب کاملاً به استخوان فک تحتانی چسبیده و استخوان فک تحتانی خودنمایی می‌کند و سن افراد حدود 15 الی 20 سال جوان‌تر می‌شود. حتی چربیهای زیر چشم و شقیقه‌ها و پیشانی و بینی هم خارج می‌شود.

2- عمل‌های متعدد بازو که علاوه بر خارج نمودن صد در صد چربی‌، بازوها کاملاً خوش تراش گردیده و هیچگونه ناهمواری و غیر قرینگی در بازوها دیده نمی‌شود. عمل بازو جزء عمل‌هایی است که حتی اساتید مجرب جراحی به سختی به آن دست می‌زنند ولی تجارب ما به جرأت نشان دهندۀ قدرت اعجازانگیز دستگاه و مهارت اکیپ است.

3- کوچک کردن باسن و ران‌ها که عملی بسیار خوش تراش و قرینه بوده و کاملاً لیفت داده و هیچگونه افتادگی و شل شدگی پوست بوجود نمی‌آید.

4- برداشتن چربیهای روی کتفها و زیر بغل که لازمۀ یک پیکرتراشی کامل در موارد چاقی های موضعی است.

5- ترمیم چسبندگی‌ها در عمل‌های لیزر لیپولیز قبلی در مواردی که سالیان قبل با روشهای دیگر لیپوساکشن شده‌اند و اینک در نواحی مختلف بخصوص شکم، پوستشان دچار فیبروز و چسبندگی گردیده. با این روش پوست آزاد شده و با خروج چربیهای باقیمانده و با یک پیکرتراشی مجدد و عالی بیمار به زیباترین اندام دست‌یابی پیدا می‌کند.

6- عمل سینه‌ها: بدون نیاز به عمل جراحی باز و تهاجمی ماموپلاستی و برشها و اسکارهای فراوان، و فقط با یک سوراخ نیم سانتی متری در هر طرف که درست زیر سینه داده می‌شود کل چربیهای اضافی سینه‌ها برداشته می‌شود و با استفاده از کیفیت بالقوۀ دستگاه و انجام جلسات RF سینه‌ها لیفت بسیار عالی داده و نیاز به یک عمل Invasive نیست.

مهارت‌های اکیپ ما در جهت دست‌یابی به لاغری، سلامت

1- دارا بودن تمامی دستگاهها جهت مراقبت‌های قبل و بعد از عمل لیپولیز التراسونیک به معنای واقعی مانند دستگاههای RF و لیزر و ویزیت‌های مکرر و مشاورات طولانی توسط مدیر مجموعه (خانم دکتر عفت محمدی)

2- انجام مشاورات طولانی مدت قبل از عمل و تعیین کاندیدی مناسب جهت عمل لیپولیز التراسونیک

3- رفع مشکلات روحی، روانی بیماران با مشاورات مخصوص

4- در نهایت مهم‌ترین اصل در منحصر به فرد نمودن این مجموعه گشته تجربۀ موفق 6 سال عمل، جواب معجزه‌آسا و ماندگار و Safe روی صدها کیس موفق است، هر عمل لیپولیز التراسونیک دنیایی از تجربه و کتابی از علم عمل لیپولیز التراسونیک است که بار علمی مجموعۀ ما را در یک عمل موفق به بالاترین درجۀ ممکن رسانده است.

دکترعفت محمدی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

        دکترای پزشکی عمومی فارغ التحصیل از دانشگاه اصفهان

        دارای گواهی آموزش عمل التراسونوساکشن از انجمن جراحان عمومی ایران     

        دارای گواهی دوره ی موفق لیزر و زیبائی از کالجCCPBAکانادا

        دارای گواهی دوره ی موفق لیزر و زیبائی از آکادمی لیزر روسیه  

        دارای گواهی دوره تکنیک نخThread Technique

        آشنایی کامل به زبانهای آلمانی و انگلیسی

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر عفت محمدی، با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 03136635516

موبایل: 09353624599

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، ساختمان بانک شهر، مجتمع تک نگین، طبقه 3، واحد 3


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ