مزایای لیزر الکس نسبت به سایر لیزرها

مطب متخصصین دُریتا: لیزر موهای زائدALEX که باعث می شود تا پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ، موم، و اپیلاسیون راحت خواهید شد. مطب دریتا با ارائه خدمات ویژه برای لیزر موهای زائد ، محیطی کاملا بهداشتی به همراه متخصصین و پزشکان مجرب در این زمینه همراه شما عزیزان خواهد بود .

مطب متخصصین دُریتا: 

لیزر موهای زائدALEX که  باعث می شود تا پوست زیبا و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشید و علاوه بر این از روش های موقتی مانند استفاده از ژیلت و تیغ، موم، و اپیلاسیون راحت خواهید شد. مطب دریتا با ارائه خدمات ویژه برای لیزر موهای زائد ، محیطی کاملا بهداشتی به همراه متخصصین و پزشکان مجرب در این زمینه همراه شما عزیزان خواهد بود .

چرا لیزر الکس این روزها بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است؟

هم حتما تجربه  ناخوشایند موهای زیر پوستی یا حساسیت ها و التهاب های بعد از اپیلاسیون  یا استفاده از تیغ  را داشته اید. شاید این مساله که بعد از هر بار تیغ یا اپیلاسیون یا کرم و … موها در مدت زمان کمی دوباره شروع به رشد کرده اند شما را آزار داده است. می دانید که استفاده از لیزر می توانید شما را برای همیشه از شر این اتفاقات خلاص کند و در نهایت پوست شما را تبدیل به پوستی نرم و عاری از هر گونه التهاب و زبری کند. قبل از اقدام به لیزر از مشاوره با متخصصین ما بهره مند شوید تا تایپ پوست خود و نیازهای آن را بشناسید و بیشترین نتیجه  را در مورد لیزر مو های زاید داشته باشید.

فاصله  جلسات لیزر الکس درمانی چقدر خواهد بود؟

تعداد جلسات لازم لیزر موهای زائد الکس  به ناحیه مد نظر و البته جنس پوست و موها بستگی دارد، مورد بعدی فاصله  بین جلسات است که بسته به محل لیزر  تفاوت دارد و بین یک تا 2 ماه است، تشخیص و تخمین زمان لیزر ها با تشخیص متخصص پوست یا کارشناس مربوطه در کلینیک زیبایی انجام می پذیرد. بهترین معیار فاصله بین لیزرها، زمانی است که طول می کشد تا تعداد قابل توجهی از موها در بیاید. بیمار ایده آل، بیماری است که پوستی روشن اما مویی مشکی و ضخیم داشته باشد. انتظاراتش واقع گرایانه بوده و اختلال هورمونی نداشته باشد.

مزایای لیزر الکس

برای رنگ پوست سفید بسیار موثراست.

می‌تواند طیف وسیعی از مشکلات پوستی را درمان کند.

دارای دوره‌ بهبودی کوتاهی است.

این لیزر نیاز به تعداد جلسات درمانی کمی دارد.

عوارض جانبی لیزر جدی نمی‌باشند.

نرخ تکرار سریع لیزر به معنی افزایش سرعت درمان است.

بر روی انواع مختلف پوست از رنگ سفید تا زیتونی موثر است.

برای انواع نازک مو در مقایسه با لیزرهای دیگر موثر می‌باشد.

سیستم لیزر دارای نرخ نفوذ بسیار مناسبی است.

نواحی بزرگ پوست پوشش داده می‌شوند.

دارای کولینگ(سرمای بسیارقوی می باشد برای جلوگیری از سوختگی احتمالی)

معایب لیزر الکس

این سیستم برای استفاده در پوست‌های خیلی تیره مناسب نمی‌باشد.

لیزر مورد استفاده در این سیستم اگر درست تنظیم درجه نشود می‌تواند باعث تغییراتی در رنگدانه‌های پوست شود.

این سیستم می‌تواند به دلیل نرخ بالای تکرار لیزر دردناک‌تر باشد که این مساله با کولینگ ویا کرم های بی حسی کاملا قابل رفع است.

مشکلات وجود موهای زائد بر روی پوست:

ایجاد پوست مرغی

ایجاد ظاهری نازیبا

درمان:

می توان از مواد از بین برنده ی موهای زاید بهره برد مثل: کرم های موبر،تیغ،ژیلت،وکس و….که هرکدام موجب تاخیر در رویش مجدد مو نخواهند شد اما استفاده از لیزر برای ازبین بردن موهای زائد علاوه برآن که پوستی لطیف به ارمغان می اورد موجب می شود رویش مجدد مو با تاخیر همراه شود.

مطب متخصصین دُریتا:

گروه متخصصان دُریتا در سال 93 با مدیریت خانم دکتر زهرا اکبری تشکیل شد. شامل دو بخش بیوتی و جراحی زیبایی زیر نظر بهترین متخصصان زیبایی و جراحی پلاستیک، کاشت مو و ابرو با جدیدترین متد روز دنیا و همچنین ارائه خدمات پوست و زیبایی با جدیدترین دستگاهای لیزر های پوستی‌ زیبایی و درمانی

شما می توانید جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید: 

02126450199

آدرس: تهران، موحد دانش (اقدسیه)، بعد از سفارت چین، جنب بانک صادرات، ساختمان نیما، طبقه سوم، واحد 12 

وب سایت


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ