سمعک نامریی

سمعک زیمنس: سمعک های نامرئی یا سمعک های IIC(Invisible in the Canal)، کوچکترین سمعک های داخل گوشی به شمار می آیند که در عمق کانال گوش قرار می گیرند.

سمعک زیمنس:

سمعک های نامرئی یا سمعک های IIC(Invisible in the Canal)، کوچکترین سمعک های داخل گوشی به شمار می آیند که در عمق کانال گوش قرار می گیرند.

سمعک های نامریی سمعک هایی کوچک در اندازه و پر قدرت به لحاظ پوشش دهی افت شنوایی هستند. این سمعک ها به دلیل دیده نشدن طرفداران بسیاری دارند. این سمعک ها به طور کامل  در داخل کانال گوش  پنهان می شونداز اینرو به این سمعک ها سمعک نامریی گفته می شود.

سمعک silk از مجموعه سمعک های سیگنیا یکی از کوچک ترین سمعک ها  در دنیاست که به صورت کاملا پنهان و بسیار نرم و راحت بدون نیاز به قالب اولیه به راحتی در داخل گوش قرار می گیرد. به لحاظ بالینی ثابت شده که سمعک های نامریی علاوه بر اندازه ی شگفت انگیزشان  تلاش برای شنیدن را کاهش داده و تجربه ی شنوایی باور نکردنی را به ارمغان می آورند.

سمعک های silkبه ویژگی های پیشرفته ای مجهز شده اند که کیفیت صدایی بی همتا را برای شما به ارمغان می آورند.

قرارگیری این سمعک در عمق کانال گوش باعث می شود که شکل آناتومیک و طبیعی گوش خارجی دست نخورده باقی مانده و در نتیجه عملکرد گوش خارجی در کمک به تعیین منبع صدا حفظ شود. مهمترین مزیت این نوع سمعک ناپیدا بودن آن است به گونه ای که کسی متوجه وجود سمعک در داخل گوش شما نمی شود. این سمعک ها مناسب برای افرادی است که علاقمند به استفاده از سمعک نیستند.

سمعک زیمنس:

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرطرفدارترین و پیشرفته ترین سمعک های زیمنس با گارانتی و خدمات فروش با کلینیک شنوایی فن آذرخش تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس 

021 88 66 50 81

 021 88 67 77 11

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ