خواستگارتان را از حالت انگشت پای او بشناسید

اگر انگشت دوم پای چپ خواستگارتان، روی شست پایش لم داده است، باید بدانید با آدم احساساتی‌ای طرف هستید.

اگر به پژوهشگران بیشتر از فال‌گیرها اعتماد دارید، در ادامه این مطلب با ما باشید. آنها ادعا میکنند با نگاه کردن به انگشتان خواستگارتان میتوانید رازهای شخصیت و زندگیاش را حدس بزنید.

انگشت دوم پای راستش روی زمین است؟

انگشت دوم پای راست، میگوید که افراد از دنیا چه میخواهند. این انگشت، انگشت آرزوهاست. اگر دنیا او را به آرزوهایش رسانده باشد، انگشت دوم پای راستش زمین را لمس میکند، اما اگر این انگشت با زمین تماس پیدا نمیکند یا اینکه از انگشت سوم فاصله میگیرد، خواستگارتان تمام تلاشش را میکند تا زندگی واقعیاش را از احساساتش جدا کند.

دوست دارید همسر آیندهتان پر از آرزوهای دور و دراز باشد و به دلیل همین آرزوها هم که شده، همیشه در تب و تاب پیشرفت باشد؟ انگشت دوم پای راست نشاندهنده آرزومند بودن یک فرد است. از طرف دیگر این انگشت و حالتش به شما میگوید فرد مقابلتان چقدر زندگیاش را براساس احساسات و آرزوهایش میشناسد یا چقدر از آنها فاصله میگیرد.

انگشت کوچکش بسیار کوچک است؟

چنین فردی طبیعتی کودکانه دارد و بیشتر از دیگر افراد یک جمع، میتواند شوخطبعی کند و نقلمجلس باشد. کسانی که انگشت کوچک پایشان، بیش از اندازه کوچک است، معمولا سرگرم کننده و با نمک هستند و در کنارشان خوش میگذرد.

احتمالا از زمانی که این فرد از شما خواستگاری میکند تا زمانی که عاشقش میشوید، زمان زیادی طول نمیکشد. آدمهایی که انگشت کوچکشان بیش از اندازه کوچک است، خوب میتوانند روی دیگران تاثیر بگذارند و حالشان را خوب کنند. البته در این دنیای پرمشغله، حضور چنین آدمهایی ضروری به نظر میرسد. از طرف دیگر بلند بودن انگشت دوم هم نشانه تواناییهای اوست. محققان میگویند اگر این انگشت پا بلندتر از دیگر انگشتان باشد، فرد توانایی بالایی در مدیریت و رهبری گروه دارد. از نظر آنها کسانی که این ویژگی را دارند، میتوانند ریاست یک مجموعه را برعهده بگیرند و بهتر از دیگران از پس حل بحرانها و راهنمایی زیردستان بربیایند.

انگشت دوم پای چپش روی شست پایش خوابیده؟

اگر انگشت دوم پای چپ خواستگارتان، روی شست پایش لم داده است، باید بدانید با آدم احساساتیای طرف هستید. او به نوستالژیها وفادار است و برای ثبت خاطرات و حفظ یادگاریها تلاش میکند. آدمهایی که به زندگی این فرد میآیند به سادگی فراموش نمیشوند و کمتر پیش میآید که اتفاقات مهم زندگی از یاد او برود.

اگر دوست دارید همسرتان همیشه مناسبتهای مهم را به یاد داشته باشد و حتی وقتی در کنارش نیستید، تمام ذهنش به شما مشغول باشد، به خواستگاری فردی که انگشت دوم پای چپش روی شستش خوابیده است نه نگویید. احساسات در زندگی چنین آدمی حرف اول را میزند.

مفصل انگشت سوم پایش کج است؟

چنین فردی بهراحتی میتواند دیگران را فریب دهد و خواسته خودش را محقق کند. انگار فردی که صاحب چنین انگشتی است، یک نوع توانایی ذاتی برای گول زدن دیگران دارد. گذشته از این چنین شخصی به خوبی میتواند خودش را جای دیگران جا بزند و آنچه واقعا نیست را نمایش دهد. او فردی توانا برای انجام ماموریتهای سری و جاسوسی است، پس حواستان را جمع کنید.

قرار نیست هیچ حکم مطلقی صادر کنیم، ما تنها گفتههای محققان را برای شما بازگو میکنیم و قضاوت را برعهده خودتان میگذاریم. اما آنچه مشخص است این است که پژوهشگران به آدمهایی که مفصل انگشت سومشان کج است، اعتماد ندارند.

زیاد انگشت چهارم پایش را تکان میدهد؟

انگشت چهارم، رازهای دنیای عاشقانه و عاطفی را فاش میکند. هنوز علت دقیق این اتفاق معلوم نیست اما آنچه مشخص است، این است که تاندونهای ما هم احساساتمان را نمایش میدهند. از او بخواهید در مورد نزدیکانش صحبت کند؛ در صورتی که نسبت به این موضوع احساس خوبی نداشته باشد، ناخواسته انگشت چهارم پایش را تکان میدهد و از این راه میتوانید رابطه او با اطرافیانش را حدس بزنید.

با این روش میتوانید روابط او با دوستان و اعضای خانوادهاش را پیشبینی کنید و بدانید که قرار است بعد از ازدواج به چه دنیایی وارد شوید. البته شاید بتوانید از روابط عاطفی پیشین او هم با کمک انگشت چهارم سر در بیاورید. امتحانش مجانی است!

زیر انگشت کوچکش پینه بسته؟

به پوست پایش نگاه کنید. اگر کف پای او-یعنی درست زیر انگشت کوچک پایش- پینه بسته، احتمالا با فردی خسته روبهرو هستید. این نشانه میگوید فرد مقابلتان زیر بار مسئولیت زیادی قرار دارد و برای رسیدگی به این مسئولیتها، به خودش بیش از اندازه فشار میآورد.

شما میتوانید درست چند دقیقه بعد از آنکه یک نفر جورابش را در میآورد، شخصیتش را بخوانید. اگر بهدنبال فردی میگردید که حسابی برایتان وقت بگذارد، این انتخاب مناسب نیست چرا که چنین فردی یک دنیا مشغله دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ