ارتودنسی در بزرگسالان چگونه است؟

دکتر محمدعلی ناصری، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت: لبخند، یکی ازمهمترین خصوصیات زیبایی صورت و یکی از ارکان اصلی جذابیت هر فرد محسوب می شود.

دکتر محمدعلی ناصری، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت:

لبخند، یکی ازمهمترین خصوصیات زیبایی صورت و یکی از ارکان اصلی جذابیت هر فرد محسوب می شود. از طرفی دندان های کج و عدم جفت شدن دندان ها منجر به ایجاد و تشدید بیماری های دهان و دندان از جمله بیماری های لثه، تحلیل لثه و استخوان، پوسیدگی های دندانی، سایش شدید دندان ها و در نهایت دردهای مفصل گیجگاهی- فکی می شود. ا ز این رو انجام ارتودنسی در بزرگسالی منجر به بهبود ظاهر صورت و لبخند، بهبود سلامت دندان ها، لثه و در نهایت منجر به افزایش اعتماد به نفس و غلبه بر مشکلات روحی روانی در فرد می شود. امروزه در دنیا تعداد بزرگسالان تحت درمان ارتودنسی در حال افزایش است. زیرا این نوع روش درمانی برای رفع کجی و بی نظمی دندان ها، عدم جفت شدن دندان ها، وجود فضا بین دندان ها، زیاد دیده شدن لثه ها در هنگام لبخند زدن (Gummy Smile) و وجود مشکلات در جویدن و صحبت کردن کاربرد دارد .در حال حاضر استفاده از دستگاههای مدرن برای انجام ارتودنسی موجب کاهش ناراحتی های حین درمان و طول درمان و افزایش انتخاب های درمانی برای بیمارشده است.

دکتر محمدعلی ناصری، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت:  فارغ التحصیل دندانپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۸۹ است. دوران تخصص خود را در دانشگاه جندی شاپور اهواز طی کرده است، بورد و دانشنامه ی تخصصی ارتودنسی خود را در سال ۹۴ اخذ و به مدت دوسال دوران طرح تخصص خود به عنوان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان(خرم آباد) سپری کرده و همزمان بعنوان ریاست دانشکده ی دندانپزشکی آزاد بروجرد و مدیر گروه بخش ارتودنسی انجام خدمت کرده است. هم اکنون نیز به عنوان هیات علمی دانشگاه مشغول فعالیت هستند. 

خدمات: انجام کلیه درمان های تخصصی ارتودنسی زیبایی، طراحی و اصلاح لبخند با توجه به تغییرات صورت در طی رشد، ردیف کردن دندان های نامنظم با اخرین متد های روز دنیا برای تمام سنین، درمان های ارتودنسی با براکت های سرامیکی و سیستم های همرنگ دندان، درمان های ارتودنسی برای جراحی فک، درمان های ارتوپدی فکین برای اصلاح ناهنجاری های فکین در دوران کودکی، درمان دندان های رویش نیافته و نهفته، ارتودنسی متحرک

شماره های تماس:

031313844

031313845

09130211313

آدرس:  اصفهان، چهارراه پلیس، توحید میانی، نبش کوچه 13 (بهار)، ساختمان آریانا، طبقـــه دوم، واحــــد11 

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ