چگونه چربی ها را آب کنیم ؟

ورزش های چربی سوز

هیچ ورزش جادویی برای آب کردن صرفا پهلوها وجود ندارد ولی تمرین و بدنسازی چربی ها را آب کرده و ماهیچه ها را می سازد و در نتیجه خود به خود فرم بدنتان متناسب خواهد شد و این شامل پهلوها هم می شود .

تمرین کرانچ دوچرخه :کاملا صاف به پشتتان بخوابید و دستهایتان را پشت سرتان قرار دهید. پاهایتان را بالاتر از زمین قرار دهید. زانوی چپ را جمع و به سرتان نزدیک کنید.بدنتان را جوری جمع کنید که بازوی راستتان به زانوی چپتان برسد.حالا پای چپتان را صاف کنید و همین کارها را برای طرف دیگر انجام دهید.زانوی راست را به بازوی چپتان برسانید.برای یک دور 15 تا 20 بار این کار را انجام دهید و وقتی قوی تر شدید تعداد مراتب تمرین را زیاد کنید.

دوچرخه کرانچ : با پشت کشیده روی زمین بنشینید و پاهایتان را دراز کنید.زانوها را کمی خم کرده و کف پا را به زمین بچسبانید.پشتتان را خم کنید طوری که کمی کمتر از 90 درجه خم شود.توپ یا وزنه 2 تا 4 کیلویی در دستهایتان نگه دارید و بدنتان را به چپ خم کنید. بدن را به حالت عادی برگردانده و همین کارها را برای سمت راست بدن انجام دهید. 20 تا 25 بار تکرار کنید.

ساید پلانک : این حرکت را با کمک آرنج راستتان شروع کنید و آرنج چپ را روی باسن قرار دهید.مطمئن شوید که بدن کاملا به حالت تخته صاف شده است و برای 30 تا 60 ثانیه به این حالت بمانید. بعد برای سمت دیگر بدن انجام دهید.

کلاس های آمادگی جسمانی را امتحان کنید :یوگا و پیلاتس به فرم دادن بدن کمک می کنند.شش ها و ماهیچه ها را تقویت می کنند.این نوع ورزش ها برای خانم هایی که از چاق و بدقواره شدن می ترسند، بسیار مناسب است.به یک گروه یوگا بپیوندید و یا در کلاس های دیگر ثبت نام کنید.

تمرین های ایروبیک انجام دهید. : تمرین های کاردیو نه تنها سلامت عمومی شما را بهتر می کند و چربی ها را می سوزاند، بلکه متابولیسم را زیاد می کند تا بتوانید زمان هایی که ورزش نمی کنید هم چربی ها را آب کنید. بدوید، پیاده روی سریع کنید، کوهنوردی، دوچرخه سواری، رقص و موتورسواری کنید. شما باید حداقل به مدت 30 دقیقه، 5بار در هفته تمرینهای کاردیو انجام دهید تا سلامت عمومیتان را حفظ کنید و وزنتان را کم کنید.اگر شما زمان کافی برای ورزش های عادی ندارید، سعی کنید فعالیت بیشتری در زندگی روزمره خود قرار دهید.بیشتر مسافت ها را به جای رانندگی کردن پیاده بروید.کارهای روزانه خانه را انجام دهید به خرید بروید، از مغازه ها دیدن کنید و امثال آنها…

نکته:کاردیو تنها راه قطعی نیست که به سوزاندن چربی های اضافه شکم کمک می کند.بدنسازی به ساختن ماهیچه ها کمک می کند و ماهیچه ها منبع خوبی برای مصرف کالری هستند، اما هدف اصلی آن چربی ها نیستند . تنها راه سوزاندن چربی ها کاهش غذا است.

منبع: :ibanoo

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ