برای از بین بردن چربی های موضعی کدام روش بهتر است؟

mousavi
دکتر مهدی فراهانی، متخصص جراحی: امروزه روش های مختلفی برای زیبایی و لاغر شدن ارائه میشود که افراد مختلفی را به خود جذب میکند . اما بسیاری از افراد نیز به دنبال راه های بی خطر برای رسیدن به اندام ایده آل هستند.

دکتر مهدی فراهانی، متخصص جراحی:

امروزه روش های مختلفی برای زیبایی و لاغر شدن ارائه میشود که افراد مختلفی را به خود جذب میکند . اما بسیاری از افراد نیز به دنبال راه های بی خطر برای رسیدن به اندام ایده آل هستند. روش های جدیدی برای پیکر تراشی ارائه شده است که باعث تخلیه چربی از ناحیه شکم و پهلو و همچنین ران و پاها می شود.

  • اولترازد(ULTRA Z)

هم اکنون نوع پیشرفته این دستگاه ها، دستگاه اولترازد است که می تواند در یک روز چربی های موضعی شما را برطرف کند. این روش نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و بیمار بلافاصله می تواند فعالیت خود را آغاز کند.

  • بادی جت

دستگاه بادی جت، ساخت کشور آلمان است که در طراحی آن از آب برای خارج کردن چربی از بدن استفاده شده است. این دستگاه با تکنولوژی مدرن تری نسبت به لیپوساکشن اقدام به فعالیت می کند. در این تکنیک با استفاده از پاشیدن آب با قدرت بالا در بین چربی های زیر پوست به شکل کنترل شده و ایمن چربی های زیر پوست تکه تکه و جدا می شود و همزمان به داخل دستگاه مکیده می شود.

نکته!

پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند. این پروسه باعث کبودی و تورم نمی‌شود و در مقایسه با روش‌های سنتی، دوره از کار افتادگی ندارد. در این روش، سلول‌های چربی به طور دائم برداشته شده و بدن فرم بهتری به خود می‌گیرد.

  • لیپوساکشن

در این روش جراحی، به‌ وسیله یک دستگاه مکنده و یک لوله توخالی، بافت چربی را از موضع‌های گوناگون بدن بیرون می کشند. لیپوساکشن در واقع کشیدن چربی‌های نامطلوب توسط دستگاه مکنده از طریق سوراخ‌های کوچک و بدون برش جراحی است. در این روش چربی از محل‌های ناخواسته مثل شکم، ران، باسن، بغل پا، زانو، بازو، چانه، گونه و گردن برداشته می‌شود. 

دکتر مهدی فراهانی، متخصص جراحی:

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر مهدی فراهانی با شماره های ذیل تماس حاصل نمائید:

02188569556

09198373878

آدرس: تهران –سعادت آباد بلوار دریا

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ