غربالگری سرطان دهانه رحم در آزمایشگاه نوبل

آزمایشگاه نوبل اصفهان: سرطان یک بیماری هولناک است که باعث کاهش طول عمر، ترس و اضطراب و تغییر در روش زندگی است. سرطان دهانه رحم، سومین سرطان شایع زنان در ایالات‌متحده بعد از سرطان رحم و تخمدان است.

آزمایشگاه نوبل اصفهان:

 سرطان یک بیماری هولناک است که باعث کاهش طول عمر، ترس و اضطراب و تغییر در روش زندگی است. سرطان دهانه رحم، سومین سرطان شایع زنان در ایالاتمتحده بعد از سرطان رحم و تخمدان است. در سطح جهان بروز سرطان سرویکس در سال 2008 حدود 529000 مورد و مرگ و میر ناشی از آن حدود 275000 مورد بوده است 85درصد موارد سرطان دهانه رحم در کشورهای در حال توسعه رخ می‌دهد به‌طوری که سرطان سرویکس دومین علت مرگ ناشی از سرطان در این کشورهاست.

گزارش تشخیص انجمن سرطان آمریکا در سال 2011‌: موارد سرطان مهاجم دهانه رحم 12710 نفر و حدود  4290 مرگ

ازجمله آزمایشاتی که در زمینه سقط جنین انجام می‌شود APCA) Anti Paternal Cytotoxic Antibody) جهت بررسی سقط مکرر و لنفوسیت‌تراپی است. باتوجه به اینکه نازایی امروزه یکی از عمده‌ترین مشکلاتی است که زوج‌های جوان با آن درگیر هستند و علل مشخصی هنوز برای این عارضه مشخص نشده و سقط مکرر یکی از شایعترین علل آن به حساب می‌آید.

علل افزایش مقدار BHCGدر زنان غیرباردار

گونادوتروپین جفتی (Human Chorionic Gonadotropin(HCG انسانی در سال ۱۹۱۲ توسط آخنر کشف شد. این هورمون موجب تداوم تولید پروژسترون در هفته‌های اول بارداری می‌شود. hCG یک گروه ملکولی با ساختار مشابه است که به‌وسیله آزمون hCG سرمی در آزمایشگاه یا توسط آزمون‌های بارداری که در خانه روی ادرار انجام می‌شود قابل شناسایی است.

آزمایشگاه نوبل اصفهان: با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و تجهیزات آزمایشگاهی و با همکاری کارکنان تحصیل کرده مجرب و وظیفه شناس خود در محیطی صمیمی و علمی مشغول به فعالیت است. فراهم کردن دقیق ترین نتایج در سریع ترین زمان ، راه اندازی تست های جدید تخصصی و فوق تخصصی و همکاری و کمک به سایر مراکز آزمایشگاهی  و پزشکی از دیگر خدمات آزمایشگاه است. (آزمایشگاه نوبل بر این باور است که رفاه و سلامت بیمار «مراجعین محترم» بر همه چیز ارجح است).

شماره های تماس جهت ارتباط با آزمایشگاه نوبل

03136285130

03136646204

03136287555

آدرس: اصفهان، سه راه حکیم نظامی

وب سایت: www.nobellab.com/newsite

nobel_laboratory

nobellaboratory

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ