تزریق چربی، چرا جزء ایمن‌ترین روش جوانسازی است؟

مرکز جراحی محدود سعادت آباد: تزریق چربی به‌صورت راه موثری برای کاهش چروک، از بین بردن رد زخم و جوش و به‌دست آوردن ظاهری جوان‌تر است. چربی که از بدن خود شخص برداشته می‌شود بعد از طی فرآیندی برای انجام جوانسازی مجدد به بدن خود فرد در ناحیه مناسب تزریق می‌شود.

مرکز جراحی محدود سعادت آباد:

تزریق چربی به‌صورت راه موثری برای کاهش چروک، از بین بردن رد زخم و جوش و به‌دست آوردن ظاهری جوان‌تر است. چربی که از بدن خود شخص برداشته می‌شود بعد از طی فرآیندی برای انجام جوانسازی مجدد به بدن خود فرد در ناحیه مناسب تزریق می‌شود. جراحان در مرکز کلینیک زیبایی سعادت‌آباد با بهترین تجهیزات و امکانات این روش را انجام می‌دهند. تزریق چربی، چین‌های عمیق را پر میکند، چین و چروک‌های صورت را نرم، لب را پرگوشت و کانتورهای کم‌عمق را پر میکند.

آیا من کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی صورت هستم؟

برخلاف دیگر روش‌های تزریق برای جوانسازی که از محصولات ترکیبی ساخته میشوند، تزریق چربی امکان واکنش آلرژیک را در افراد بسیار کاهش می‌دهد؛ چراکه بافت چربی از بدن خود شخص برداشته میشود. البته بهتر است بدانید که تزریق چربی پروسه پا به سن گذاشتن را متوقف نمیکند و گاهی اوقات برای جوانسازی برخی از اجزای صورت ممکن است نیاز به جراحی‌ها باشد؛ همچون کشیدن صورت، کشیدن پیشانی و ابرو و… تزریق چربی همچنین میتواند در کنار دیگر جراحی‌های زیبایی مفید باشد.

بهترین راه برای اینکه تشخیص دهید آیا تزریق چربی برای شما مفید است یا نه؟! داشتن یک جلسه مشاوره با جراحان کلینیک زیبایی سعادت‌آباد می‌تواند موثر باشد.

تزریق چربی صورت گزینه خوبی است اگر شما:

میخواهید حجم زیادی را بهبود دهید یا نیاز به تزریق بافت عمیق دارید.

اگر از لحاظ فیزیکی در سلامت کامل هستید.

اگر صورت‌تان به‌طور ملایم سالخورده است.

اگر اهداف خاص اما واقعهگرایانه برای بهبود ظاهرتان در ذهن دارید.

تزریق چربی برای گودی زیر چشم

چطور برای یک تزریق چربی صورت آماده شویم؟

تزریق چربی صورت پروسه گسترده‌تری نسبت به پرکنندههای قابل تزریق زیبایی دارد چراکه تکنیک‌های لیپوماتیک لیپوساکشن در آن دخیل هستند. این تکنیک‌ها برای کشیدن چربی قبل از تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حالی که تزریق چربی صورت روند غیرجراحی است که معمولا با بیحسی محلی انجام میشود. البته اگر مقدار بیشتر از چربی به وسیله راهکردهای لیپوماتیک لیپوساکشن جمع‌آوری شود در این زمان نیاز به بیحسی محلی با مسکن است.

آماده شدن برای تزریق چربی صورت در کلینیک سعادت‌آباد شامل موارد زیر است:

آزمایش در آزمایشگاه یا ارزیابی پزشکی

استفاده از داروهای خاص یا تنظیم داروهای کنونی

ترک سیگار قبل از جراحی

اجتناب از مصرف داروهایی همچون آسپیرین، ضدالتهاب و مکمل‌های گیاهی به این دلیل که ریسک خونریزی را افزایش می‌دهند.

تزریق چربی صورت چگونه انجام میشود؟

تزریق چربی صورت معمولا به‌صورت سرپایی با استفاده از بیحسی محلی در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد انجام می‌شود. جراحی معمولا 30دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر طول میکشد که بستگی به بیمار، مقدار تزریق و دیگر جراحی‌هایی که همزمان انجام میشود، دارد. ‌چربی از نواحی خاصی از بدن معمولا شکم یا لگن با استفاده از سوزن یا استفاده از تکنیک‌های مشابه مثل  لیپوساکش کشیده میشود. وقتی که چربی کافی از قسمت بخشنده گرفته شد، با استفاده از سانتریفیوژ چربی خالص را از چربی ناخالص جدا می‌کنند. چربی آماده شده به نواحی که نیاز به پر شدن دارند، به وسیله سوزن تزریق می‌شود که معمولا این سوزن به ناحیههای خاصی برای چندین‌بار وارد و خارج میشود.

آیا بعد از تزریق چربی صورت نتایج قابل مشاهده هستند؟

ناحیههای درمان شده ممکن است در ابتدا به خاطر ورم خیلی پر شده به نظر برسند اما جای نگرانی نیست چراکه بعد از گذر زمان با فروکش شدن ورم شما قادر به مشاهده نتایج واقعی‌تان خواهید بود. البته برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز است بین سه تا چهار ماه بیمار صبر کند.  بعد از این دوره زمانی، ماندگاری چربی تزریق شده به سوخت‌وساز بدن مربوط است.

آیا تزریق چربی صورت دائمی است؟

به‌طور کل، ماندگاری تزریق چربی صورت حدود نیمی از چربی تزریقی به بدن‌تان دوباره بعد از سه تا 6 ماه جذب میشود. پیگیری با جراح در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد بهترین راه برای مطمئن شدن از نتایج بلند‌مدت است. عکس‌های قبل و بعد از تزریق صورت ما را نگاه کنید تا نتایج بیماران را ببینید.

در دوران نقاهت رعایت چه نکاتی لازم است؟

افرادی که در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد تزریقات چربی انجام میدهند معمولا در مدت کوتاهی می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند. کبودی، ورم یا قرمز شدن در نواحی که تزریق انجام شده است‌ تا حدی طبیعی است که بعد از یک هفته از بین خواهد رفت. البته دوره نقاهت بستگی به این موضوع دارد که برای خارج کردن چربی از چه روشی استفاده شده و چه میزان چربی از بدن خارج شده است؟! در طول دوره نقاهت استفاده از کرم ضدآفتاب به شدت توصیه می‌شود. همچنین بهتر است تا حدی که امکان دارد در معرض نور آفتاب قرار نگیریم.

آیا تزریق چربی صورت عارضه‌ای ندارد؟

همه جراحی‌ها ممکن است با عوارض تزریق چربی همراه باشند. عوارض تزریق چربی صورت شامل موارد زیر است:

عفونت

کیست‌های پر از چربی

خونریزی

خونبست چربی

سروما (‌انسداد ناگهانی مایع شفاف)

بیرنگی دائمی پوست بر اثر ورم

ورم

کبودی

تورم بعد تزریق چربی صورت

چرا کلینیک سعادت‌آباد را انتخاب کنیم؟

اگر قصد تزریق چربی صورت دارید و دنبال جراح پلاستیکی دارای گواهی هستید که تمرینات تخصصی و تجربه زیادی در انجام این جراحی‌ها داشته باشد، بهتر است به کلینیک  زیبایی سعادت‌آباد مراجعه کنید.

آیا تزریق چربی صورت توسط بیمه پوشش داده می‌شود؟

هزینه جراحی تزریق چربی صورت معمولا توسط بیمه سلامت پوشش داده نمی‌شود مگر اینکه برای اهداف ترمیمی انجام شود. جراحان ما در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد بعد از مشاوره دقیق هزینه تزریق چربی صورت را به شما اعلام می‌کنند. این اطلاعات به‌وسیله کلینیک زیبایی سعادت‌آباد جمع‌آوری شده و به مقصود جایگزینی مشاوره پزشکی یا ارائه‌دهنده مراقبت سلامت شما تهیه نشده‌اند. لطفا با ارائه‌دهنده مراقبت سلامت خود برای مشاوره در رابطه با یک وضعیت پزشکی خاص مشورت کنید.

مرکز جراحی محدود سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال 1388  مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری IT فعالیت خود را آغاز کرد.

شماره تماس کلینیک سعادت آباد:

۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲

آدرس: تهران- سعادت آباد – میدان کاج – سرو شرقی – خیابان مجد – مرکز جراحی محدود سعادت آباد – طبقه دوم- بخش پوست، مو و لیزر

saadatabadbeautycenter

وب سایت: www.saadatabadclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ