به راحتی پاک کنید!

یکی از نگرانی های کسانی که خالکوبی کرده اند این است آیا میتوانیم آنرا پاک کنیم یا حتی آنرا تغییر بدهیم؟ دیگر تاتو دائمی نیست و به راحتی می توان آنرا پاک کرد یا تغییر داد.

گرچه مولوی در شاهکار ادبی خود مثنوی معنوی، خالکوبی یا همـان «کبودی زنی» را طریق و عادت قزوینیان توصیف کرده، اما اکنون خالکوبی مرزهای قزوین را در نوردیده و شمایلی جهانی پیدا کرده است. اگر خالکوبی روز و روزگاری بر چانه و یا پیشانی مادر بزرگ های ساده و مهربان و یا بر دستان و کتف های مردانه پدر بزرگ هــا نقش می بست، امروز مجال ظهور را بر روی بازوان و کتف های جوانان یافته. خالکوبی که امروز دیگر «تاتو» نامیده می شود، مانند هر پدیده در عصر مدرن، دچار اقتضائات جدید شده و اکنون دیگر آن هویت گذشته را ندارد و بلکه به فضیلت رسیده و به یک «مد» تبدیل شده و برخی را برای زدن نقشی بر بدن راهی یکی از کشورهای آسیای شرقی می کند. مشـاهده خالکــوبی با شکــل های متفــاوت و عجیب گــون بـــر روی بــدن ورزشکاران معروف و ستاره های سینما که معمولا به الگو جوانان تبدیل شده اند، میل، انگیختگی و کشش شدیدی را در میان آنها به این عمل پدید آورده است. براساس نظرسنجی‌های اخیر از هر چهار نفری که تاتو انجام می‌دهند، دو نفر مایل به پاک کردن یا تغییر آن هستند. دیگر مانند گذشته تاتو برای همیشه ماندگار نیست و میتوان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته امروزی آنرا پاک کرد یا تغییر داد.

مهم‌ترین دلایل تغییر یا پاک کردن تاتو این افراد عبارتند از:

. کم‌سن بودن در زمان انجام دادن تاتو.

. تغییرات شخصیتی یا عدم سازگاری تاتو با سبک زندگی.

. تاتو کردن نام افراد و پشیمان شدن از این کار.

. نارضایتی از تاتوهایی که کیفیت خوبی ندارند یا از مد افتاده است.

. نارضایتی از تاتوهایی که معنایی ندارند.

«بسیاری از افراد با تغییراتی در سبک زندگی خودشان مواجه شده‌اند که با داشتن تاتو در قسمت‌های نمایان بدن‌شان سازگار نیست.

دیگر نگران ماندگاری تاتو نباشید!

به راهنمایی ما برای پاک کردن تاتو توجه کنید.

 ما در اینجا دستگاه لیزری را برای پاک کردن تاتو بشما معرفی میکنیم که توانایی این را دارد تا :

1- تمامی خالکوبی های بسیار قدیمی و جدید را از بین ببرد.

2- تمام خالکوبی های عمیق و سطحی پوست را از بین ببرد.

3- علاوه بر رنگ های مشکی، آبی تیره و قرمز سایر رنگ های تاتو نیز از قبیل قهوه ای، نارنجی، بنفش، سبز و آبی روشن را به راحتی از روی سطح پوست پاک کند.

4-  تاتو های بزرگ را بدون آسیب به بافت پوست پاک کند.

5-  ضایعه های پیگمان پوستی را درمان کند.

6- خال های مادرزادی را از بین ببرد.

7- جای زخم ، آکنه و جای جوش را درمان کند.

8- لایه برداری و پیلینگ سطحی پوست انجام دهد.

9- دارای مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا

10- دارای استاندارد طلایی

مدلایت Medlite C6

کیو سوییچ متفاوت با کاربردهای متنوع

تکنولوژی لیزرکیوسوییچ عمدتا برای از بین بردن تاتو و رنگدانه های غیر طبیعی موجود در نواحی صورت و بدن ارائه شده است. در این تکنولوژی با تابش لیزر به رنگدانه های سطحی و یا زیر پوست آنها را متلاشی کرده. سپس این ذرات توسط سلول های دفاعی بدن جذب شده و به صورت کاملا طبیعی و تدریجی دفع می شوند.

دستگاه مدلایت (Medlite C6) ساخت کمپانی سایناشور (Cynosure) آمریکا با سابقه ای بیست ساله و مبتنی بر نتایج درمانی بسیار مطلوب که در قالب مقالات و تحقیقات بسیار توسط متخصصین خبره ارائه شده است، امروزه به عنوان استاندارد طلایی تکنولوژی کیوسوئیچ در سرتاسر دنیا شناخته شده است. این دستگاه با اخذ تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) دردرمان بسیاری از بیماری های پوستی موثر و قابل استفاده است:

  • رفع تاتوهای  تمام رنگی بدون کوچکترین آسیب به بافت های اطراف
  • •           جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک
  • •           رفع ضایعه های پیگمان پوستی
  • •           کاهش و ترمیم زخم های جای جوش و آکنه
  • •           لایه برداری و پیلینگ سطحی پوست
  • •           یکنواخت نمودن رنگدانه های سطح پوست
  • •           اصلاح موهای بسیار نازک، کرکی و سفید رنگ سطح پوست

چرا استاندارد طلایی؟؟؟

جواب: تکنولوژی منحصر بفرد کیوسوئیچ فوتو آکوستیک

آنچه دستگاه مدلایت را متمایز می کند بهره گیری از تکنولوژی منحصر بفرد فوتوآکوستیک است. در این تکنولوژی انرژی متمرکز و بسیار بالای وارد شده به بافت هدف (رنگ تاتو، پیگمان ها) طی یک فرایند لرزشی رنگدانه ها را به ذرات بسیــار ریز تبدیل مـی کند تـا به راحتی از طریق بدن دفع شوند. همچنین به واسطه این لرزش تحریک و جنبش کلاژن ها نیز موثرتر بوده و شاهد جوانسازی بسیار مطلوب در سطح پوست هستیم. در دستگاه های دیگر به دلیل فقدان این تکنولوژی،قدرت تخریب ضعیف بوده و باعث میشود تا رنگدانه ها به صوت کامل تخریب نشوند ودر نتیجه یا در محل خود باقی مانده و یا به صورت کامل از بدن خارج نمی شود.

دیگر نگران تاتوهای قدیمی، رنگی و ناخوشایند خود نباشید… مدلایت را انتخاب کنید…

در اکثر دستگاه های لیزر کیوسوئیچ از دو طول موج استفاده می شود که عمدتا برای از بین بردن رنگ های آبی تیره، مشکی و قرمز موثرند.

در دستگاه مدلایت با استفاده از چهار طول موج و فناوری فوتوآکوستیک علاوه بر رنگ های مشکی، آبی تیره و قرمز سایر رنگ های تاتو نیز از قبیل قهوه ای، نارنجی، بنفش، سبز و آبی روشن به راحتی از روی سطح پوست پاک خواهند شد. 

با استفاده ازتکنولوژی فوتوآکوستیک، رنگدانه های جوهر تاتو به ذرات بسیـار ریز تبدیل می شوند و به راحتــی از طریق سیستم لنفــاوی بدن دفع می گردند. به دلیلی انرژی متمرکز و قدرت تخریب بالای این دستگاه، بافت های اطراف تاتو کاملا سالم می مانند و بعد از پاک شدن تاتو و دفع رنگدانه ها توسط بدن، پوست رنگ طبیعی خود را باز می یابد و به حال طبیعی باز می گردد.

رنگ های مشکی، آبی تیره و قرمز جز رنگ های آسان، نارنجی و بنفش رنگ های متوسط و سبز و آبــی روشن جز رنگ هــای سخت به شمـار می روند که توسط کیوسوئیچ مدلایت به راحتی پاک میشوند.

کیوسوئیچ مدلایت  فوتوآکوستیک… درمان موثر ضایعات پیگمانه پوست و کک و مک

هنگامی که بدن بیش از اندازه ملانین تولید کند، رنگدانه های پوستی تغییر رنگ می دهند و ممکن است در قالب خـال، کک و مک و یا لکه ظاهر ‌شوند و در نتیجه پوست تیره‌تر می‌شود.

در این ضایعات، سلول‌های سازنده ملانین که همان رنگدانـه پوست هستند، آسیب دیده و یا تخریب می‌شوند. بارداری، تغییرات هورمونی، برخی بیماری ها و قرار گرفتن در معرض آفتاب نیز این عوارض را می توانند به وجود آورند.

با استفاده از دستگاه مدلایت و تکنولوژی فوتوآکوستیک، بدون کوچکترین آسیبی به بافت های اطراف در نواحی صورت و بدن، این ضایعات در کوتاهترین زمان ممکن به راحتی برطرف خواهند شد.

تعداد محدودی از این دستگاه در ایران وجود دارد و فقط در کلینیک هـــــای تخصصی معتبر پوست یــــافت میشود .

کلینیک مهـــــرگــــــــــان  :88880064

کلینیک نــــوین دیـــدگان :88703688

کلینیک ایرانیان زعفرانیه :22176013

مرکز لیزر البــرز کرج :02632557602

www.amicoyasnapars.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ