هایفوتراپی و اثرات آن روی پوست

mousavi
دکتر مریم ریسمان کار زاده: کشیدن پوست بدون جراحی، بیهوشی یا مراقبت خاص: نحوه کار به این صورت است که امواج اولتراسوند در لایه های زیرین پوست متمرکز می شوند لذا لایه سطحی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند زیرا این انرژی تخلیه شده انقدر بالا نیست که بتواند در نقطه تماس با پوست سوختگی ایجاد نماید

دکتر مریم ریسمان کار زاده:


ü     هایفوتراپی چیست؟

کشیدن پوست بدون جراحی، بیهوشی یا مراقبت خاص: نحوه کار به این صورت است که امواج اولتراسوند در لایه های زیرین پوست متمرکز می شوند لذا لایه سطحی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند زیرا این انرژی تخلیه شده انقدر بالا نیست که بتواند در نقطه تماس با پوست سوختگی ایجاد نماید لیکن زمانی که در عمق پوست با هم تلاقی می نمایند، می توانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت نمایند و منجر به ایجاد حرارتی حدود 65 تا 70 درجه می شوند که نتیجه آن منعقد شدن الیاف کلاژن و سلولها در این منطقه است.

ü     بدنبال هایفوتراپی چه اثراتی مشاهده می گردد؟

معمولا بیمار در همان لحظه کشیده شدن پوست را احساس می نماید ولی نتایج بعد از 2 ماه بهتر مشخص می شود و روند بهبودی طی 6 ماه آتی ادامه خواهد داشت و لذا فرد شاهد اثرات بیشتری در زمینه سفت شدن و لیفت صورت و گردن می شود. با انجام یک جلسه هایفو کشیده شدن ابروها، گونه ها، خط فک مشاهده می شود. عمق خط خنده کاهش می یابد، خطوط دور چشم صاف تر می گردد و همچنین شلی گردن و غبغب تا حدودی اصلاح می شود.

ü     ماندگاری و دوام هایفو به چه صورت است؟

بستگی به میزان شلی و نوع رژیم غذایی، سن، ژنتیک لیفت ناشی از هایفو تا دو سال می تواند باقی بماند. افرادی که تمایل دارند نتیجه ماندگارتر باشد، می توانند هر دو سال یک بار این روش را تکرار نمایند تا پوست جوانتری داشته باشند.

ü     مدت زمانی که انجام هایفو زمان می برد، چه مدت است؟

بسته به ناحیه و وسعت هایفوتراپی، بین 30 تا 60 دقیقه زمان می برد. این روش کاملا راحت و بدون درد است و حتی می تواند این عمل را در حالی که بیمار نشسته است برروی صورتش انجام داد و بلافاصله بعد از انجام نیز به فعالیتهای روزانه خود برگردد.

ü     مزایای هایفوتراپی نسبت به سایر روشهای جوان سازی چیست؟

1– عدم آسیب رسانی به سطح پوست و درنتیجه نبودن عوارضی مانند سوختگی یا ایجاد لک

2– بالاتر بودن میزان لیفت و کشیدگی پوست به دلیل دسترسی به لایه های زیرین

3– نداشتن درد و خونریزی حین انجام عمل

4– نداشتن دوران نقاهت و یا مراقبت خاصی بعد از انجام آن

5– ماندگاری نسبتا بالا در صورت نیاز به تکرار می توان حداقل با فواصل یک ساله انجام داد

ü     آیا هایفو عارضه خاصی دارد؟

از نظر عوارض هایفو معمولا عارضه خاصی ندارد البته گاهی اسیب عصبی گذرا مشاهده می شود که جای نگرانی ندارد و خودبخود بهبود می یابد.

دکتر مریم ریسمان کار زاده:


شما می‌توانید برای ارتباط با مجموعه تینا لیزر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 031۳۶۶۴۰۱۴۷

موبایل: ۰۹۳۶۵۹۸۳۲۶۶  

موبایل: ۰۹۹۰۲۷۵۷۹۱۰  

آدرس: اصفهان- چهارباغ بالا- روبه روی بیمارستان شریعتی- جنب باشگاه کارگران- بن بست ۲۵- مجتمع سینا- طبقه همکف- واحد ۲

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ