دکتر مردانی: هر آنچه که بانوان می بایست در مورد دستگاه مونالیزاتاچ بدانند …

zahra
گروه جراحی و زیبایی و لیزر دکتر مردانی: با دستگاه لیزر مونالیزا تاچ با مشکلاتی چون سوزش واژن، خشکی واژن، خارش و عفونت های مکرر، درد هنگام نزدیکی و بی اختیاری ادرار هنگام عطسه و سرفه خداحافظی کنید!

گروه جراحی و زیبایی و لیزر دکتر مردانیاین یک شعار نیست بلکه لیزر مونالیزاتاچ  کامل ترین و بی نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیا است که فیلد پزشکی خانم ها را متحول کرده و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته که نتایج درخشانی را به دنبال داشته است و مفتخر به دریافت بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله FDA امریکا است. 

لیزر مونالیزاتاچ یک درمان جوان سازی واژن است که بر اساس یک مقدار خاص از لیزر CO2 انجام می شود و به طور خاص برای غشای مخاطی واژن طراحی شده است.  لیزر مونالیزا از ریختن استروژن در بافت واژن (که به طور خاص در طول دوره یائسگی یا پس از بچه دار شدن مشاهده می شود) با فعال کردن مجدد تولید کلاژن جدید و ایجاد شرایط عادی که قبلاً غشای مخاطی واژن داشته است، جلوگیری می کند.  لیزر واژن با تاثیرگذاری آرام بر بافت غشای واژن، تولید کلاژن را تحریک کند و عملکرد ناحیه درمان شده را بهبود بخشد. علاوه بر این با استفاده از این روش می توان مواد غذایی مناسب را به صورت متوازن در اختیار غشای مخاطی قرار داد.

لیزرمونالیزا از روش های لیزر درمانی برای پیش گیری و درمان آتروفی واژن (خشکی و رنگ پریدگی مخاط واژن) و تاثیرات پس از آن استفاده می شود.
بسیاری از خانم ها از چنین شرایطی در سنین یائسگی و پس از بچه دار شدن رنج می برند. لیزر مونالیزا روشی درمانی برای جوان سازی دستگاه تناسلی و واژن طراحی شده است و از موثرترین روش های درمانی لیزری واژن است که نیاز به جراحی زیبایی واژن و دارو ندارد.

و اما کاربردهای متنوع این دستگاه:

1. روشن کردن پوست ناحیه تناسلی

2. رفع شلی واژن Thitening  (تایتنینگ)

3.لابیا پلاستی (رفع بد شکلی ناحیه تناسلی)

4. رفع بی اختیاری ادرار به دنبال عطسه و سرفه)

5. رفع خشکی واژن

6. رفع آتروفی واِژن ناشی از یائسگی

7. رفع درد هنگام نزدیکی

8. رفع سوزش و خارش

9. افزایش سفتی و مقاومت بافت واژن

10. درمان سیستول و ریکتوسل (افتادگی مثانه)

و بسیاری از موارد پزشکی و زیبایی (پس از مشاوره با پزشک)

روشن کردن پوست ناحیه تناسلی

در گذشته برای درمان تیرگی پوست ناحیه تناسلی بانوان از کرمهای روشن کننده مختلف استفاده میشد که یا موثر نبودند و یا در مصرف طولانی مدت مضر و سمی بودند.

اما در حال حاضر با روش لیزر co2 مونالیزا که با ایجاد ستونهای حرارتی در پوست، کلاژن سازی و باز سازی سلولی را تحریک می کند ، بدون هیچ آسیبی میتوان پوست ناحیه تناسلی را روشن و جوان  کرد.

یکی از مراقبتهایی که امروزه بانوان جهت حفظ بهداشت و زیبایی دستگاه تناسلی خود انجام می دهند، از بین بردن تیرگی های ناحیه تناسلی است.

لابیاپلاستی
امروزه لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی های زیبایی پرطرفدار بین زنان می باشد و در سطح جهان به پیشرفت های زیادی دست یافته است. لابیا همان لب های کوچک بخش بیرونی واژن هستند که در پی این عمل می توان تا حد مورد نظر سایز و فرم آنها را تغییر داد  و نیز در برخی موارد می توان تقارن دلخواه را برای این اجزا اعمال نمود در حین انجام این عمل زیبایی امکان اجرای جراحی واژینوپلاستی نیز وجود خواهد داشت و با توجه به خواست بیمار و صلاح دید پزشک متخصص تصمیم گیری های اصلی در رابطه با انجام همزمان این عمل ها اتخاذ می گردد.جراحی های گوناگون پلاستی عبارتند از: واژینوپلاستی، هایمنوپلاستی، بالا رفتن سط G- spot ، اصلاح پوست، برداشت بخش رویی کلیتوریس، پرینوپلاستی، مونسپلاستی، فرونوپلاستی و . . . که امکان انجام چندین جراحی از انواع نامبرده در یک جلسه درمانی وجود خواهد داشت.
همه چیز درباره یک مشکل رایج زناشویی (خشکی واژن)
شما به‌عنوان یک خانم حتما در مورد خشکی واژن شنیده‌اید و شاید تصور می‌کنید این مشکل فقط مخصوص خانم‌های یائسه است اما در واقع اینطور نیست و خیلی‌ از خانم‌های جوان هم به آن مبتلا می‌شوند. خشکی واژن، التهاب دیواره‌های واژن است و به دلیل پایین بودن سطوح استروژن، اتفاق می‌افتد. این بیماری را «واژینیت آتروفیک» می‌نامند و در بیشتر زنان بعد از یائسگی دیده می‌شود ولی خانم‌های جوان هم ممکن است به دلایل مختلف دچار آن شوند. استروژن با حفظ محیط اسیدی و محافظت از واژن و دستگاه ادراری در برابر عفونت‌ها، بافت واژن را سالم نگه می‌دارد. در اثر کمبود استروژن، بافت‌های واژن و میزراه تغییر می‌کنند. این تغییر باعث تحریک بافت‌ها و افزایش خطر بروز عفونت می‌شود.
آتروفی ناحیه تناسلی:
طی یائسگی مسیر تناسلی بانوان در اثر کاهش تولید هورمون استروژن در معرض آتروفی قرار می گیردبا استفاده از لیزر واژینال می توان مواد غذایی مناسب را به صورت متوازن در اختیار غشای مخاطی قرار داد.
جراحی زیبایی واژن و تنگ کردن واژن: 
اما جدیدترین و موثرترین درمان برای مشکلات در ناحیه ولو و واژن لیزر مونالیزاتاچ می باشد که روشی امن و غیر تهاجمی می باشد، و منجر به بازسازی مخاط واژن بطور سرپایی می شود مزیت دیگر ان هزینه بسیار پایین نسبت به جراحی می باشد، اما برای داشتن تنگترین واژن لازم است از تکنیک جراحی و لیزر با هم سود برد .
مقایسه بین درمان تنگ کردن لیزری واژن با جراحی زیبایی واژن:
در مقایسه روش جراحی با تنگ کردن لیزری واژن به چند نکته باید توجه شود:
در روش جراحی و روش لیزری در هر دو امکان بازگشت به گشادگی واژن وجود دارد ولی باید توجه داشت که تروما و آسیب جراحی بسیار بیشتر است.
اقدام به جراحی زیبایی واژن برای تنگ کردن واژن از جمله محدودیت هایی برای زایمان طبیعی در آینده ایجاد می کند اما در روش تنگ کردن لیزری واژن، تنگ کردن واژن در عمق انجام می شود و به ورودی واژن کاری ندارد.
عوارض لیزر واژن دقیقا می توان گفت که عارضه ای دیده نمی شود و تنهاتغییر شامل اندکی قرمز شدن و التهاب یا ورم در ناحیه واژن است.
آیا از لیزر واژینال و لیزر مونالیزا برای درمان شل شدگی و ایجاد تنگی واژن هم استفاده می شود؟
«شل شدن واژن یا سستی واژن» به دلیل رویدادهای طبیعی یا جراحت های وارد شده همچون به دنیا آوردن بچه یا شل شدن بافت واژن به علت فرآیند افزایش سن در افراد مشاهده می شود، در این موارد لیزر به کمک خانم ها می آید و جایگزین مناسب جراحی زیبایی واژن می باشد و درمان بدون دغدغه ای را به آنها نوید می دهد.
لیزر واژینال اغلب به عنوان یک کار بدون درد مطرح است ، ولى در افراد خیلی حساس ممکن است احساس درد مبهمی داشته باشد که قابل مقایسه با درد پس از جراحى نیست. برای بسیاری از بانوان هزینه لیزر واژینال و قیمت لیزر واژینال سوال مهمی است که می توان با تماس و پرس و جو هزینه ی دقیق آن را پرسید.

شل شدن واژن به خاطر از بین رفتن سفتی بافت غشای آن می باشد که لیزر درمان این را نیز امکان پذیر کرده است. تحولی که بر پروسه  زندگی خانم ها تاثیرگذار است.

جابه جایی مثانه به سمت پایین را سیستوسل و پیش آمدگی روده به طرف دیواره ی پشتی واژن را رکتوسل می نامند.

علائم سیستوسل ورکتوسل:
علائم شامل: بی اختیاری ادرار، تکرار ادرار، تمایل شدید به دفع ادرار، احساس فشار، بیرون زدگی واژن، درد پشت و لگن می باشد .علائم رکتوسل شبیه سیستوسل است با این تفاوت که بی اختیاری در دفع گاز و یبوست نیز وجود دارد.

دقت کنید!

برای شروع درمان با مونالیزاتاچ ابتدا می بایست:

١. معاینه کامل واژن انجام شود.

٢. پاپ اسمیر انجام دهید.

٣. در صورت وجود عفونت واژینال، درمان عفونت قبل از انجام لیزر انجام شود.

٤. در صورت مصرف قرص آهن، قبل از انجام لیزر آن را قطع کنید.

٥. درصورتیکه سابقه تبخال تناسلی دارید به پزشک خود اطلاع دهید.

در حال حاضر دردنیا با استفاده از دستگاه پیشرفته لیزر مونالیزا تاچ و دیگر از درمانهای پر عارضه هورمونی، یا جراحی های وسیع با درد و دوران نقاهت طولانی، استفاده نمی شود.

با درمان ساده و سرپایی لیزر در فواصل ٦ هفته  مشکل شل شدن واژن و افتادگی مثانه بعد از زایمان ، به صورت کاملا سرپایی در مطب قابل درمان است.

جالب است بدانید:

– درد ندارد.

– نیاز به بیهوشی و بی حسی ندارد.

– دوران نقاهت آن هم بسیار کوتاه مدت است و حتی می توان گفت که دوران نقاهت ندارد.

گروه جراحی و زیبایی و لیزر دکتر مردانی:
دکتر مردانی، متخصص جراحی، زیبایی و لیزر، فراغ التحصیل سال 1383 از دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو آکادمی جامعه جراحان ایران، پس از پایان طرح پزشکان متخصص در مناطق محروم از سال 85 در حوزه جراحی و زیبایی و لیزر است. در کارنامه ایشان سابقه بالای ده هزار عمل جراحی موفقیت آمیز موجود است. کلینیک ویوا واقع در منطقه زعفرانیه شامل مجموعه بسیار کامل از خدمات جراحی و زیبایی و لیزر شامل پزشکان متخصص و پرسنل مجرب است. خدمات متنوع و کاملی را در زمینه های جراحی های زیبایی، جراحی زنان و زایمان، جراحی لیزری، مراقبت های پوست و مو و لیزرهای بسیار پیشرفته مربوط به زیبایی پوست و از بین بردن موهای زائد، لیزر مربوط به زیبایی دستگاه تناسلی زنان ارائه می دهد.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به چهارراه پسیان، پلاک ۱۹/۶، طبقه۴، واحد۱۳
شماره های تماس: 

02122173296

02126641744

09300756348

09120263145


Vivaclinictehran

Vivaclinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ