آشنایی با انواع روش های لیزر موهای زائد کلینیک سیب سبز

zahra
کلینیک سیب سبز: لیزر موهای زائد بهترین روش برای حذف موهای زائد به صورت دائمی است. انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد همواره یکی از دغدغه های مراجعین کلینیک ها می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا نماییم.

کلینیک سیب سبز:

لیزر موهای زائد بهترین روش برای حذف موهای زائد به صورت دائمی است. انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد همواره یکی از دغدغه های مراجعین کلینیک ها می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا نماییم.

انواع روش های لیزر

جهت آگاهی بیشتر شما در زمینه تفاوت لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف برخی انواع جدید را بررسی می کنیم. لیزرهای زیر برای درمان موهای زائد توصیه می شود:

سیستم لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت ۲۰۱۸، نوعی لیزر موهای زائد بدن است که یک پرتوی نور پر انرژی را از درون یک کریستال الکساندرایت منتشر می‌کند. هنگامی که لیزر از درون کریستال الکساندرایت عبور می‌کند، یک پرتو نور با طول موج ۷۵۵ نانومتر را تولید می‌‌کند. رنگ نور لیزر قرمز است. لیزر الکس می‌تواند در حالت کیو سوئیچ تنظیم گردد که این باعث تولید یک پرتو نور پر انرژی با پالس‌های کوتاه می‌شود. همین ویژگی لیزر موهای زائد بدن باعث از بین رفتن موهای زائد می‌گردد.

طول موج لیزر مورد استفاده در این سیستم ۷۵۵ نانومتر است که در قسمت قرمز، مادون قرمز طیف نور قرار دارد. این طول موج لیزر مانند لیزر روبی است که عمدتاً توسط ملانین و فولیکول مو (به جای بافت‌های اطراف) جذب می‌شود.

استفاده از سیستم لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موی زائد بسیار معمول است و احتمالاً شما این سیستم را در میان درمان‌های ارائه شده در بسیاری از کلینیک‌های لیزر موی زائد دیده‌اید. سیستم لیزر الکساندرایت سریع‌ترین نوع درمان لیزر موجود در بازار برای از بین بردن موهای زائد بدن است. بهترین نتایج سیستم الکساندرایت در کسانی دیده می‌شود که دارای پوست روشن مایل به زیتونی، به خصوص پوست بسیار روشن هستند. سیستم لیزر الکساندرایت همچنین می‌تواند بر روی پوست افراد زال و دارای پوست کک و مکی (که بسیاری از سیستم‌های لیزر برای آنها مؤثر نیست) مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم لیزر دیود

میزان نفوذ بالای لیزر دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتر و همچنین میزان جذب ملانین در این طول موج، این لیزر را در ردیف یکی از مناسب ترین انتخاب ها جهت رفع موهای زائد قرار می دهد. در هنگام درمانهای لیزری، سیستم های خنک کننده مناسب نقش موثری در کاهش دمای اپیدرم داشته و ضمن کاهش احتمال آسیب های حرارتی، موجب افزایش سرعت درمان می شوند .

لیزر دایود با بکارگیری سیستم خنک کننده تماسی در هندپیس این امکان را فراهم می سازد تا در زمان درمان، پوست را تا دمای زیر صفرخنک ساخته و بدین ترتیب امکان اعمال توان های بالاتر لیزر بدون سوختگی و درد فراهم می گردد.

سیستم لیزر ان دی یاگ

ان دی یاگ یکی از لیزرهای نوین است که برای رفع موهای زائد استفاده می شود و طول موج آن ۱۰۶۴ نانومتر است. پرتوهای این لیزر نسبت به انواع دیگر لیزرها در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و به اپیدرمیس آسیب نمی رساند و مستقیما فولیکول مو ا هدف قرار می دهد.

سیستم لیزر آی پی ال

سیستم نوری IPL نیز با روش کار کردی مشابه لیزرها در درمان موهای زائد به کار می رود. انواع جدید IPL همان E-LIGHT است که علاوه بر نور از رادیوفرکانس نیز به طور همزمان استفاده می کند و به همین دلیل موهای کم رنگ (طلایی، سفید) اثر بهتری دارد.

تفاوت لیزر موهای زائد الکساندرایت، دایود و آی پی ال

لیزرهای مختلفی در درمان موهای ناخواسته استفاده می شود:

لیزر الکساندرایت و دیود که در پوست های روشن بهتر عمل می کنند و لیزر های ان- دی/ یگ با طول موج بلند، که در پوست های تیره ایمن تر و بهتر مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از دستگاه های IPL و Elight که با سیستم فلش لامپ زنون کار می کنند.

کلینیک سیب سبز:  از سال ۱۳۸۸ در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مکان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید. هر میهمان در کلینیک تخصصی سیب سبز قبل از شروع مراحل درمانی تحت مشاوره رایگان پزشکان قرار می گیرد و بعد از این مرحله با ارجاع به کارشناسان و پزشکان مرکز به سمت مسیر نهایی درمانی هدایت می شود این مرکز در زمینه های مجزای درمان پوستی ، زیبایی و بخش تناسب اندام پذیرای همه کسانی است که خواهان بازگرداندن جوانی به پوست و اندام خود هستند.

شماره های تماس: 

02177730697

02177293727

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، نبش کوچه 149غربی، پلاک 90، (ساختمان رویال)، طبقه 3، واحد 8 

وب سایت: www.sibsabzclinic.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ