همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:رفع موهای زائد امروزه همه گیر شده است. لیزر مو فرایندی است که طی آن فولیکول‌های موی افراد با تابش لیزر از بین می‌رود، درنتیجه دیگر مو در آن فولیکول رویش نخواهد کرد.

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:

رفع موهای زائد امروزه همه گیر شده است.  لیزر مو فرایندی است که طی آن فولیکول‌های موی افراد با تابش لیزر از بین می‌رود، درنتیجه دیگر مو در آن فولیکول رویش نخواهد کرد. وجود موهای زائد در صورت و بدن مشکل شایع زنان و مردان است، به ‌خصوص کسانی که پوست تیره دارند. اما به لطف تکنولوژی لیزر می‌توان خیلی راحت از آن‌ها رهایی یافت. مواردی که باید هنگام لیزر پوست به ان‌ها توجه کرد عبارتند از:

لیزر ممکن است همراه یا بدون درد باشد:

اگر چه پزشکان فعالیت‌هایی برای کاهش درد از قبیل: استفاده از پماد های موضعی و کمپلکس‌ یخ برای بی حسی پوست انجام می‌دهند، اما با توجه به شدت نور لیزر، محدوده‌ی تحت درمان و حساسیت پوست، احساس درد در افراد مختلف متفاوت است.

لیزر موی زائد تنها مخصوص پوستهای روشن نیست:

در گذشته افراد با پوست‌های روشن و موهای تیره، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد بودند، اما بهتر است افرادی که دارای پوست‌های تیره و موهای کرکی و روشن هستند بدانند که دستگاه های ابتدایی لیزر موهای زائد، طول موج‌های کوتاهی داشتند و فقط فولیکول های تیره مو را تحت تاثیر قرار می‌دادند و این امر باعث می‌شد که این دستگاه‌ها رنگ پوست تیره را با فولیکول سیاه مو اشتباه بگیرند و با وارد کردن حرارت روی رنگدانه‌های پوست های تیره، سوختگی‌های شدیدی را بر روی پوست ایجاد نمایند. اما این روزها دستگاه های لیزری مانند ndYAG  با طول موج های بالا به بازار آمده‌اند که عمق نفوذ بیشتری به پوست دارند و خطر سوختگی را برای پوست های تیره کمتر می کنند.

فصل لیزر پوست

از آنجا که پوست تحت لیزر به نور خورشید حساس است، بسیاری از جراحان زیبایی توصیه می‌کنند که در طول پاییز و زمستان که ساعات روز کوتاه‌تر است این کار انجام شود. صرف نظر از این که چه زمانی پوست صورت را لیزر می‌کنید، روزانه از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. این کار نه تنها کمک می‌کند به نتیجه‌ی خوبی برسید بلکه از سرطان پوست و پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند.

بهتر است لیزر را فقط پزشک متخصص انجام دهد

متخصص پوست دستگاه‌ها و پوست‌های مختلف را می‌شناسد و کار لیزر را صحیح‌تر انجام می‌دهد.

دوره درمان خود را کامل کنید:

رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب در افراد مختلف متفاوت است پس برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر دوره درمان خود را بدون وقفه کامل کنید.

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:

مرکز لیزر و زیبایی جوان، ارایه دهنده خدمات لیزر و زیبایی با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهای ٢٠١٧

آدرس و شماره تماس: 

 تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از میرداماد- روبروی خیابان ظفر- کوچه عمانی- پلاک ٢ 

02122854060

وب سایت: www.daneshvarmc.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ