کاشت مو در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد چگونه انجام می‌شود؟

مرکز جراحی محدود سعادت آباد: کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک‌تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شود. این تکنیک برای اصلاح کم‌پشت بودن موهای سر، ابرو و طاسی با بی‌حسی و بدون درد در کلینیک سعادت‌آباد زیرنظر مستقیم دکتر ضرغامی انجام می‌شود.

مرکز جراحی محدود سعادت آباد:

کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک‌تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شود. این تکنیک برای اصلاح کم‌پشت بودن موهای سر، ابرو و طاسی با بی‌حسی و بدون درد در کلینیک سعادت‌آباد زیرنظر مستقیم دکتر ضرغامی انجام می‌شود. در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد برای کاشت مو یک نوار 10سانتی‌متری که عرض آن نیز 10میلی‌متر است از قسمت پشت سر برداشته می‌شود و سپس به کمک تکنیک‌های بسیار ظریف که پزشکان کلینیک زیبایی سعادت‌آباد به آن واقف هستند‌ به قطعات کوچک (گرافت) تقسیم می‌شود به‌طوری که در هر قطعه یک الی سه تار مو وجود داشته باشد. قطعات پس از تقسیم برای حفظ از آسیب‌ها در محلول خاصی نگهداری می‌شود به‌گونه‌ای که بافت‌های حیاتی گرافت‌ها به‌خوبی حفظ می‌شود. پزشکان کلینیک زیبایی سعادت‌آباد برای حفظ زیبایی مراجعه‌کننده و دست یافتن به نتیجه مناسب از کاشت مو، قطعات یا گرافت‌های تک مویی را در قسمت خط رویش مو قرار می‌دهند زیرا این پزشکان معتقدند خط رویش (جلو سر) به‌طور طبیعی نیز دارای موهای تکی است بنابراین در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد کاشت مو کاملا طبیعی انجام می‌شود.

انتخاب نوار‌های مو باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پزشکان کلینیک زیبایی سعادت‌آباد معتقدند که طول و عرض نوارهای انتخابی باید به‌گونه‌ای باشد که به پوست سر آسیبی وارد نسازد و از طرفی چون پس از برداشت نوار در قسمت پشت سر بخیه‌های بسیار ظریف و میکروسکوپیک انجام می‌شود باید در اندازه نوارها دقت شود، زیرا در غیر این صورت به پوست سر فشار وارد می‌شود و جای زخم نامناسبی ایجاد می‌شود.

آیا انجام آزمایش خون قبل از کاشت مو ضروری است؟

انجام‌ تست‌های آزمایشگاهی از قبیل CBC – BS – BUN – Cr – AST – ALT – Alk Ph –  BT –  PT – PTT – CT – HIV  Ab –  HCV  Ab – HBS  Ag  &  Ab –    Blood group & Rh

قبل از جراحی ضروری است.

فرد کاندیدا برای کاشت مو قبل از جراحی چه نکاتی را باید رعایت کند؟

کلینیک زیبایی سعادت‌آباد که مستقیما زیرنظر دکتر ضرغامی است به افراد متقاضی توصیه می‌کند:

قبل از کاشت موهای خود را با شامپو به خوبی شست‌و‌شو دهند.

غذای سبک مصرف کنند.

از نوشیدن مایعات به مقدار فراوان خودداری کنند.

درخصوص داروهای مصرفی خود با پزشک مشورت کنند.

از مصرف مشروبات الکی، سیگار، داروهای مسکن و ویتامینخوداری کنند.

هنگام کاشت زیورآلات به همراه نداشته باشند.

مراقبت‌های پس از کاشت مو چیست؟

کلینیک زیبایی سعادت‌آباد که مستقیما زیرنظر دکتر ضرغامی است به افراد توصیه می‌کند:

از زخم‌های خود به خوبی مراقبت کنند.

پس از کاشت مو به خوبی استراحت کنند.

از بالش نرم استفاده کنند و آن را طوری زیر سر قرار دهند که به حالت نیمه نشسته باشند.

به مدت یک هفته از انجام کارهای سنگین خودداری کنند.

از خم کردم سر خودداری کنند.

پس از کاشت مو به مدت یک شب برای کاهش درد از کمپرس یخ استفاده کنند.

یک روز بعد از کاشت مو برای برداشت پانسمان مراجعه کنند.

آقایان بعد از کاشت مو از کلاه راحت استفاده کنند.

طبق توصیه‌های پزشک استحمام کنند.

استفاده از کلاه‌گیس ممنوع است.

 آیا کاشت مو دارای عوارض جانبی است؟

تورم، خونریزی، بی‌حسی و مور مور شدن خفیف، حساسیت دارویی، اختلاف حالت موهای پیوند شده با موهای قبلی، احساس درد، خارش و جوش‌های چرکی ازجمله عوارض احتمالی جراحی زیبایی کاشت مو است که این عوارض در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد که زیرنظر مستقیم دکتر ضرغامی است کاملا کنترل شده است.

آیا پس از کاشت مو احتمال ریزش مجدد مو وجود دارد؟

ساقه موهای کاشته شده در چند روز اول بعد از کاشت مو رشد می‌کند ولی بعد از حدود یک ماه این موها وارد مرحله استراحت شده و به تدریج دچار ریزش می‌شود. رشد مجدد موهای کاشته شده به‌تدریج از سه ماه بعد شروع و رشد کامل موها حدود 8-6 ماه به‌ طول می‌انجامد. موهای جدید ممکن است با سرعت‌های متفاوت رشد کرده و گاهی ابتدا از نظر رنگ، ضخامت و قوام با یکدیگر متفاوت است اما این مسائل برطرف می‌شود که در این خصوص پزشکان کلینیک زیبایی سعادت‌آباد اطلاعات لازم را قبل از جراحی دراختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند.

آیا این روند در تمام افراد یکسان است؟

افرادی که موهای کم‌پشت و نازک دارند حدود یک ماه پس از پیوند ممکن است دچار ریزش در مو (حتی موهای کاشت نشده) شوند که این ریزش مو طبیعی بوده و در خانم‌ها شایع‌تر است.

 چه مدت پس از کاشت مو می‌توان از داشتن موهای زیبا لذت برد؟

به‌طور کلی 12-9 ماه پس از کاشت مو قسمت طاس کاملا رشد طبیعی خود را به‌دست می‌آورد.

هزینه عمل کاشت مو در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد؟

جراحان ما در کلینیک زیبایی سعادت‌آباد بعد از مشاوره دقیق هزینه را به شما اعلام می‌کنند.

مرکز جراحی محدود سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. در سال 1388  مدیران این مجموعه بر آن شدند تا با مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورندکه یکی از کاملترین و مجهزترین مراکز پزشکی ایران و خاورمیانه باشد. برای رسیدن به این منظور مدیریت و کارشناسان این مجموعه بررسی دقیقی بر نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی داخلی و خارجی انجام دادند. در نهایت پس از تحقیق و شناخت نقاط قوت و ضعف سیستم های درمانی مختلف، کلینیک سعادت آباد با روش های نوین علمی و با محوریت ارتقاء کیفیت درمان و بهره گیری از فن آوری IT فعالیت خود را آغاز کرد.

شماره تماس کلینیک سعادت آباد:

۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲

آدرس: تهران- سعادت آباد – میدان کاج – سرو شرقی – خیابان مجد – مرکز جراحی محدود سعادت آباد – طبقه دوم- بخش پوست، مو و لیزر

saadatabadbeautycenter

وب سایت: www.saadatabadclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ