انواع تکنیک های مدرن جوانسازی

mousavi
تجربه سال ها حضور در عرصه پزشکی در حیطه تخصصی پوست و مو برای من مؤید این نکته است که بسیاری از مراجعین کلینیک های پوست با اصول اولیه نگهداری از پوست و مو و ناخن آشنا نیستند و این در حالی است که از کم و کیف بسیاری از مباحث تخصصی جوانسازی مانند تزریق ژل و بوتاکس و حتی مطالب پیچیده تری همچون دستگاه های پیشرفته جوانسازی اطلاع دارند

دکتر سهیل آخوندزاده

تجربه سال ها حضور در عرصه پزشکی در حیطه تخصصی پوست و مو برای من مؤید این نکته است که بسیاری از مراجعین کلینیک های پوست با اصول اولیه نگهداری از پوست و مو و ناخن آشنا نیستند و این در حالی است که از کم و کیف بسیاری از مباحث تخصصی جوانسازی مانند تزریق ژل و بوتاکس و حتی مطالب پیچیده تری همچون دستگاه های پیشرفته جوانسازی اطلاع دارند و در بسیاری از موارد بدون احساس نیاز به مشاوره صرفا برای تزریق بوتاکس، فیلر، چربی یا دیگر اقدامات تهاجمی و نیمه تهاجمی به کلینیک ها مراجعه می کنند.

نکته ای که در میان هیاهوی استفاده از انواع تکنیک های مدرن جوانسازی مورد غفلت قرار می گیرد آشنایی افراد با نحوه مراقبت مناسب و مداوم از پوست و مو و ناخن خودشان است. اهمیت این مطلب زمانی بیشتر می شود که انتخاب محصولات مناسب پوستی و نحوه استفاده صحیح از این محصولات در برخورد با انواع متعدد برندهای موجود در بازار امر بسیار دشواری است.

اولین قدم، آنالیز صحیح و تخصصی پوست است!

آنالیز پوست عبارت از شناخت نوع و کیفیت پوست و از همه مهمتر آگاهی از وجود مشکلات داخلی پوست است. برای مثال این که وضعیت میزان چربی پوست چگونه است و یا ساختار کلاژن موجود در پوست چه وضعیتی دارد و اطلاعاتی از این دست، نقش بسیار مهمی در انتخاب روش های درمانی خصوصا در مبحث جوانسازی دارد.

دومین قدم، آشنایی با مراقبت های تخصصی پوست

پس از شناخت کامل از کیفیت و ساختار پوست هر فرد، می باید اصول مراقبت از آن نیز به دقت برای مراجعین به کلینیک های پوست توضیح داده شود چرا که نحوه مراقبت از پوست در هر فرد می تواند حتی شرایط منحصر به فردی داشته باشد. برای مثال نحوه مراقبت از پوست چرب با پوست چرب آکنه دار و یا پوست مختلط متفاوت است . آموزش صحیح مراقبت های اصولی در منزل که اصطلاحا Home Care نامیده می شود مهمترین اصل از اصول جوانسازی پوست است که متاسفانه در بسیاری از موارد مورد غفلت قرار می گیرد.

البته نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد این است که مراقبت مناسب و صحیح از پوست به هیچ وجه به معنای استفاده نکردن از تکنیک های مدرن نیمه تهاجمی یا تهاجمی جوانسازی پوست نیست. استفاده از بوتولونیوم، انواع فیلرها، نخ های لیفت و یا انواع دستگاه های لیزرتراپی و یا سایر تجهیزات مدرن امروزی که در کلینیک های پوست مورد استفاده قرار می گیرند برای درمان پیری پوست و تداوم جوانسازی پوست در جای خود امری ضروری است. اتفاقا مراقبت های پوستی اولیه و مناسب صد در صد کارایی این تکنیک ها را دوچندان می کند و از نظر آماری هم نشان داده شده است که نتایج کیفی جوانسازی در مراجعینی که در کنار استفاده از تکنیک های مدرن از مراقبت های اصولی و مداوم نیز بهره مند می شوند نسبت به مراجعینی که مراقبت های پوستی را جدی نمی گیرند بسیار بهتر بوده است.

وجه تمایز درمان ها و تکنیک های جوانسازی دکتر سهیل آخوندزاده

آنچه که روش های جوانسازی من را از سایر روش ها متمایز می کند توجیه و آموزش نحوه مراقبت از پوست در حین و خصوصا بعد از انجام روش های مختلف تکنیک های جوانسازی است.

شناخت و آگاهی از ساختار پوست و یا همان آنالیز پوست و همچنین آموزش روش های مراقبت از پوست در همان جلسه اول مشاوره، با پاکسازی سطحی و عمقی پوست انجام می پذیرد. مراجعین در شرایطی که برترین تکنیک های مدرن پاکسازی و ماساژ تخصصی صورت را تجربه می نمایند به ویژگی ها و مشکلات پوستی خود آشنا می شوند و نحوه مراقبت های اصولی را آموزش می بینند.

این کار توسط تکنسین های مجرب و دارای مدارک بین المللی انجام می پذیرد.

با این شرایط گام اولیه و البته بسیار مهم جوانسازی پوست برداشته می شود. هنگامی که مراجعین از وضعیت پوست خود کاملا آگاه می شوند و نحوه نگهداری از آن را به صورت اصولی فرا می گیرند، نتایج حاصل از استفاده سایر تکنیک های جوانسازی بسیار بسیار موثر تر خواهد بود.

دکتر سهیل آخوندزاده

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر آخوندزاده با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188545296

02188545297

آدرس:خیابان شهید بهشتی – خیابان شهید مفتح شمالی – نرسیده به ایستگاه متروی مفتح – کوچه دوست محمدی- پلاک۳- واحد۸

وب سایت: arianaclinic.com

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ