چگونه چربی اطراف صورت را بسوزانید؟

zahra
دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

چهره هرکسی منحصر به خود اوست، اما اگر از گونه های تپل و غبغب خود ناراضی هستید می توانید امور را به دست خود بگیرید و تغییر ایجاد کنید. این یک واقعیت است: هیچ راهی برای آب کردن چربی موضعی وجود ندارد ( این یعنی نمی توان گفت فلان غذا را بخور تا فقط صورتت آب شود یا برعکس ) اما اگر این نکات مخصوص را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید، می توانید بدن خود را در موقعیتی قرار دهید که به صورت کلی چربی آب کنید و این شامل صورت نیز می شود!

چگونه از غبغبم خلاص شوم؟

1- قند و نمک را کاهش دهید

یک راه ساده برای تغییر سایز بدن وجود دارد. اگر مقدار زیادی نمک و قند مصرف می کنید مسلما مقدار زیادی مایعات در بدنتان حبس خواهید کرد. یک قانون ثابت شده برای کاهش ورم و مایعات حبس شده در بدن این است که: میزان دریافت نمک (سدیم) خود را به 1.500 میلی گرم در روز کاهش دهید و قند را نیز تا 20 گرم در روز پایین بیاورید. بدن به صورت طبیعی آب از دست می دهد. بلافاصله پس از اینکه این تغییر را در برنامه خود اعمال کردید بلافاصله شاهد تغییرات بدن خود خواهید بود.

2- ورزش هوازی خود را تغییر دهید

اگر جدی می خواهید از چربی کلی بدن خود خلاص شوید باید شدت ورزش هوازی خود را افزایش دهید. برای اینکه واقعا تغییر را ببینید باید هفته ای 5 مرتبه و هر بار به مدت 60 دقیقه ورزش هوازی انجام دهید. و به جای اینکه ورزشی یکنواخت داشته باشید آن را تبدیل به ورزشی ترکیبی کنید ( ورزشی که در آن مدتی به بدن فشار بیاورید و دقایقی را نیز به ریکاوری بپردازید )

از آنجا که  ورزش ترکیبی بعد از تمرین هم در سوزاندن چربی تاثیر گذار است، با تمام شدن ورزش همچنان بدن تان در حال کالری سوزی است ( حدود 200 کالری بیشتر در روز )

چگونه چربی اطراف صورت را بسوزانید؟ سالاد کاهش وزن رژیم لاغری

3- برنامه غذایی خود را تغییر دهید

می توانید کلی ورزش هوازی و قدرتی انجام دهید، اما اگر برنامه غذایی خود را تغییر ندهید هیچ تغییری در چهره خود نخواهید دید. غذاهای فرآوری شده را از برنامه خود حذف کنید، غذاهای تازه، میوه و سبزیجات اضافه کنید و هر زمان احساس کردید می خواهید سیر شوید ( پُر نه! ) قاشق را کنار بگذارید.

4- مقدار زیادی آب بنوشید

علاوه بر اینکه در  طول ورزش کمک می کند در بهترین حالت خود بمانید و سردرد نگیرید، به هیدراته نگه داشتن (رساندن آب کافی) بدن، کنترل اشتها و رفع نفخ بدن نیز کمک می کند و باعث می شود پوستتان ظاهری عالی داشته باشد. می توانید برای ورزش به بطری آب خود کمی لیمو و زنجبیل نیز اضافه کنید.

5- به موقع به رختخواب بروید

خواب موجب بازسازی مجدد اعضای بدن تان می شود، سیستم ایمنی بدنتان را قوی نگه می دارد و هورمون ها را متعادل می کند تا هیچ چیز مانع رسیدن به هدفتان نشود. هر شب حداقل هفت ساعت بخوابید تا بدنتان انرژی لازم را برای کارکرد مطلوب بدست بیاورد.

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در سال 1345 در دانشکده پزشکی پذیرفته شد و در سال 1352 از دانشکده پزشکی مدرک دکترای پزشکی‌ دریافت کرد. دکتر محمد صدق کرمانی از سال 1352 تا 1358 در بغداد مشغول طبابت بود. سال 1358 بعد از اقدام صدام به اعدام تعدادی از پزشکان متعهد، به سوریه هجرت کرد. چند ماه پس از اقامت در سوریه، به جمهوری اسلامی ایران بازگشت. او ‌پس از پایان جنگ مطب شخصی دایر کرد و به طبابت پرداخت. دکتر محمد صادق کرمانی در درمان چاقی و لاغری تبحر ویژ‌‌ای دارد.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر محمدصادق کرمانی با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188371326  

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ