دانستنی هایی در مودر ایمپلنت

دکتر شاهین منتظمی، ایمپلنت و زیبایی: در سال های گذشته زمانی که فردی دندان خود را از دست می داد، دندانپزشکان از روش متحرک تک دندان یا دست دندان استفاده می کرده اند.

دکتر شاهین منتظمی، ایمپلنت و زیبایی:

در سال های گذشته زمانی که فردی دندان خود را از دست می داد، دندانپزشکان از روش متحرک تک دندان یا دست دندان استفاده می کرده اند. بعدها که این رشته از لحاظ تاریخچه ای به صورت آکادمیک درآمد، دندان پزشکان عمومی هم به این قضیه تاکید کردند و این روش را ادامه دادند. تاریخچه  ایمپلنت تقریبا به 30 سال پیش برمی گردد. این روش جایگزین مناسبی برای روش های قبلی که همان دندان های متحرک مصنوعی هستند، است.

فواید ایمپلنت

– ایمپلنت ثابت است و متحرک نیست و برای بیمار مثل یک دندان طبیعی عمل می کند و فرد نیاز ندارد آنها را دربیاورد و تمیز کند و مانند یک دندان طبیعی در دهانش ثابت است و باید مانند دندان طبیعی با ایمپلنت ها رفتار شود یعنی نیاز به استفاده از نخ دندان و مسواک زدن است.

– استخوان و بافت استخوانی را برای بیمار حفظ می کند. از دست دادن دندان ها باعث تحلیل استخوان می شوند و بیمار به مرور زمان استخوان از دست می دهد و در نهایت کار به جایی خواهد رسید که هیچ جایگزینی نمی تواند داشته باشد. اما ایمپلنت می تواند بافت استخوانی را حفظ کند، مانع تحلیل آن بشود و زیبایی را به بیمار برمی گرداند. غذا خوردن و صحبت کردن برای افرادی که ایمپلنت دارند بسیار آسان است  و حتی از نظر زیبایی در روابط عمومی هیچ تفاوتی با دندان طبیعی ندارد.

دکتر شاهین منتظمی، ایمپلنت و زیبایی:

شما جهت ارتباط می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

09121062717

02122866216

آدرس: پاسداران نبش نیستان دوم پلاک ١٠٧ ط٣ واحد ٣٥

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ