لیفت نخی روشی برای جوانسازی پوست

mousavi
دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو: با افزایش سن ساختارهای محافظت کننده پوست ضعیفتر می شوند و چربی پوست از بین می روند نواحی تحت تاثیر شامل گونه ها ابروها اطراف چشم چانه گردن می باشد ودر نتیجه صورت درازتر و پیرتر به نظر می رسد افراد جوانتر ممکن است دچار افتادگی در ناحیه ابرو و گونه شوند زیرا عضلات در این ناحیه ضعیف می شوند در این افراد یک روش خوب استفاده از لیفتینگ با نخ به جای جراحی های سنگین است

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


با افزایش سن ساختارهای محافظت کننده پوست ضعیفتر می شوند و چربی پوست از بین می روند نواحی تحت تاثیر شامل گونه ها ابروها اطراف چشم چانه گردن می باشد ودر نتیجه صورت درازتر و پیرتر به نظر می رسد افراد جوانتر ممکن است دچار افتادگی در ناحیه ابرو و گونه شوند زیرا عضلات در این ناحیه ضعیف می شوند در این افراد یک روش خوب استفاده از لیفتینگ با نخ به جای جراحی های سنگین است ایده آل ترین افراد برای اینکار افرادی هستند که نشانه های پیری اندکی در صورتشان ایجاد شده و نیاز به لیفتینگ مختصر دارند .بسیاری از پزشکان از این روش در کنار سایر روشهای درمانی استفاده می کنند که شامل لیفتینگ چانه گردن یا ابرو و غیره است .تکنیک جوانسازی با نخ موجب میشود تا پوست کشیده تر، جوانتر، هموارتر و شفاف تر شود. چین وچروکها محوشده، منافذ پوست ریزتر و باریکتر میشوند، قسمتهای آویزان شده پوست استحکام یافته و درنهایت لیفت مناسب و بادوام ایجاد میشود.در هر ثانیه حضور این نخها در پوست، ساخت رشته های جوانی صورت میگیرد لذا یک جوانسازی و پیشگیری از پیری طولانی مدت در طی یک یا دو جلسه درمانی خواهید داشت.

در این روش نخ های مخصوص وارد پوست نواحی افتاده صورت شامل ابرو چین نازولبیال یا خط خنده یا گردن شده و آنها را بالا می کشد

جراح از یک سوزن ظریف برای وارد کردن نخ های لیفتینگ استفاده میکند.

قسمت انتهایی نخ در نواحی بافتی گیر افتاده وبه صورت قلاب شده و ناحیه را بالا می کشددر این روش از برش پوست و لوازم جراحی چون قیچی خبری نیست لذا هیچ گونه اسکاری به جا نمی گذارد و به لیفتینگ مرسوم صورت کمک شایانی می کند .

روش عمل

در این روش در نقاط تعیین شده ای جراح سوراخ های کوچکی ایجادکرده و سوزن نخ لیفتینگ را از این سوراخها وارد و وارد بافت زیر جلدی شده و از طریق نخ آن را بالا می کشد و در نواحی معینی فیکس می کند این روش از طرف دیگر کلاژن سازی را در پوست فعال می کند .

روشهای گوناگونی برای این عمل وجود دارد

روش بسته از دیگر روشها بهتر است و در نواحی گوناگونی پوست فیکس می شود تا به آخرین ناحیه مورد نظر برسد .

در روش باز جراح از لوازمی جهت آماده کردن مسیر لیفتینگ در زیر پوست استفاده کرده لذا پس از بالا کشیدن نخ نتیجه ماندگار تر خواهد بود .

برخی از جراحان از تلفیقی از دو روش برای لیفتینگ استفاده می کنند براساس سن و میزان افتادگی از 2-20 نخ لیفتینگ ممکن است به کار رود .

پروسه در کلینیک سرپایی انجام میشود و تهاجم اندکی دارد نیاز به بیهوشی عمومی نیست لذا شما بیدار هستید .ممکن است جراح با دادن آیینه ای به شما اجازه دیده نحوه بالا کشیدن پوستتان را بدهد.

گاه داروی ضد اضطراب خوراکی قبل عمل تجویز می شود .

زمان بهبود:

جراح تمامی پروسه بعد عمل را برای شما توضیح می دهد و عرض 24 ساعت به فعالیت های عادی و روزانه بر میگردید .

تا 7 روز بایستی از غذاهای نرم ستفاده شود برای کنترل درد می توان از استامی نوفن استفاده کرد و بدلیل احتمال ایجاد کبودی نبایستی از بروفن استفاده شود .

بهتر است سر در 24 ساعت اول بالاتر از تنه باشد تا از ایجاد ورم جلوگیری کند.

از 24 ساعت پس از عمل می توان فعایت روزانه و نه فعالیت های سنگین را شروع کرد .

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


شما عزیزان می توانید برای بهره مندی ازخدمات و مشاوره رایگان این کلینیک همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 با همکاران ما جهت هماهنگی و حضور با شماره های 03132240827 و 03132240828 تماس حاصل نمایید.

برای رسیدن به زیبایی ماندگار با ما در تماس باشید:

03132240827 

03132240828 

03132214564

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک A، طبقه سوم، کلینیک صدف

آدرس ایمیل:  Email:sadafbeautyclinic@yahoo.com 

در تلگرام ما را دنبال کنید:

باعضویت در کانال تلگرام ما می توانید از آخرین اخبار کلینک صدف وخدمات متنوع مطلع شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ