انواع روش های کاشت مو

mousavi
دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو: از دیر باز بشر خواهان اکسیری برای زندگی جاودانه و همیشگی بوده است . جوان ماندن زندگی طولانی تری را برای او نوید می داده است و داشتن موهایی پر با خط رویش در جلوی سر معیاری از جوانی محسوب می شده است. به همین دلیل با ظهور اثار کم پشتی و عقب رفتن خط رویش به دنبال درمان برای این معظل بوده و یکی از بهترین روشها، پوشاندن نواحی طاسی با موهای سر ترجیحا از نوع طبیعی و قابل رویش یا به عبارتی کاشت مو می باشد.

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


از دیر باز بشر خواهان اکسیری برای زندگی جاودانه و همیشگی بوده است . جوان ماندن زندگی طولانی تری را برای او نوید می داده است و داشتن موهایی پر با خط رویش در جلوی سر معیاری از جوانی محسوب می شده است. به همین دلیل با ظهور اثار کم پشتی و عقب رفتن خط رویش به دنبال درمان برای این معظل بوده و یکی از بهترین روشها، پوشاندن نواحی طاسی با موهای سر ترجیحا از نوع طبیعی و قابل رویش یا به عبارتی کاشت مو می باشد.

طاسی یا ریزش موی مردانه یک الگوی طبیعی در سیر زندگی می باشد. بسیاری از مردم در طول زندگی به این پدیده دچار می شوند .تا سن 25 سالگی ،25% مردان تعداد زیادی از موهای خود را از دست می دهند. این نسبت به 50% در 50 سالگی می رسد. در خانمها این پدیده در سنین بالاتر رخ می دهد ولی طاسی در بانوان به ویژه در 20 -30 سالگی امری غیر مترقبه و غیر قابل درک خواهد بود.

در مواردی که طاسی در فرد در بدو مراجعه به پزشک در مراحل پیشرفته باشد یا خط رویش مو به میزان قابل ملاحظه ی عقب رفته باشد و در صورتی که مراجع از تراکم موی خوبی در ناحیه پشت سر برخوردار باشد و از نظر طبی و پزشکی ممانعتی برای انجام کاشت موجود نباشد ، کاشت مو به عنوان راه حلی منطقی و مطلوب جهت درمان طاسی خواهد بود . امروزه روشهای متعددی برای کاشت مو پیش نهاد می گردد که به اختصار عبارت اند از:

  1. روش FUT
  2. روش FIT
  3. روش ترکیبی

در روش FUT نوارباریکی از ناحیه پشت سرازمحلی که بیشترین ماندگاری را در صورت ادامه ریزش موها خواهدداشت ،برداشته می شوند. این موها جداسازی شده و به صورت واحد های کوچک 1-3- 44 تار مویی در محلهای مورد نظر در جلوی سر و شقیقه ها و کلا محلهای خالی ازمو با خط رویشی که با سن فرد و شرایط مو های ریخته مطاقبت داشته باشد، کاشته می شود .

در روش FIT مولکولهای مو به صورت تک تک از پشت سر برداشته شده و در محلهای ریزش مو کاشته می شوند.روش ترکیبی در مواردی که وسعت طاسی زیاد باشد، ترکیبی از هردو روش FIT و FUTT برای پوشش دادن منطقه خالی استفاده خواهد شد. استفاده از هر یک از شرایط فوق بسته به شرایط بیمار و وضعیت منطقه دهنده مو یا بانک مو و وسعت منطقه طاسی خواهد داشت.

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


شما عزیزان می توانید برای بهره مندی ازخدمات و مشاوره رایگان این کلینیک همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 با همکاران ما جهت هماهنگی و حضور با شماره های 03132240827 و 03132240828 تماس حاصل نمایید.

برای رسیدن به زیبایی ماندگار با ما در تماس باشید:

03132240827

03132240828

03132214564

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک A، طبقه سوم، کلینیک صدف

آدرس ایمیل:  Email:sadafbeautyclinic@yahoo.com

در تلگرام ما را دنبال کنید:

باعضویت در کانال تلگرام ما می توانید از آخرین اخبار کلینک صدف وخدمات متنوع مطلع شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ