با کدام روش‌های نوین می‌توان پوستی بدون لک و روشن داشته باشیم؟

zahra
کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی: لیزر روشن‌کننده و از بین برنده لک‌ها سیستمی است که امواج خاصی را در محدوده فرکانس امواج رادیویی تولید و ارائه می‌کند. مکانیسم عمل این سیستم براساس روش ترموتراپی (گرما درمانی) است.

کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی:

لیزر روشن‌کننده و از بین برنده لک‌ها سیستمی است که امواج خاصی را در محدوده فرکانس امواج رادیویی تولید و ارائه می‌کند. مکانیسم عمل این سیستم براساس روش ترموتراپی (گرما درمانی) است.

عملکرد RF Tightening چگونه است؟

عملکرد RF- Tightening مانند سیستم‌های ترموتراپی عمقی به‌ویژه دیاترمی است با این تفاوت که برنامه‌های آن برای درمان‌های پوستی طراحی شده است. این سیستم‌ها دارای سه نوع الکترود است:

– دوقطبی (bi polar)

– تک قطبی (bono polar

– مختلط 

برای انجام ترموتراپی با نفوذ سطحی یا عمقی هستند. در استفاده از پروب دوقطبی، عمق نفوذ امواج کم، سطحی و در حد بافت درم و زیر درم است حال آنکه عمق نفوذ امواج در نوع تک‌قطبی بیشتر و در حد بافت‌های چربی است و لذا ترموتراپی به‌صورت عمقی انجام می‌گیرد.

رادیو فرکانسی شامل چه اثراتی است؟

 افزایش سوخت و ساز بافتی، افزایش گردش خون طبیعی، لیپولیز چربی‌ها و وارد شدن آن به چرخه سوخت و ساز است که نتایج درمان آن شامل بهبود اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها، درناژلنفی، پاک‌سازی و حرکت سموم و مواد زائد از موضع، پاک‌سازی و حرکت مواد ته‌نشین شده در عروق و مویرگ‌های موضع، افزایش ساخت و ساز کلاژن، افزایش (tone) و خاصیت ارتجاعی عضلات (رفع افتادگی و چین و چروک) و لاغری موضعی است.

موارد کاربرد :RF- Tightening 

  •   بهبود سلولیت و چاقی موضعی
  •   کاهش چربی در موضع
  •    لاغرسازی صورت‌های گوشتی
  •   برجسته‌سازی گونه‌ها
  •   بالا کشیدن اندام مختلف بدن از جمله باسن و سینه‌ها
  •   بهبود افتادگی و شلی پوست صورت و نقاط مختلف بدن
  •   بهبود غبغب
  •   بهبود چین و چروک صورت و دور چشم
  •   بازآرایی (remodeling) بدن

آیا  RF- Tightening منع مصرف دارد؟

  •   افراد باردار
  •   افرادی که از باتری یا پیس میکر قلبی استفاده می‌کنند
  •   افراد دارای پروتز در موضع درمان

تذکر مهم!

 لازم است که افراد استفاده‌کننده از این روش درمانی از چند روز قبل تا دو روز بعد از مصرف آسپیرین و ترکیبات شبیه آن مانند مفنامیک اسید، دیکلوفناک و ایبوپروفن خودداری کنند.

تعداد جلسات RF- Tightening چقدر است؟

 برای صورت و گردن حداقل 5 جلسه به فواصل 15 تا 30 روز یک‌بار و جهت نقاط دیگر بدن و اندام 5 تا 10 جلسه به فواصل 10 تا 14 روز یک‌بار به مدت 10 تا 30 دقیقه‌

نتیجه RF- Tightening  به چه صورت است؟

هر چند اثرات درمانی رادیو فرکانسی از همان 24ساعت اول آغاز می‌شود ولی اوج اثرات و نتایج مشهود بالینی طی 6ماه پس از شروع درمان کامل می‌گردند. نکته قابل توجه این است که عموما بیماران از همان روز اول احساس سفنی و انقباض را خواهند داشت.

آیا RF- Tightening عوارضی هم دارد؟

 عارضه خاصی ندارد. فقط ممکن است مدتی پوست قرمز و گرم باقی بماند که طبیعی است و عموما ظرف چندین ساعت از بین می‌رود.

نکته! 

این روش درمانی مانند سایر روش‌های درمانی در افراد مختلف پاسخ‌های متفاوتی ایجاد می‌کند ضمنا اثرات درمانی آن، هر چند تا مدت‌ها باقی می‌ماند ولی دایمی نیست. لذا لازم است جهت حفظ اثرات درمانی هر 6ماه تا یک سال یک‌بار یک تا 2 جلسه تکرار شود.

RF- Tightening به روش‌های تکمیلی نیاز دارد؟

 PRP، تزریق پرکننده، تزریق دیسپورت، تزریق (پیوند) چربی، طب اصلاحی، مزوتراپی و لیزر درمانی جزء روش‌های تکمیلی هستند که نتیجه را بهبود می‌بخشند. 

کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی:

همه روزه در کلینیک ساعی مجموعه کاملی از خدمات پوست، مو، لیزر، جراحی های پوستی و انواع اقدامات تشخیصی و درمانی برای بیماری های مختلف پوست و مو زیر نظر متخصصین ارائه می شود.

شماره های تماس کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی:

02188193146

02188193147

02188100050

02188100051

آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 26

وب سایت: www.saeeclinic.com


saeeclinic

clinicsaee

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ