لیزر موهای زائد

mousavi
دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو: لیزر موهای زائد باعث می شود تا پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ ، موم ، و اپیلاسیون راحت خواهید شد .

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


لیزر موهای زائد باعث می شود تا پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ، موم، و اپیلاسیون راحت خواهید شد .

کلینیک صدف با ارائه خدمات ویژه برای لیزر موهای زائد ، محیطی کاملا بهداشتی به همراه متخصصین و پزشکان مجرب در این زمینه همراه شما عزیزان خواهد بود .

فواید لیزر موهای زائد

به کمک لیزر می توانید موهای اضافی نواحی مختلف بدن را برای همیشه از بین ببرید ، اگر دائما در حال اصلاح موهای بدن هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از لیزر درمانی برای رفع دائمی موها استفاده کنید ، لیزر موهای زائد با تابش نور لیزر بر سطح پوست و نفوذ در لایه های زیرین پوست وارد فولیکول های مو شده و رشد آن را برای همیشه متوقف می سازد .

لیزر با ورود به فولیکول های مو مانع رشد آن در زیر پوست وبیرون آمدن آن در سطح پوست می شود ، لیزر به هیچ عنوان باعث تخریب سطح پوست و سوزاندن آن نمی شود و البته هیچ گونه آسیب و ضرری برای بدن ندارد .

گفتنی است که لیزر پوست و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهید ،مولکول های مو با قرار گرفتن در زیر نور لیزر دچار واکنش های می شوند که در واقع مانع رشد آنها خواهند شد ، مولکول هدف در درمان موهای زائد، رنگدانه ی موجود در ساقه ی مو است که به این رنگدانه اصطلاحا “ملانین” گفته می شود. انرژی ساطع شده از منابع لیزری توسط این رنگدانه جذب شده و گرمای زیادی به سلول های مو می دهد که باعث تخریب آنها و عدم رشد مجدد مو می شود. این روش بسیار بی عارضه و پر فایده است و می تواند در طول چند جلسه کوتاه موهای شما را برای همیشه از بین ببرد .

نواحی که می توان لیزر کرد:

شما می توانید قسمت های زیادی از بدن را لیزر نمایید ، این نواحی شامل مناطق بسیار حساس مانند کشاله های ران و ناحیه تناسلی نیز می شود

  1. پاها
  2. دست ها
  3. ران
  4. گردن و صورت
  5. زیر بغل
  6. اطراف صورت
  7. ناحیه تناسلی

میزان تاثیر گذاری لیزر برروی موها

زمانی که شما لیزر درمانی را انتخاب می کنید ، در واقع عوامل دیگری به جز قدرت دستگاه لیزر در نتیجه ی لیزر تاثیر گذار هستند:

  1. رنگ مو
  2. نوع پوست از نظر میزان روشن یا تیره بودن پوست
  3. ضخامت مو
  4. تعداد جلسات درمان

در نتیجه ی لیزر اثر مستقیم دارد.

آمادگی های لازم برای لیزر موهای زائد

یک روز قبل از لیزر موهای زائد:

با استفاده از تیغ یا ژیلت ناحیه مورد نظر برای درمان را بتراشید به نحوی که تنها یک میلی متر از نوک مو از پوست بیرون باشد. اگر تبخال دارید حتما از پماد آسیکلوویر استفاده کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد:

یکی از سوالات متداولی که در خصوص لیزر موهای زائد پرسیده می شود ، تعداد جلسات لیزر موهای زائد می باشد ، بهتر است بدانید لیزر اکس سرد نسبت به سایر دستگاه های لیزر نیاز به جلسات کمتری دارد .

در صورتی که شخص از لیزر الکس سرد استفاده نماید ، معمولا نیاز به یک الی چهار جلسه لیزر درمانی است ، این در حالی است که سایر روش های لیزر موهای زائد نیاز به زمان و تعداد جلسات بیشتری است ، معمولا سایر دستگاه های لیزر نیاز به 4 الی 8 جلسه لیزر است ، این در حالی است که لیزر الکس سرد دارای تعداد جلسات کمتری است .

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد:

بعداز انجام لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی صدف بهتر است مراقبت های بعد از لیزر را انجام بدهید تا التهاب بعد از لیزر زودتر بر طرف شود .

در اکثر اوقات در بیماران قرمزی و التهاب دیده می شود که این حالت موقتی بوده و بهتر است در طول دوره های درمان در صورتی که متخصص برای شما کرم های ترمیم کننده را تجویز کرده است ، مصرفشان را فراموش نکنید. همچنین شما باید از منطقه ی لیزر شده در برابر نور خورشید محافظت کنید به همین دلیل بهتر است کرم های ضد آفتاب با خاصیت محافظت کنندگی بالا استفاده شود .

کاندیدای مناسب برای لیزر موهای زائد چه کسانی هستند؟

کلینیک تخصصی صدف با استفاده از دستگاه های پیشرفته ،حذف موهای زائد را برای شما فراهم می کند و امکان استفاده برای تمامی افراد در محیطی کاملا تمیز و مدرن وجود دارد لیزر الکس کوترا برای تمامی رنگ های پوست های روشن و تیره و همچنین موهای ضخیم و نازک و کرکی نتیجه مورد قبولی را خواهد داشت. به همین دلیل تمامی افرادی که به دنبال راهی برای متوقف کردن رویش موهای زائد خود هستند دیگر نگران نباشند و در کلینیک زیبایی نتیجه دائمی را با استفاده از لیزر در تعداد جلسات مشخص شده خواهند دید. شاید سوال پیش بیاید که آیا مردان هم می توانند موهای زائد خود را لیزر کنند ؟استفاده از روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد برای تمامی افراد مجاز است و مردان بیشتر در قسمت هایی مانند گردن،موهای پیشانی و تنه از لیزر استفاده می کنند.

چه کسانی نباید از روش لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟

افرادی که دارای عفونت و یا تبخال های پوستی هستند در ابتدا باید مشکلات پوستی را برطرف کنند و بعد اقدام به لیزر موهای کنند.همچنین کسانی که پوستشان به عوامل خارجی سریع واکنش نشان می دهد باید درابتدا با متخصصین کلینیک زیبایی مشاوره لازم را داشته باشند .

توصیه های کلینیک تخصصی صدف پس از لیزر موهای زائد:

پزشکان و متخصصان کلینیک تخصصی صدف توصیه می کند مراقبت های پس از لیزر موهای زائد را با دقت انجام دهید تا بهترین نتیجه ممکن را از لیزر موهای زائد کسب نمایید .تا 14 روز پس از لیزر موهای زائد شخص ازتماس با نور آفتاب شدیدباید پرهیز نماید ، در این مدت نیز شخص باید از رفتن به سولاریوم نیز اجتناب نماید .

یکی از مهم ترین مراقبت های پس از لیزر موهای زائد به شکل مداوم و پشت سرهم تعداد جلساتی را پزشک برای درمان و از بین بردن همیشگی لیزر موهای زائد است ، شخص برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن باید تعداد جلسات لیزر را انجام دهد .

پس از لیزر موهای زائد شخص ممکن است ناحیه ای را که لیزر درمانی کرده است با پوسته ریزی در آن ناحیه روبرو شود این امر کاملا عادی می باشد .

در صورتی که شخص بخش زیر بغل را لیزر کرده است بهتر است تا 24 ساعت از دئودورانت استفاده نکند ، توصیه می شود تا حد ممکن شخص در 24 ساعت اول پس از لیزر موهای زائد از ژّل ویا عطر در ناحیه لیزر شده استفاده نکند .

کلینیک صدف مجهز به یکی از برترین و بروزترین دستگاههای لیزر الکس کوانتا در ایران می باشد.

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


شما عزیزان می توانید برای بهره مندی ازخدمات و مشاوره رایگان این کلینیک همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 با همکاران ما جهت هماهنگی و حضور با شماره های 03132240827 و 03132240828 تماس حاصل نمایید.

برای رسیدن به زیبایی ماندگار با ما در تماس باشید:

03132240827 

03132240828 

03132214564

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک A، طبقه سوم، کلینیک صدف

آدرس ایمیل:  Email:sadafbeautyclinic@yahoo.com 

در تلگرام ما را دنبال کنید:

باعضویت در کانال تلگرام ما می توانید از آخرین اخبار کلینک صدف وخدمات متنوع مطلع شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ