در مورد لیزر موهای زائد کلینیک سیب سبز چه می دانید؟

zahra
کلینیک سیب سبز: روش هاى قدیمى رفع موهاى زائد، مانند اپیلاسیون و استفاده از تیغ و انواع موبرها، ساقه مو را به طور موقت حذف می کنند، اما لیزر موهای زائد، سلول هاى تولید کننده مو در ریشه (فولیکول) را هدف قرار داده و از بین مى برد، به همین علت تاثیر لیزر موهای زائد، بلند مدت و دائمى است.

کلینیک سیب سبز:

روش هاى قدیمى رفع موهاى زائد، مانند اپیلاسیون و استفاده از تیغ و انواع موبرها، ساقه مو را به طور موقت حذف می کنند، اما لیزر موهای زائد، سلول هاى تولید کننده مو در ریشه (فولیکول) را هدف قرار داده و از بین مى برد، به همین علت تاثیر لیزر موهای زائد، بلند مدت و دائمى است.

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد در کلینیک سیب سبز چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره رنگ باشد را گرم می کند و می سوزاند. با گرم کردن و سوزاندن موی تیره رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می بیند و از بین می رود. هر کدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص بیشتر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن ها در فاز رشد هستند.

در صورتی که در هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فواصل زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول های فعال مو سوزانده می شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی موها از بین می روند.

چه افرادی کاندید مناسبی برای لیزر موهای ناخواسته هستند؟

هرچه موها تیره تر و ضخیم تر و پوست روشن تر باشد، تاثیر لیزر بیشتر است.

اکثر لیزرها بر موهای بور و کم رنگ تاثیر کمی دارند و حدودا می توانند ۳۰ تا ۴۰ درصد این موها را کاهش دهند. افراد با موی بلند و روشن کاندید خوبی برای لیزر جهت کاهش موهای ناخواسته نمی باشند و نیاز به جلسات درمانی بیشتری دارند.

چه کسانی نباید به سراغ لیزر موهای زائد بروند؟

بیمارانی مانند افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند. افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائدشان منع می شوند.

نکات منفى یک دستگاه لیزر موى زائد عبارتست از:

جلسات درمانى متعدد، که منجر به افزایش هزینه درمان می‌شود.

اثر درمانى ضعیف یا کوتاه مدت روى موهاى زائد و شکست درمان به معنى برگشت موهاى زائد بعد از پایان جلسات درمانى

عوارضى مانند سوختگى و تاول که باعث ایجاد لک هاى پررنگ یا کمرنگ دائمى در پوست مى‌شود.

مزیت لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های

تراشیدن موهای زائد می تواند باعث جوشهای زیر پوستی شود. کرم های موبر می تواند موجب سوختگی پوست شود و در اپیلاسیون نیاز به رشد موهای زائد است تا بتوان این کار را انجام داد. اما لیزر موهای زائد ایمن است و مهم نیست کدام ناحیه از بدن تحت درمان قرار می گیرد. در لیزر درمانی از انرژی غیر یونیزان استفاده می شود که، هیچ خطری ندارد و موجب سرطان پوست نمی شود.

کلینیک سیب سبز:  از سال ۱۳۸۸ در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام شما عزیزان مشغول به فعالیت میباشد، در این مکان همه چیز به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید. هر میهمان در کلینیک تخصصی سیب سبز قبل از شروع مراحل درمانی تحت مشاوره رایگان پزشکان قرار می گیرد و بعد از این مرحله با ارجاع به کارشناسان و پزشکان مرکز به سمت مسیر نهایی درمانی هدایت می شود این مرکز در زمینه های مجزای درمان پوستی ، زیبایی و بخش تناسب اندام پذیرای همه کسانی است که خواهان بازگرداندن جوانی به پوست و اندام خود هستند.

شماره های تماس: 

02177730697

02177293727

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، نبش کوچه 149غربی، پلاک 90، (ساختمان رویال)، طبقه 3، واحد 8 

وب سایت: www.sibsabzclinic.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ