” محصولات ضد آفتاب ژاک اندرل وارد ایران شد “

دکتر مینا محمدی : لابراتور تحقیقاتی ژاک اندرل پاریس بعد از مطالعات زیادی که در زمینه انواع حساسیت های پوستی و تاثیر اشعه های مضر خورشید به انجام رسانیده است، موفق به تولید نوعی از کرم ضد آفتاب شده است که در عین حفاظت های پوستی با داشتن مواد منحصر به فرد و گیاهی از پوست در مقابل آلودگی هوا، پیری زودرس و التهاب ناشی از برخورد اشعه های آفتاب جلوگیری می کند.

دکتر مینا محمدی : لابراتور تحقیقاتی ژاک اندرل پاریس بعد از مطالعات زیادی که در زمینه انواع حساسیت های پوستی و تاثیر اشعه های مضر خورشید به انجام رسانیده است، موفق به تولید نوعی از کرم ضد آفتاب شده است که در عین حفاظت های پوستی با داشتن مواد منحصر  به فرد و گیاهی از پوست در مقابل آلودگی هوا، پیری زودرس و التهاب  ناشی از برخورد اشعه های آفتاب جلوگیری می کند.
کرم های ضدآفتاب ژاک آندرل با داشتن فیلترهای مختلف سدی در برابر اشعه های  UVA-UVB ایجاد میکنند و دارای بافت سبک، حاوی ویتامین E -بدون پارابن و آنتی باکتریال هستند.
با توجه به این نکته که هر فرد کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود را باید استفاده کند ژاک آندرل کرم های ضد آفتاب خود را در دو دسته مناسب پوست های چرب –خشک و معمولی تولید کرده است.

کرم های ضدآفتاب مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه با 50 SPF  رنگ بژ طبیعی  و SPF 30 بدون رنگ:
افرادی که دارای پوست چرب هستند برای کنترل چربی پوست خود و جلوگیری از به وجود آمدن جوش باید از کرم های ضد آفتاب مناسب پوست چرب استفاده کنند.

 فیلتر اکتیو ژاک آندرل  به دلیل وجود کمپلکس فعال خود «اَک.نِت» که ترکیبی از اسید اُلئانولیک(عصاره گل لاله عباسی و اسید NDGA (عصاره گل کریوزوت بوش) ترشح سبوم(چربی طبیعی پوست) را  به طور موثر کاهش می دهد.
 این کرم  با داشتن ویتامین E  از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و رطوبت کافی برای پوست شما  را فراهم می کند.

کرم های ضدآفتاب مخصوص پوست خشک و معمولی با SPF 30 (رنگ بژ طبیعی) و SPF 50 (بدون رنگ) :
فیلتر اکتیو به طور کامل و بدون ایجاد حساسیت و تحریک پوست شما را از اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند، هر یک از عوامل فعال این کرم، اثری سودبخش بر پوست شما می گذارد، بتائین( استخراج شده از عصاره چغندر قند) با تحریک سنتز کلاژن موجب کاهش چین و چروک ها می شود و التهابات ناشی از گرما و آفتاب سوختگی را کاهش می دهد.
 گل ختمی به دلیل وجود اسید های ارگانیک، با افزایش خاصیت ارتجاعی موجب جوان سازی پوست می شود و در رفع التهاب  و سرخی ناشی از آفتاب سوختگی بسیار مناسب است. 
هیدرانو، که یک کنسانتره حاصل از جلبک قرمز دریایی «فورسلاریا لومریکالیس» است، موجب رطوبت رسانی از سطحی ترین تا عمیق ترین لایه های پوست می شود و در رفع چین و چروک پوست بسیار موثر تر از هیالورونیک اسید عمل می کند و از ورود آلودگی محیطی به پوست جلوگیری می کند.

این کرم به دلیل حضور روغن نارگیل که نرم کننده و رطوبت رسان پوست با خواص ضد عفونی کنندگی طبیعی است، بسیار برای پوست های خشک و معمولی مناسب است.
نحوه مصرف:
برای افزایش اثر بخشی ضد آفتاب ها حداقل 10 الی 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب میزان مناسب دومیلی گرم به ازای هر سانتی مترمربع از کرم را بر روی پوست خود بمالید.
در صورت شستن صورت،‌ تعریق زیاد،‌ شنا کردن و… باید ضدآفتاب دوباره استفاده شود. علاوه بر این، توصیه می‌شود در صورتی که در مقابل آفتاب هستید حداقل هر ۲-۴ ساعت دوباره ضدآفتاب بزنید. از آنجا که اغلب افراد اولین باری که ضد آفتاب می‌زنند مقدار کافی از آن به پوست نمی‌مالند، برخی متخصصان توصیه می‌کنند که در برابر آفتاب شدید حتی هر یک ساعت یک بار ضد آفتاب تجدید شود.

دکتر مینا محمدی
مدیر علمی شرکت ژاک آندرل

  

شرکت ژاک اندرل پاریس:
نمایندگی انحصاری محصولات بهداشتی و درمانی با برند ژاک اندرل در خاور میانه و ایران

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361
02188195485

02188784590
02188782314
02188674755
وب سایت: www.jacques-andhrel.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ