چگونه می توان میزان خطای جراحی زیبایی را به حداقل رساند؟

مرکز طراحی سه بعدی طراح طب: نتایج جراحی تا حد زیادی بسته به تصمیم‌هایی است که پزشک در حین جراحی می‌گیرد. به عبارتی تصمیم‌های ساده و انجام تغییر در حین جراحی به تغییرات غیر قابل انجام یا بسیار دشوار بعد از عمل جراحی تبدیل می‌شوند

مرکز طراحی سه بعدی طراح طب:

نتایج جراحی زیبایی تا حد زیادی بسته به تصمیم‌هایی است که پزشک در حین جراحی می‌گیرد. به عبارتی تصمیم‌های ساده و انجام تغییر در حین جراحی به تغییرات غیر قابل انجام یا بسیار دشوار بعد از عمل جراحی تبدیل می‌شوند؛ در کشور ما جراح عمومی، جراح گوش‌وحلق‌وبینی، جراح زیبایی‌پلاستیک و جراح فک‌و‌صورت جراحی‌های زیبایی را انجام می‌دهند که به طبع علم و تجربیات هر گروه، نتایج جراحی با یکدیگر متفاوت هستند و هریک از تکنیک خاص خودشان استفاده می‌کنند. با این همه رویکرد متفاوت، اهمیت انتخاب پزشک مناسب برای بسیاری از مراجعه کنندگان دغدغه بزرگی است و آنان راهی برای سنجش جراحان در دسترس ندارند. افراد پزشک هایی را انتخاب می‌کنند که احساس بهتری نسبت به آنها داشته باشند. بعضاً در نهایت پزشکان به طور کامل متوجه درخواست مراجعه کننده نمی‌شوند و معمولا هریک با توجه به تکنیک و علم و سلیقه خود در اتاق عمل ، جراحی می‌کنند که با درصد زیادی نارضایتی همراه است. برخی پزشکان برای حل این مشکل از عکس‌های دوبعدی استفاده می‌کنند. آنها یک عکس تمام‌رخ و یک عکس نیم‌رخ از بینی را ثبت می‌کنند و به عنوان نتیجه کار به مراجعه کنندگان نشان می‌دهند. اما این روش کارایی ندارد چرا که این نماها با یکدیگر تطابق نداشته و امکان نمایش فرم بعد از عمل در این شیوه وجود ندارد.

راه حل چیست؟!

 واقعیت این است که نمای بینی در نیم‌رخ با تمام رخ بسیار متفاوت است و به هیچ وجه نمی‌توان بر اساس عکس دو بعدی نتیجه کار را ارزیابی کرد. گاهاً بینی که از نمای رو به رو زیبا است، از نمای نیم رخ بسیار ناهنجار است. از طرفی با عکس‌های دو بعدی نمی‌توان تناسب را با دیگر اعضای صورت به درستی تعیین کرد. ما این مشکل را با اسکن و طراحی  سه بعدی حل کرده‌ایم. همچنین برای اطمینان بیشتر شما از نتیجه جراحی و اینکه جراح در حین عمل می داند دقیقاً چه قولی به شما داده و خواسته های شما از نتیجه عمل چه می باشد، مجسمه و قالب هایی از چهره بعد از عمل شما در اختیار جراح قرار میگیرد که در طی فرآیند جراحی با قرار دادن این قالب ها بر روی صورتتان جراحی بررسی می کند که آیا فرم بینی شما با قالب ها تطابق دارد یا خیر زیرا در صورتی که قالب ها بر روی بینی شما به طور کامل قرار نگیرد و جراح متوجه می شود که کدام قسمت از بینی شما همچنان نیاز به تغییر دارد و جراحی زمانی خاتمه می یابد که جراح از تطابق بینی شما و فرم قالب ها مطمئن گردد.

در نتیجه میزان خطا در حین جراحی کاهش چشم گیری پیدا می کند و نمونه کار جراحان گوناگون به هم شباهت بیشتری پیدا می کند.

تمام هدف این مجموعه ارائه خدمات مناسب به متقاضیان به منظور انجام یکی از مهمترین تصمیم گیری های زندگی شان می باشد.

مرکز طراحی سه بعدی طراح طب:

مرکز اسکن و طراحی سه بعدی طراح طب، نخستین گروه متخصص در جهان هستند که با بهره گیری از تخصص بیش از 17 مهندس و 7 جراح متخصص زیبایی اقدام به انجام جراحی های زیبایی با به روزترین و مدرن ترین تکنولوژی جهان می کند. با بهره گیری از خدمات این مرکز چهره شما به صورت سه بعدی طراحی می شود و می توانید با حداقل 4 جراح متخصص زیبایی مشاوره داشته باشید و هر جراح به صورت جداگانه بر اساس تکنیک های جراحی خودش، نتایج بعد از عمل شما را برایتان طراحی می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای جراحی خود داشته باشید.

لینک وب سایت و سایر صفحات اجتماعی:

وب سایت

لینک کانال تلگرام

لینک پیج اینستاگرام
تلفن :
02126202041
02126202056
02126208717


آدرس: 
جردن- خیابان تور- پلاک 2 – طبقه دوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ