تمیز کردن پوست صورتتان را جدی بگیرید

zahra
اگر می خواهید پوستتان همواره سالم و جوان بماند توصیه های دکتر ویکتور فارگوناین را در این مقاله بخوانید

دکتر ویکتور فارگون، موسس شرکت تخصصی- درمانی محصولات مراقبتی و بهداشتی فازیلب در فرانسه می گوید:

بانوان همواره در تلاش برای کسب زیبایی بیشتر می باشند چراکه این زیبایی در روابط اجتماعی آنها تاثیر بسزایی دارد. بیش از 40 سال است که وابستگی به محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و حتی جراحی های زیبایی در دنیا رواج یافته است. اهمیت به همین دغدغه خانم ها من را بر آن داشت که تجربه بین المللی 25 ساله خود در صنعت آرایشی بهداشتی را به کار گرفته و لابراتوار تخصصی فازیلب را در فرانسه با هدف تولید و عرضه محصولاتی با تاثیرات شگرف و آنی تحت نام برند Instant جهت پاسخگویی به کلیه نیازهای پوستی تاسیس نمایم.  

بی شک اولین و مهم ترین عامل موثر در زیبایی چهره، داشتن پوست سالم و زیباست، و مهم ترین قدم برای داشتن پوست سالم و شاداب، شستن صحیح و اصولی پوست می باشد.  تمیز کردن پوست از انواع آلودگی های محیطی، مواد آرایشی و حتی سلول های مرده و چربی خود پوست برای همه ضرورت دارد و طبق توصیه متخصصان پوست و زیبایی، پوست صورت باید حداقل 2 بار در طول شبانه‌روز (یک بار شب و یک بار صبح) تمیز شود.

باقی ماندن مواد آرایشی، ترشحات چربی و همچنین آلودگی های محیطی مانند دود و گرد و غبار روی پوست بتدریج سبب خستگی، کدورت، آکنه، پیری زودرس و نهایتاً ایجاد چین و چروک در پوست می شود، زیرا این مواد منافذ پوست را مسدود کرده و مانع تنفس و رسیدن اکسیژن به پوست می شوند.

مواد آرایشی و بهداشتی که در طول روز استفاده می شوند و همچنین ذرات آلاینده و معلق موجود در هوا که روی پوست می نشینند باید شب هنگام شسته شوند. صبح نیز سلول های مرده پوست و چربی که در طول شب از پوست ترشح شده با پاک کننده مناسب می بایست شسته شوند تا پوست برای استعمال کرم های مراقبتی روز آماده شود.

تمیز کردن پوست قبل از استعمال مواد مراقبتی و درمانی روی پوست اهمیت ویژه ای دارد، زیرا این مواد از پوست تمیز و عاری از آلودگی براحتی عبور کرده و اثربخشی بهتری خواهند داشت، مانند مرطوب کننده ها، روشن کننده ها و ترکیبات ضد پیری که در صورت استفاده روی پوست تمیز، جذب و اثربخشی بیشتری خواهند داشت.

انتخاب پاک کننده و شوینده ویژه پوست صورت نیز هرچند به ظاهر کار ساده ای به نظر می رسد ولی اهمیت زیادی دارد چراکه اگر پوست صورت با شوینده مناسب شسته نشود، نه تنها مفید نخواهد بود بلکه حتی می تواند با بجا گذاشتن مواد مضر روی پوست و یا از بین بردن چربی های مفید پوست و ایجاد خشکی، باعث صدمه و آسیب جدی به پوست صورت شود. انتخاب شوینده مناسب برای نوع پوست بسیار حائز اهمیت بوده و باید با توجه به نوع پوست و کیفیت ماده پاک کننده صورت گیرد.

پاک کننده های میسلار اینستنت چه ویژگی هایی دارند

پاک کننده های  Instant Demake بر اساس تکنولوژی میسلار فرموله شده اند که توانایی قوی در جذب و از بین بردن انواع آلودگی، چربی و مواد آرایشی را دارند. استفاده از آن ها بسیار ساده و سریع بوده و نیاز به شستشو با آب ندارند، تعادل چربی را در پوست حفظ کرده و پوست را بطور عمیق و درعین حال به ملایمت تمیز می کنند.

تنها با یک بار پاک کردن پوست با پنبه آغشته به پاک کننده میسلار Instant Demake پوست عمیقاً پاک و تمیز می شود. میسل ها درواقع کره هایی هستند که از مولکول های دوقطبی تشکیل شده اند، سر قطبی آنها در آب حل شده و با بخش غیرقطبی خود آلودگی ها و ناخالصی های پوست را به سرعت درون خود به دام می اندازند. میسل ها بخاطر داشتن حالت دوقطبی در آب محلول هستند و براحتی در پاک کننده میسلار حل شده و روی پوست باقی نمی مانند. یعنی در ضمن اینکه آلودگی ها را از سطح پوست به درون خود کشیده و حبس کرده اند، در محلول میسلار کاملا حل شده و هیچ بقایایی روی پوست بجا نمی گذارند. 

  • پاک کننده های میسلار دیماک اینستنت بعلت داشتن ترکیب میسلی با تکنولوژی پیشرفته و استفاده از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت بالا، بسیار موثرتر بوده و سلامت پوست را به بهترین نحو برقرار می کنند.
  • این پاک کننده ها با مواد فعال طبیعی مانند بابونه، شیرین بیان، آلانتوئین و گلیسیرین گیاهی فرموله شده اند.
  • پد آغشته به پاک کننده میسلار دیماک اینستنت تنها با یک حرکت روی پوست آن را بطور عمیق و کاملا ملایم پاک می کنند و نیاز به تکرار سایش با پدهای دیگر  نیست، که این ویژگی سبب کاهش تحریک پوست می شود.   
  • پاک کننده های  میسلار دیماک اینستنت با آب فوق خالص تهیه و فرموله شده اند.
  • این پاک کننده ها فاقد پارابن، اسانس، الکل و هرگونه مواد حساسیت زا می باشند.
  • پاک کننده های میسلار اینستنت از نظر درماتولوژیکی تست شده و فاقد اثرات نامطلوب می باشند.

پاک کننده های میسلار اینستنت در سه نوع ویژه پوست حساس، پوست چرب و پوست خشک فرموله شده اند. 

محصول شرکت فازیلب فرانسه

نماینده انحصاری: شرکت آرین سلامت سینا

www.phasilab.com

تلفن مشاوره 22658561-021

آرین سلامت سینا:

شرکت آرین سلامت سینا در سال 1388 با هدف ارائه مکمل‌های تغذیه ای- دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق مشارکت با شرکت های اروپایی بزرگ و شناخته شده در سطح دنیا، برای واردات و تولید مکمل ها، محصولات فراسودمند و عملگرا و داروهای طبیعی تاسیس شد. شرکت داروسازی آرین سلامت سینا وابسته به شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ و نماینده رسمی و انحصاری شرکت های هولیستیکا فرانسه، ترادافارما سوئیس و دونگ- آ کره جنوبی است که منحصرا محصولات خود را بر پایه گیاهان و ترکیبات از منشا طبیعی تولید می کند.

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از جام جم، خیابان پروین، شماره 19، طبقه اول 

وب سایت: www.ariansalamat.com

ariansalamat

ariansalamat

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ