چاقی شکم را با توصیه های تغذیه ای از بین ببرید و شکمتان را تخت کنید !

مرکز زیبایی و تناسب اندام ویلا: مشکلات ناشی از چاقی شکمی بسیار است. چربی تجمع یافته در ناحیه شکم باعث اختلال در عملکرد کبد و ایجاد اخلال در عملکرد هورمون ها می شود.

مرکز زیبایی و تناسب اندام ویلا:

مشکلات ناشی از چاقی شکمی بسیار است. چربی تجمع یافته در ناحیه شکم باعث اختلال در عملکرد کبد و ایجاد اخلال در عملکرد هورمون ها می شود. این امر باعث ایجاد مقاومت به انسولین (آغاز ابتلا به دیابت)، پرفشاری خون، سطح بالای کلسترول تام و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می گردد. همچنین چربی مازاد در ناحیه شکم باعث ابتلا به سرطان سینه در زنان، سرطان روده، سکته و حتی آلزایمر می شود .
علاوه بر موارد یاد شده دور کمر خارج از حد نرمال با پرفشاری خون، سطح بالای تری گلیسیرید (چربی)، کلسترول خوب پایین و افزایش قند خون ارتباط مستقیم دارد .
اما راهی هست که می توان از شر چربی های اضافی ناحیه شکم خلاص شد .

از یک برنامه تغذیه ای متعادل پیروی کنید.
مصرف چربی ها چربی های اشباع، روغن پالم و را در طی روز محدود کنید . انواع دسرها، فست فودها و غذاهای آماده و فرآوری شده همگی حاوی مقادیر بالایی چربی مضر می باشند که علاوه بر ایجاد چاقی ناحیه شکم برای سلامت قلب نیز مضرند .
برنامه غذایی شما می بایستی سرشار از سبزیجات مختلف و میوه های فصلی و تازه باشد . انواع حبوبات را به رژیم خود اضافه کنید . عدس، لوبیا، نخود و حاوی آمینواسیدهای ضروری و فیبر می باشند و کالری کمی دارند.

تحرک داشته باشید!
حداقل ۳۰ دقیقه در روز فعالیت داشته باشید. کارهای روزمره و شخصی تان را شخصا انجام دهید . ۵ تا ۱۰ درصد کاهش وزن به کاهش چربی انباشته شده در ناحیه شکم کمک فراوانی می کند .

کاهش وزن فرآیندی تدریجی است، یک شبه رخ نمی دهد!!!
شما در یک شب دچار چندین کیلو اضافه وزن و چربی نشده اید ! پس انتظار نداشته باشید که سریع و بدون صبر و حوصله به وزن ایده آل خود برسید .

برای رسیدن به سلامتی کامل سبک زندگی خود را اصلاح کنید.

  • سیگار و الکل ممنوع!
  • بی تحرک و تنبل نباشید.
  • از غذاهای پرچرب پرهیز کنید .
  • آرام غذا بخورید.
  • غذا را به خوبی بجوید .

مرکز زیبایی و تناسب اندام ویلا:

آدرس: تهران- کریم خان زند-نجات الهی جنوبی- خیابان لباف- پلاک۶- واحد ۱ 

 شماره تماس:

۰۹۱۲۲۰۷۱۰۶۹

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ