ارتودنسی نامرئی چیست؟

دکتر محمدعلی ناصری، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت: از آنجائی که امروزه این درمانها در هر سنی ممکن است انجام شود، تقاضای بیماران برای درمان های نامرئی رشد قابل توجهی یافته است.

دکتر محمدعلی ناصری، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت:

با پیشرفت سریع علوم پزشکی، به خصوص در رشته ارتودنسی نیز تحولی از نظر مواد و وسایل روی داده است. با توجه به طولانی بودن زمان درمان های ارتودنسی یکی از نکاتی که همیشه مد نظر بیماران بوده است، استفاده از متدهایی است که دیده نشود. از آنجایی که تقاضای درمانهای ارتودنسی نسبت به گذشته زیادتر شده است و از آنجائی که امروزه این درمانها در هر سنی ممکن است انجام شود، تقاضای بیماران برای درمان های نامرئی رشد قابل توجهی یافته است. بسیاری از افراد از وجود ناهنجاری های دندانی آگاهی دارند و تمایل زیادی هم برای درمان ارتودنسی دارند ولی از ظاهر وسایل و دستگاههای ارتودنسی ناراضی می باشند و علاقه ای برای دیده شدن دستگاههای ارتودنسی در دهانشان ندارند . روش های بسیاری برای کاهش دیده شدن دستگاههای ارتودنسی ارائه شده است که مهم ترین آنها درمان با براکت های لینگوال ( از سمت داخل دندانها ) ، براکت های سرامیکی یا شیشه ای یا کامپوزیتی که هم رنگ دندان هستند و یا ارتودنسی با پلاک های بسیار شفاف، که در اصطلاح به آن Invisalign می گویند.

دکتر محمدعلی ناصری، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت:  فارغ التحصیل دندانپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۸۹ است. دوران تخصص خود را در دانشگاه جندی شاپور اهواز طی کرده است، بورد و دانشنامه ی تخصصی ارتودنسی خود را در سال ۹۴ اخذ و به مدت دوسال دوران طرح تخصص خود به عنوان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان(خرم آباد) سپری کرده و همزمان بعنوان ریاست دانشکده ی دندانپزشکی آزاد بروجرد و مدیر گروه بخش ارتودنسی انجام خدمت کرده است. هم اکنون نیز به عنوان هیات علمی دانشگاه مشغول فعالیت هستند. 

خدمات: انجام کلیه درمان های تخصصی ارتودنسی زیبایی، طراحی و اصلاح لبخند با توجه به تغییرات صورت در طی رشد، ردیف کردن دندان های نامنظم با اخرین متد های روز دنیا برای تمام سنین، درمان های ارتودنسی با براکت های سرامیکی و سیستم های همرنگ دندان، درمان های ارتودنسی برای جراحی فک، درمان های ارتوپدی فکین برای اصلاح ناهنجاری های فکین در دوران کودکی، درمان دندان های رویش نیافته و نهفته، ارتودنسی متحرک

شماره های تماس:

031313844

031313845

09130211313

آدرس:  اصفهان، چهارراه پلیس، توحید میانی، نبش کوچه 13 (بهار)، ساختمان آریانا، طبقـــه دوم، واحــــد11 

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ