رابطه اندازه انگشت مردان و میـزان خشونت آنها در خـانه

zahra
مردان و زنانی که انگشت حلقه آن‌ها بلندتر است بیشتر از دیگران ممکن است دچار شیزوفرنی، آلرژی و اگزما شوند.

شاید این ایده که با نگاه کردن به شکل دستان هر فرد بتوان زندگی آینده او را پیشبینی کرد، چندان علمی بهنظر نرسد اما دانشمندان بعد از سالها تحقیق و بررسی رابطه عجیبی بین انگشتان دست پیدا کردند که میتوان از آن برای پیشبینی برخی بیماریها استفاده کرد.

تحقیقات نشان میدهد با اندازهگیری اندازه انگشت اشاره و انگشت حلقه در مردان میتوان میزان خشونت و حتی احتمال ابتلا به برخی بیماریها را در آنها تخمین زد. برای مثال مردانی که انگشت اشاره آنها نسبت به انگشت حلقه بلندتر است با احتمال کمتری به سرطان پروستات دچار میشوند. این مردان معمولا خشنتر هستند و علاقه بیشتری به موسیقی و ورزش دارند.

دانشمندان همچنین متوجه شدند زنانی که دارای انگشت اشاره بزرگتری نسبت به انگشت حلقه هستند، کمتر از دیگران بیماریهای قلبی میگیرند اما بیشتر آنها به سرطان سینه دچار میشوند. همچنین این زنان قدرت باروری بیشتری هم دارند.

در کل میتوان گفت مردان و زنانی که انگشت حلقه آنها بلندتر است بیشتر از دیگران ممکن است دچار شیزوفرنی، آلرژی و اگزما شوند.

این نتایج بعد از انجام تحقیقات علمی بسیار دقیق و بعد از مدت زمان طولانی به دست آمده است. دانشمندان معتقدند طول این انگشت بستگی به میزان هورمونهایی دارد که یک جنین در دوره رشد در رحم مادر در معرض آن قرار میگیرد و همین هورمون ها است که بسیاری از ویژگیهای انسان را تعیین میکند.  البته اگر شما میخواهید رابطه بین انگشتان اشاره و حلقه خود را پیدا کنید باید با دقت آن دو را با خطکش اندازهگیری کنید و با قرار دادن انگشتان دست در کنار یکدیگر نمیتوانید به درستی اندازه آنها را تخمین بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ