پیکرتراشی با لیپوماتیک، تا چه اندازه با موفقیت همراه است؟

مرکز جراحی محدود سعادت آباد: این تکنیک تلفیقی از دو تکنیک Tumescent و Power Assisted است. بدین ترتیب که ابتدا در موضع تحت عمل، محلولی شامل سرم فیزیولوژیک ۹/۰درصد، لیدوکائین، آدرنالین و بی‌کربنات سدیم تزریق می‌شود.

مرکز جراحی محدود سعادت آباد:

این تکنیک تلفیقی از دو تکنیک Tumescent و Power Assisted است. بدین ترتیب که ابتدا در موضع تحت عمل، محلولی شامل سرم فیزیولوژیک ۹/۰درصد، لیدوکائین، آدرنالین و بی‌کربنات سدیم تزریق می‌شود. محلول Tumescent که توسط کانول اینفیلتراسیون به‌طور یکنواخت و اتوماتیک توسط دستگاه درون بافت چربی پخش می‌شود، سبب ایجاد تورم و بی‌حسی موضعی می‌شود. سپس از طریق ایجاد چند منفذ کوچک متناسب با قطر کانول، کانول که به هندیس پنوماتیک متصل است از جهات مختلف وارد موضع تحت عمل می‌شود. کانول در جهات مختلف جلو عقب، عمود برهم (X,Y) و گردشی سه‌بعدی (Nutation) به ارتعاش درآمده و سبب تولید امواجی با فرکانس زیر ۲۰ هرتز در مایع موجود در بافت چربی می‌شود. این امواج سبب لیز لوبول‌های چربی و تبدیل آنها به ذرات چربی دانه ارزنی شده که همزمان تخلیه نیز می‌شوند.

چقدر چربی تخلیه می‌شود؟

حداکثر سایز کانول مورد استفاده بهتر است بیشتر از ۵/۴ میلی‌متر نباشد. همچنین حداکثر میزان چربی قابل تخلیه از بدن هر فرد در یک جلسه بستگی به وزن، سایز و محتوای چربی بدن فرد دارد. میزان چربی تخلیه شده در یک جلسه در بهترین شرایط نباید از ۵ لیتر فراتر رود، در غیر این صورت احتمال ایجاد اختلالات همودینامیک حین عمل افزایش می‌یابد.

در صورت نیاز فرد به تخلیه چربی بیشتر از سایز نقاط بدن می‌توان در جلسات دیگری به فاصله بیشتر از ۷۲ ساعت از عمل قبلی چربی این قسمت‌ها را نیز تخلیه کرد. این فاصله زمانی نیز مربوط به جریان لیدوکائین در بدن است که ۷۲ساعت به طول می‌انجامد.

این روش با چه مزیتی همراه است؟

  • مهمترین ویژگی این تکنیک استفاده از فرکانس‌های پایین ارتعاشی (به‌ویژه نسبت به تکنیک اولتراسوند) است که این خاصیت مزایای متعددی از جمله خونریزی کمتر، بهبود سریع‌تر، دوران نقاهت کوتاه‌تر، نتایج موثرتر درمانی و مهم‌تر از همه جلوگیری از خطر سوختگی پوست را شامل می‌شود.
  • حرکات سه‌بعدی کانول سبب ایجاد امواج اینفراسونیک در بافت چربی شده و ارتعاشات این امواج سبب لیز چربی به‌طور کاملا یکنواخت می‌شود.
  • محدوده حرکتی کانول ۶-۳ میلی‌متر در جهت جلو عقب است، این حرکات به‌علاوه حرکات گردشی و ارتعاشی، بافت چربی را با دقت بالا جداسازی می‌کند. ارتعاش ملایم کانول مانع نفوذ آن به لایه‌های درونی‌تر و ایجاد جراحت‌های عمیق‌تر و جدی‌تر می‌شود.

نکته!

ایمنی و بی‌خطری این سیستم مربوط به حرکات ارتعاشی ملایم و سه‌بعدی آن است به‌طوری که با برخورد کانول به عروق و اعصاب بزرگ که قوام متفاوتی نسبت به بافت چربی دارند، آنها را رد کرده و پاره نمی‌کند. همچنین با برخورد مستقیم کانول به بافت‌های اطراف مثل عضلات، کانول از حرکت ایستاده و مانع از پرفوره شدن آنها می‌شود.

ایجاد امواج اینفراسونیک با فرکانس کمتر از ۲۰هرتز سبب مزیت‌های ذیل می‌شود:

کاهش درد (آزادسازی اندورفین)

راحتی بیشتر بیمار

کمک به انتشار یکنواخت مایع در بافت چربی

معلق کردن بهتر ذرات چربی

مرکز جراحی محدود سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال 1388  مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری IT فعالیت خود را آغاز کرد.

شماره تماس کلینیک سعادت آباد:

۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲

آدرس: تهران- سعادت آباد – میدان کاج – سرو شرقی – خیابان مجد – مرکز جراحی محدود سعادت آباد – طبقه دوم- بخش پوست، مو و لیزر

saadatabadbeautycenter

وب سایت: www.saadatabadclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ