کاشت ابرو یک روش درمانی به شدت هنری است

mousavi
دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو: کاشت ابروبا موی طبیعی روشی کارآمد برای ترمیم دائمی رشد مو در ناحیه ابرو محسوب می شود، کاشت ابرو عملی مشابه به کاشت موی سر است، با این تفاوت که کاشت ابروی طبیعی باید توسط متخصصی با مهارت و ذوق هنری انجام شود تا نتیجه مطلوب تری به دست آید.

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:

کاشت ابروبا موی طبیعی روشی کارآمد برای ترمیم دائمی رشد مو در ناحیه ابرو محسوب می شود، کاشت ابرو عملی مشابه به کاشت موی سر است، با این تفاوت که کاشت ابروی طبیعی باید توسط متخصصی با مهارت و ذوق هنری انجام شود تا نتیجه مطلوب تری به دست آید. ابروها که در حقیقت چشمها را قاب می گیرند و محدوده آنها را تعیین می کنند، جزء مهمی از صورت به شمار می آیند.کاشت ابرو چنانچه به خوبی و با مهارت انجام شود، میتواند صورت را کامل و زیباتر کند، اما اگر جراح نتواند عمل را به خوبی انجام دهد، جذابیت چهره بیمار به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف یکی از مجهزترین و باتجربه ترین مراکز پیوند مو و ابرو در اصفهان بشمارمی آید.

در کلینیک پوست ، مو و زیبایی صدف متخصصین ما از تکنیک های پیشرفته و ثابت شده در حل مشکل ریزش موهای ابرو استفاده می کنند. همچنین کاشت ابرو در این کلینیک با استفاده از موی طبیعی خود بیمار انجام می شود و بدین ترتیب ظاهری کاملا طبیعی برای فرد ایجاد می شود. الگوی کاشت ابرو با توجه به سلیقه و نظر بیمار و همچنین فرم صورت وی توسط پزشک متخصص پوست تعیین می شود و پس از آن مراحل عمل تحت بی حسی موضعی و بدون ناراحتی برای بیمار انجام می شود.حتی اگر شما بر روی ابروی خود تاتو انجام داده اید، کاشت ابرو میتواند بر روی تاتوی ابرو نیز انجام شود. برای ایجاد یک ظاهر کاملاً طبیعی، متخصصان ما درباره زاویه و جهت کاشت مو ابرو در هر طرف و نیز برای هر یک از ابروها به صورت مجزا دقت زیادی به عمل می آورند.

دکتر گیتا فقیهی، متخصص پوست و مو:


شما عزیزان می توانید برای بهره مندی ازخدمات و مشاوره رایگان این کلینیک همه روزه از ساعت 9 صبح الی 20 با همکاران ما جهت هماهنگی و حضور با شماره های 03132240827 و 03132240828 تماس حاصل نمایید.

برای رسیدن به زیبایی ماندگار با ما در تماس باشید:

03132240827 

03132240828 

03132214564

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک A، طبقه سوم، کلینیک صدف

آدرس ایمیل:  Email:sadafbeautyclinic@yahoo.com 

در تلگرام ما را دنبال کنید:

باعضویت در کانال تلگرام ما می توانید از آخرین اخبار کلینک صدف وخدمات متنوع مطلع شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ