آیا می دانستید آدامس بایودنت یک کالای ملی و داخلی است؟

zahra
فراموش نکنید که کالاهای داخلی اگر به درستی مدیریت و برنامه ریزی شوند، می توانند بهتر از کالاهای خارجی با هزینه بالا باشند. برای همین باید سعی کرد تا کالاهای داخلی با کیفیت را شناسایی و از آن ها حمایت کنیم.

 

فراموش نکنید که کالاهای داخلی اگر به درستی مدیریت و برنامه ریزی شوند، می توانند بهتر از کالاهای خارجی با هزینه بالا باشند. برای همین باید سعی کرد تا کالاهای داخلی با کیفیت را شناسایی و از آن ها حمایت کنیم. به همین منظور 23 اردیبشهت ماه سال  97 جمعی از خبرنگاران حضوری از کارخانه بایودنت بازدید کردند و از نزدیک با روند ساخت و تولید صنعت آدامس سازی در کشور آشنا شدند. از “بخش آر اند دی”تا ” بخش تولید ” از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت. این کارخانه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها است و بیشتر بخش های تولید بدون دخالت دست و توسط دستگاه ها تولید و بسته بندی می شوند؛  این روند در بالا بردن بهداشت محصول تاثیر بسزایی دارد. به علاوه  بخش ” آر اند دی”  این شرکت نزدیک به 170 نوع پروفایل طعم آماده دارد که در طی 5 سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. این بخش قادر است  بیش از 500 طعم که تعریف نشده برای آدامس را بسازد و تولید کند. به عنوان مثال موهیتو یکی از طعم های دلنشین است که امروزه برای یادآوری آن تنها نیاز به نوشیدن این اسموتی نیست بلکه با جویدن آدامس می توانید این طعم را برای خود تداعی کنید.

 

با هر یک گاز، خواص جذب بدن خود کنید!

آدامس یکی از خوراکی های پر مصرف اما فانتزی است! به بیان دیگر از دید خیلی از افراد این محصول ارزش غذایی نداشته و فقط جنبه خوشبو کننده بوی دهان را دارد. اما این شرکت تمام سعی خود را کرده که این خوراکی عاری از ارزش غذایی نباشد یعنی تلفیقی بین آدامس و علم پزشکی را به وجود آورده است. برای همین امروزه شما می توانید آدامس های تولید این شرکت را علاوه بر طعم های مختلف و خاص با دو خاصیت از بازار خریداری کنید. تمام تلاش این تیم در این است که تا جایی که می شود بتوان از طریق جویدن آدامس ها برخی از ریز مغذی های بدن تامین شود. آدامس ویتامین دی و کندر بایوندت در بین مخاطبین خود جایگاه خاصی پیدا کرده است که عاری از ارزش غذایی نیست و تاثیرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت. این محصول به خیلی از کشورهای دیگر از جمله انگلستان، استرالیا، روسیه، بحرین، قطر و…. صادر می شود و تا به امروز استقبال چشمگیری در این کشورها از این محصول شده است. به همین خاطر از این پس می توانید به آدامس نگاه دیگری داشته باشید.

 

آیا می دانید آسپارتام، سلامتی تان را تهدید می کند؟

 آسپارتام یکی از موادی است که در ساخت آدامس به کار برده می شود که نقش شیرین کننده مصنوعی را دارد. آسپارتام ٢۰۰ برابر از شکر شیرین تر است. بنابراین با مقدار کمی آسپارتام می توان شیرینی موردنظر را خلق کرد. اما امروزه مشخص شده است که این شیرین کننده عاری عوارض نیست. مصرف بلند مدت و زیاد این ماده باعث بروز سرطان و برخی از بیماری های عصبی می شود. برای همین توصیه می شود از مصرف خوراکی هایی که دارای این ماده هستند پرهیز کنید. اما ترکیبات جایگزین آسپارتام در صنعت  بسیار بالا است، برای همین به راحتی نمی توان از جایگزین استفاده کرد. اما شرکت بایودنت به دلیل بالا بردن سطح کیفیت و سلامت جامعه این ماده را در ساخت آدامس های خود حذف کرده است و  از شیرین کننده های سلامت محور استفاده کرده است. به همین خاطر وظیفه ما است که از محصولات با کیفیت ایرانی کشور خود حمایت کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ