تزریق بوتاکس، کاهش چین و چروک پیشانی، مزوتراپی موی سر، میکرونیدلینگ

کلینیک لیزر و زیبایی جوان: اساس هر یک از روش های بوتاکس و مزوتراپی که هر کدام برای رفع عارضه‌ی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند تزریق می‌باشد. بوتاکس یک روش قدیمی برای کاهش چین و چروک پیشانی و صورت است.

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:

اساس هر یک از روش های بوتاکس و مزوتراپی که هر کدام برای رفع عارضه‌ی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند تزریق می‌باشد. بوتاکس یک روش قدیمی برای کاهش چین و چروک پیشانی و صورت است. با این روش سمی قوی به نام بوتولیسم را وارد ماهیچه‌ی آن قسمت مورد نظر می‌کنند و آن را فلج کرده و مانع از انقباض آن می‌شود. بنابراین باعث رفع چین و چروک پوست می‌گردد. 

روش تزریق بوتاکس

  • بیمار راحت و آسوده روی تختی که تکیه گاه دارد، می‌نشیند.
  • ناحیه تزریق تمیز می‌شود.
  • عضلاتی که باید در آن‌ها تزریق صورت گیرد با نشانگر پوست (اسکین مارکر)، روی آن‌ها نشانه‌گذاری می‌شود. جایگذاری دقیق نقاط تزریق بین افراد متفاوت است و به فعالیت ماهیچه‌ی مورد نظر هنگام چروک خوردن پیشانی بستگی دارد.
  • همیشه تزریق بوتاکسِ خطوط  پیشانی و تزریق بوتاکس ابرو با هم انجام می‌شوند، زیرا تزریق پیشانی بدون ابرو می‌تواند منجر به سنگینی ابروها و حتی باعث کمی خمیدگی و انحنا در آن‌ها شود.
  • تزریق بوتاکس به ماهیچه‌ها حدود 1 تا 2 دقیقه طول می‌کشد.

مراقبتهای پس از تزریق بوتاکس به پیشانی

  • روی پیشانی نخوابید یا آن را ماساژ ندهید، زیرا این کار می‌تواند باعث جا‌به‌جا شدن بوتاکس به سمت پلک بالایی شده و منجر به احساس سنگینی در پلک‌ها یا حتی ایجاد کمی افتادگی در آن‌ها خواهد شد.
  • برخی از بیماران سردرد خفیفی می‌گیرند که با مسکن‌های پاراستامول از بین می‌رود.
  • کبودی خفیف ایجاد شده را نیز می‌توان با آرایش مخفی کرد که البته  بعد از چند روز خودبه‌خود از بین می‌رود.
  • اثرات تزریق بوتاکس 3 تا 10 روز  بعد از تزریق ظاهر می‌شود و بین 2 تا 7 ماه اثر آن باقی می‌ماند.

مزوتراپی موی سر

داروهای تزریقی در روش مزوتراپی به وسیله یک سوزن کوچک ( میکرونیدلینگ) در عمق یک میلی‌متری پوست سر (محل وجود فولیکول‌های مو) قرار داده می‌شود. این روش کاملاً بدون درد است. به این ترتیب بر تأثیر پوست سر به عنوان یک مانع در برابر رشد موها غلبه می‌شود و مقدار کافی از داروها و مواد تقویت کننده رشد مو دقیقاً در همان نقطه‌ای که لازم است، تأمین می‌شود.

مدت زمان مزوتراپی

عمل مزوتراپی موی سر تقریبا 40  دقیقه زمان می‌برد.

هدف از مزوتراپی

برای کسانی که موی سالم دارند، از مزوتراپی برای مراقبت از موها و پیشگیری از ریزش آنها استفاده می‌شود. در این افراد مزوتراپی باعث افزایش رشد موها شده و آن دسته از فولیکول‌هایی که در فاز تلوژن (فاز استراحت) از چرخه رشد مو مانده‌اند را فعال می‌سازد. به این ترتیب ریزش موها به تأخیر افتاده و فاز فعال رشد آنها طولانی‌تر می‌شود و موها انعطاف‌پذیری و درخشندگی بیشتری پیدا می‌کنند.

مکانیزم عملکرد مزوتراپی

به علت تزریق داروها به ریشه ی مو عمل گردش خون در رگ‌های پوست سر بهتر انجام می‌گیرد و مواد مغذی با سرعت بیشتری به فولیکول ها منتقل می‌شوند. که این امر باعث رویش موها می‌گردد.

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:

مرکز لیزر و زیبایی جوان، ارایه دهنده خدمات لیزر و زیبایی با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهای ٢٠١٧

آدرس و شماره تماس: 

 تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از میرداماد- روبروی خیابان ظفر- کوچه عمانی- پلاک ٢ 

02122854060

وب سایت: www.daneshvarmc.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ