برای کاشت ابرو، کاندید مناسبی هستید؟

درمانگاه تخصصی پوست و مو رز: پیوند ابرو یا ترمیم نواحی کوچکی از ناحیه ابرو شیوه‌ای بسیار موثر و مناسب برای کسانی است که به دلایل مختلفی از قبیل: ابرو برداشتن نامناسب، جای زخم یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش موی ابرو شده‌اند. در پیوند موی ابرو معمولا مقداری از موهای بالای گوش‌ها برداشته و سپس در محل ابروها کاشت و پیوند زده می‌شود.

درمانگاه تخصصی پوست و مو رز:

پیوند ابرو یا ترمیم نواحی کوچکی از ناحیه ابرو شیوه‌ای بسیار موثر و مناسب برای کسانی است که به دلایل مختلفی از قبیل: ابرو برداشتن نامناسب، جای زخم یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش موی ابرو شده‌اند. در پیوند موی ابرو معمولا مقداری از موهای بالای گوش‌ها برداشته و سپس در محل ابروها کاشت و پیوند زده می‌شود. لطفا درنظر داشته باشید که کاشت ابروی طبیعی باید به وسیله یک متخصص مجرب انجام شود و زمان تقریبی این عمل هم معمولا بین 2 تا 4ساعت طول می‌کشد.

نکته!

این نکته نیز بسیار مهم است که بدانید این عمل در واقع یک روش هنرمندانه است و در این روش پزشک یا تیم پزشکی جراح، پیش از آغاز ترمیم ابرو اقدام به طراحی ابرو به‌طور مجزا بر پایه عوامل مهم و فاکتورهایی از قبیل: نوع چهره فرد، ویژگی‌های ظاهری صورت و به‌خصوص نتایجی که بنا به سلیقه شخصی خواهان آن هستید، می‌کنند. ضمنا چند عامل مهم و اساسی در این میان وجود دارد که یک متخصص کاشت ابرو باید به آنها توجه کند ازجمله: نوع قوس ابروها، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و همچنین طول ابرو که جهت درمان درنظر گرفته می‌شوند.

آیا ابروی کاشته شده مانند ابروی طبیعی است؟

زمانی که درمان شما در کلینیک کاشت ابرو، انجام شد، موی کاشت شده به‌صورت طبیعی رشد کرده و همچنان می‌توانید زیر ابرو‌های‌تان را بردارید، به ابروهای‌تان شکل داده و حتی آنها را با خیال راحت کوتاه کنید، زیرا ابروهای کاشته شده جدید دقیقا مانند ابروهای طبیعی شما هستند و پس از عمل زیبایی این را احساس خواهید کرد و مسلما از داشتن ابروهای زیبا شادمان خواهید شد. از طرف دیگر انجام کارهایی مانند جدا کردن، براق کردن و حتی بندکشی ابروهای پیوند شده تاثیر خاصی بر وضعیت فولیکول نداشته، موهای ابرو دوباره رشد کرده و از این لحاظ هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. در سال‌های اخیر، کاشت ابرو به روش واحد فولیکولی بسیار مورداستفاده قرار گرفته است. اما با وجود این، در مجموع می‌توان گفت که جراحان کاشت ابرو امروزه از روش‌های مختلفی از قبیل: کاشت ابرو به روش FUE  و کاشت ابرو به روش FUT استفاده می‌کنند.

آیا بعد از کاشت ابرو عارضه‌ای به‌جا می‌ماند؟

ممکن است در موارد نادری کمی خونمردگی و تورم به مدت 3روز در اطراف چشم برای برخی بیماران مشاهده شود. در صورتی که از بخیه در کاشت ابرو استفاده شود جای آن پس از چند هفته از بین می‌رود ولی جای زخم باقی می‌ماند، اما اگر از روش FUE در کاشت ابرو استفاده شود هیچ‌گونه جای زخم خطی باقی نمی‌ماند و نیازی به بخیه نیست. در طول هفته دوم و سوم، ابرو بسیار زیبا به نظر می‌رسد، دلیل آن، این است که هنوز ابرو کاشته شده پر است و ریزشی صورت نگرفته است. درواقع موی کاشته شده 2 تا 3هفته بعد می‌ریزد و سپس رشد دوباره تا 4ماه پس از آن ادامه خواهد داشت. تا حدود 6 ماه ابرو متراکم‌تر خواهد شد. به‌دلیل اینکه موهای دهنده از پوست سر گرفته شده‌اند باید آن را به مدت 10 الی 14 روز هدایت کرد و گاهی مواقع در صورت نیاز مقداری تمیز کردن لازم دارد. چرخه رشد دوباره پس از کاشت ابرو 6 الی 8 هفته به طول می‌انجامد. ریسک کمی در کاشت ابرو وجود دارد با این حال ممکن است زمان صورتی بودن ناحیه کاشت طولانی شود یا ابروی کاشته شده رشد ضعیفی داشته باشد یا ممکن است ابرو از جهتی که قرار بوده در آن رشد کند منحرف شود یا حتی تراکم بیش از حد در آن قسمت داشته باشد. بهتر است در صورت مشاهده این موارد به متخصص کاشت ابروی خود مراجعه کنید.

هزینه تقریبی کاشت ابرو چقدر است؟

در مورد قیمت کاشت ابرو هم که بسیاری علاقه‌مندند بدانند بر چه اساسی و اصولا چگونه تعیین می‌شود، می‌توان گفت که این امر وابسته به معیارهای مختلفی است ازجمله: چگونگی عمل و تکنیک‌های به‌کار رفته توسط پزشک کاشت ابرو، تجربه شخصی وی در این‌گونه عمل‌ها، هزینه‌های کلینیک از قبیل: قیمت دستگاه‌ها و تجهیزات مورداستفاده، تعداد فولیکول‌های به‌کار رفته و…

اما به‌طور کلی  هزینه کاشت ابرو براساس چندین فاکتور تعیین می‌شود که عبارتند از:

  • مهارت و تخصص پزشک
  • کلینیک کاشت ابرو
  • سابقه پزشک کاشت ابرو
  • هزینه پرسنل و کارکنان کلینیک
  • تجهیزات و دستگاه کاشت ابرو

آیا کاشت ابرو عارضه دارد؟

عموما پیوند ابرو اگر توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت بگیرد، هیچ‌گونه عوارض جانبی نخواهد داشت و شما نباید نگران پیش آمدن هیچ‌گونه مشکلی باشید. ممکن است عوارض کم و عمدتا ناچیزی از قبیل: ایجاد خارش در محل ابروها یا کمی تورم و التهاب به‌وجود بیاید که در بیان بهتر اصلا جای نگرانی نیست و اگر به درستی از موهای پیوند شده ابروها مراقبت درستی صورت گیرد، ظرف یک یا دو شبانه‌روز این مشکلات هم به سرعت برطرف می‌شوند.

اما به‌طور کلی عوارض جانبی کاشت ابرو به شرح زیر است:

موها و گرافت‌هایی که برای ناحیه ابرو انتخاب می‌شوند، از مناطقی غیر از ابرو برداشته می‌شوند. در بیشتر مواقع آن را از قسمت‌های پشت گوش انتخاب می‌کنند. همین جابه‌جایی گرافت موجب می‌شود تا قدرت رشد آنها کمتر شود. با وجود این بیمار می‌تواند زمانی بین 6 تا 9 ماه را صبر کند تا رویش ابروها مشخص شود. در صورتی که نتیجه دلخواه نباشد، می‌توان مجدد برای کاشت اقدام کرد.

در خانم‌های باردار بهتر است کاشت ابرو پس از زایمان انجام شود. استفاده از مواد بی‌حسی موضعی که در ناحیه ابرو استفاده می‌شود، ممکن است برای جنین خطرناک باشد. هر چند در این مورد نظر قطعی وجود ندارد.

کاشت ابرو در بانوان شباهت زیادی به کاشت مو دارد. در این روش نیز فولیکول‌های دارای یک یا دو گرافت استفاده و سپس سوراخ‌هایی ظریف کوچک در ناحیه ابرو ایجاد می‌شود. این سوراخ‌ها به حدی کوچک هستند که بعد از مرحله کاشت مشخص نخواهند بود. البته بعد از کاشت ممکن است مقداری تورم و کبودی در ناحیه چشم به‌وجود آید که با کمپرس گرم پس از چند روز درمان می‌شود و جای نگرانی نیست.

اگر احیانا خارش در ناحیه موردنظر کمی زیاد باشد، برخی متخصصان کاشت ابرو جهت برطرف کردن خارش در ناحیه پیوند زده شده ابروها، پماد تجویز می‌کنند تا بیمار با مالیدن آن روی ناحیه کمتر احساس خارش کرده و مجبور به خاراندن نشود.

درمانگاه تخصصی پوست و مو رز:


این کلینیک یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران است.

مهمترین خدمات ارائه شده در کلینیک کاشت موی رز به صورت زیر می باشد:

1درمان انواع بیماریهای پوست و مو 2لیزر فراکشنال, IPL و Co2 3پیلینگ شیمیایی 4تزریق ژل و چربی 5تزریق بوتاکس 6انواع جراحی های پوستی 7جراحی های ناخن

شما می توانید جهت ارتباط با درمانگاه تخصصی پوست و مو رز با شماره های ذیل تماصل حاصل نمائید

تلفن:02144067005

موبایل:09104440228

آدرس:تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1

وب سایت: www.rozclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ